Sommelier?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb over een halfuur een sollicitatiegesprek voor een hele leuke functie. Ik hoop dat jullie mij succes wensen
Succes makkerquote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb over een halfuur een sollicitatiegesprek voor een hele leuke functie. Ik hoop dat jullie mij succes wensen
Hopelijk liggen de eisen iets hoger dan met 5,5'jes slagen voor je examens.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veel succes. Ik heb morgen een tweede gesprek.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jij hebt mij niet gefeliciteerd met het halen van m'n examen, dus wens ik jou ook geen succes.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O, dat heb ik dan gemist, want ik kwam hier eigenlijk alleen maar binnendenderen om het over mijzelf te hebben.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet gefeliciteerd met het halen van m'n examen, dus wens ik jou ook geen succes.
Nee zo kinderachtig ben ik nietSucces maat!
Dat is niet inclusief.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GurneyisbestOke is de nieuwe Steven Berghuis.
Ik neem hier toch afstand van.
Moet je straks nagaan wat voor transferbedrag ze voor mij gaan betalen.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GurneyisbestOke is de nieuwe Steven Berghuis.
Ik neem hier toch afstand van.
Alcohol drinken vergroot de kans op zeven soorten kanker. Het gaat om een vergrote kans op mond-, keelholte-, strottenhoofd-, slokdarm-, borst-, lever- en darmkanker. prostaatquote:Op maandag 3 juli 2023 09:17 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-op-kanker~aab5127b/
Pijn aan je hol nu?quote:Op maandag 3 juli 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alcohol drinken vergroot de kans op zeven soorten kanker. Het gaat om een vergrote kans op mond-, keelholte-, strottenhoofd-, slokdarm-, borst-, lever- en darmkanker. prostaat
Ik ook niet. Toch hebben ze m'n neus gebroken en een tand eruit geslagenquote:
Oké Jeffrey Herlingsquote:Op maandag 3 juli 2023 10:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geen één keer de motor af laten slaan.
Ik ben tevreden.
Bij mij ook.quote:
Nee. Het was alleen irritant. Zeg maar thermometer. Wel raar dat je ligt als bij een bevalling. Beetje genant ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |