Slaap lekker makkerquote:Op maandag 3 juli 2023 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat mij hier buiten. Buiten dat. Ik gaat legge. Trusten en tot morgen vriend.
Wat ga je maken? Ik ga óf een pasta koken, óf mijn chili uit de diepvries halen. Ik weet het nog niet zeker.quote:
Ik ga nasi maken.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ga je maken? Ik ga óf een pasta koken, óf mijn chili uit de diepvries halen. Ik weet het nog niet zeker.
Zo zeg, jij bent niet te stoppenquote:Op maandag 3 juli 2023 17:35 schreef KingRoland het volgende:
Vandaag heb ik geleerd wat een product owner is
Is God ook een soort product owner?quote:Op maandag 3 juli 2023 17:35 schreef KingRoland het volgende:
Vandaag heb ik geleerd wat een product owner is
Ik wacht nog even het vervolg af, voordat ik dit ook ga doen.quote:
Hoe verliep de training van Ajax vandaag?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch weer 12 euro op de rekening van Danny gestort.
Ze waren onder de indruk van mijn niveau en ik mag morgen weer meetrainen.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe verliep de training van Ajax vandaag?
Stokbroodje kruidenboterquote:Op maandag 3 juli 2023 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ah, jij had wel meteen door dat je een voetballer het beste op hun goede been kan inspelen.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze waren onder de indruk van mijn niveau en ik mag morgen weer meetrainen.
Uitsloverquote:Op maandag 3 juli 2023 16:32 schreef GGMM het volgende:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜🟩⬜⬜ ⬜🟨⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩⬜ 🟨⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜🟩🟩⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩🟩⬜⬜
🟨🟨⬜⬜🟨 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩⬜⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)scmlqc3QsdHJvdHM6bmw
@:afcniels @:speedfight @:tong80
Maduro heeft er 3.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, jij had wel meteen door dat je een voetballer het beste op hun goede been kan inspelen.
Nee, ik kan nog niet zo goed mikken met de bal, maar gelukkig was dat geen vereiste.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, jij had wel meteen door dat je een voetballer het beste op hun goede been kan inspelen.
quote:Ik gebruik de gemberpoeder in bad met warm water ,3 volle eetlepels doe ik in bad en dat helpt goed als ik de griep heb, blijf ong zolang mogelijk in bad liggen, dan afdouchen, dan pyjama aan en sokken aan en dan niet meer naar buiten gaan. Beste om s'avonds te doen voor het naar bed gaan, dan zweet de griep of flinke verkoudheid uit.
Lekker.......!quote:
Bedankt maat, jij ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:27 schreef onlogisch het volgende:
USA USA USA!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy 4th @:Scrummie
Maak eens een definitieve keus tussen Rusland en Amerika. Of was jij vroeger dat kind in de klas dat én voor Ajax én Feyenoord was?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:27 schreef onlogisch het volgende:
USA USA USA!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy 4th @:Scrummie
Hij is zó corrupt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:09 schreef Caland het volgende:
User N1ek valt forum moderator @:onlogisch genadeloos hard aan.
Ben je gebaned op WZV ?quote:
Wanneer ben je wel groot fan van semi-racistische grapjes?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:41 schreef GGMM het volgende:
Tip voor de toekomst: ik ben geen groot fan van semi-racistische grapjes in een gezellig topic als Poll van de dag.
Dit was 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:41 schreef GGMM het volgende:
Tip voor de toekomst: ik ben geen groot fan van semi-racistische grapjes in een gezellig topic als Poll van de dag.
Ha ha. Idd, ik heb er een permban. Ik postte te veel.quote:
Ja, het zal vast de hoeveelheid aan posts zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Idd, ik heb er een permban. Ik postte te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |