Heerlijk cynisch. Als ik niet post, na om 20:00 gepost te hebben, dat ik ga slapen is er na 12 uur een trusten reactie.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fok! is dood, als ik nu de boel vol spam zullen anderen vast weer zin krijgen om te gaan posten
Papzak.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
quote:
Net andijvie op. Durf het bijna niet te posten, straks vindt Ronalddinges me een aandachtstrekker, aansteller en zeurpiet met m'n kanker. Maar ik gaat legge, Ben godsdienst en algemeen moe. Gelukkig trekt die Ronald alle energie uit je lichaam. Dikke kus atheïsten en andere deugdelijken.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat kan.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kunnen we de vraag omdraaien?
God zal hem steunen. Net zoals hij ons steunt.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
Laat Roland met rust hij maakt een moeilijke tijd door
Ik bid voor @KingRolandquote:Op zondag 2 juli 2023 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
Laat Roland met rust hij maakt een moeilijke tijd door
mwaquote:Op zondag 2 juli 2023 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Kijk jij ook zo uit naar het nieuwe voetbalseizoen?
Kippenbout, sperziebonen en piepers.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk er wel naar uit, op het moment verwacht ik een spannende strijd tussen de klassieke top 3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |