Waarom zou je twitter nodig moeten hebben? 95% is nepnieuws.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat heeft de hele wereld nu geloof ik. Ik ben als een halve dag "rate limited". Wat dat ook mag zijn.
Musk wil geloof ik dat men hiervoor gaat betalen.
Hoewel ik een ongelofelijke schijthekel aan twitter heb zouden we zonder twitter geen nieuws hebben over oekrsine. Geen up to date nieuws en filmpjes etc dan. Je bent dan afhankelijk van dequote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:54 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Waarom zou je twitter nodig moeten hebben? 95% is nepnieuws.
Nou dit.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:00 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hoewel ik een ongelofelijke schijthekel aan twitter heb zouden we zonder twitter geen nieuws hebben over oekrsine. Geen up to date nieuws en filmpjes etc dan. Je bent dan afhankelijk van deNOS
en van andere n00bs
Heel veel dingen zeker deze oorlog lees je ook eerdere op twitter en in dit topic voordat de NOS het meld. Wat ik op zich ook wel snap want hun moeten gewoon meerdere bronnen hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou dit.
Ik lees graag bij via Twitter. Krijg ik iets meer insights dan via de NOS alleen.
Niet gewoon een stofkapje ter bescherming?quote:
Die heb ik alquote:
Schuld van de AI bedrijven nu.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:34 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik heb idd dat rate limited. Musk kan beter twitter gewoon weer verkopen het is echt een kut site aan het worden sinds zijn overnamen.
Tweakersquote:Het blokkeren van niet-ingelogde gebruikers op de webversie van Twitter is een 'tijdelijke noodmaatregel', aldus Elon Musk. Volgens hem was er 'drastische en directe actie' nodig, omdat er veel gegevens werden gescrapet.
Volgens Musk werd er dusdanig veel data gescrapet 'dat het de dienst verslechterde voor normale gebruikers'. In een latere tweet verduidelijkt hij: "Bijna ieder bedrijf dat bezig is met AI, van start-ups tot enkele van de grootste bedrijven, scrapete enorme hoeveelheden data. Het is nogal zuur om op noodbasis tig servers online te moeten brengen, puur om de buitensporige waardering van een AI-start-up te faciliteren".
Sinds vrijdag is de webversie van Twitter niet langer toegankelijk voor niet-ingelogde gebruikers. Met een beeldvullende pop-up vraagt het platform gebruikers om in te loggen. Als ze dat niet doen, worden ze terug naar de startpagina van het sociale medium gestuurd. Wanneer deze maatregel precies wordt opgeheven, noemt Musk niet. Hij zegt enkel dat dat 'binnenkort' moet gaan gebeuren.
CNNquote:A strategically significant foothold established by Ukrainian troops on the east bank of the Dnipro River in southern Ukraine has been eliminated following almost a week of heavy fighting, according to the Russian-appointed governor of occupied Kherson on Saturday.
Russian special forces launched a "surprise attack" from the rear of Ukrainian troops stationed near the Antonivskyi Bridge, approaching from the river by boat, the official, Vladimir Saldo, said in a Telegram post.
"By 3 a.m., the strongpoint and the hotel, where the Ukrainian fighters were entrenched, had been taken," Saldo wrote.
"That's it, no (Ukrainian) 'bridgeheads' on the left bank," he added.
This comes after Saldo claimed an Iskander missile had struck close to the Antonivskyi Bridge, which crosses the Dnipro, killing 30 Ukrainian fighters Friday. Saldo added that special forces would begin a final sweep of the area.
CNN cannot independently verify Saldo’s claims or any other reports on battlefield developments.
Ik heb gewoon een twitteraccount. Maar meer mensen die net aan het klagen waren op twitter zelf.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schuld van de AI bedrijven nu.
[..]
Tweakers
Zou best kunnen. De locatie was precair.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
Russen beweren dat de positie van de Oekrainers bij de brug is geelimineerd.
[..]
CNN
Ah iemand heeft weer eens iets gezegd waar Elongod het niet mee eens is?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schuld van de AI bedrijven nu.
[..]
Tweakers
Zal wel niet lang duren zo. Zodra er een dag vol actie komt kan niemand halverwege de dag nog berichten lezen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:17 schreef Mansjester het volgende:
Er zitten amper grote Oekraine Twitter accounts op Mastodon toch? Ik kan ze niet echt vinden namelijk. Of kijk ik verkeerd?
Mij dunkt, als je een dag zo lang op Twitter hangt is het echt tijd wat nuttigs te gaan doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:53 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Lol ik mag dus maar 600 tweets per dag zien.
Niet iedereen heeft google translate nodig om elke Engelstalige tweet te vertalen. 15 minuten scrollen en ik heb al over de 600 tweets gezien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mij dunkt, als je een dag zo lang op Twitter hangt is het echt tijd wat nuttigs te gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |