Waarom zou je haar dan nog willen spreken maat, dat gaat dan toch geen nut hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:59 schreef Magere-hein2 het volgende:
en 99,99999% kans dat dit voor altijd is.
Zij had echt alles wat ik zocht. Vreselijk aardige en knappe vrouw.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:16 schreef Geerd het volgende:
Het is je ex..boeiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is vrijdag ga zuipen man
Maak een screenshot. Zo kan je over paar jaar terug kijken en denken van: hahaha wat een debiel was ik toch ookquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:18 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Zij had echt alles wat ik zocht. Vreselijk aardige en knappe vrouw.
Dat heb ik dus ook bij mijn eerste ex. Daar baalde ik drie jaar van, en nu boeit het me echt niks meer en vond ik de laatste ex veel beter.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maak een screenshot. Zo kan je over paar jaar terug kijken en denken van: hahaha wat een debiel was ik toch ook
Nou top. Dan weet je dat dit nu ook weer gaat gebeuren. Kwestie van tijd. Nu ff kut en dat is prima. En dan over paar weken/maanden weer lekker verder gaan met je levenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:22 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bij mijn eerste ex. Daar baalde ik drie jaar van, en nu boeit het me echt niks meer en vond ik de laatste ex veel beter.
Haha dankje, toch nog mensen die normaal reageren op fok!.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou top. Dan weet je dat dit nu ook weer gaat gebeuren. Kwestie van tijd. Nu ff kut en dat is prima. En dan over paar weken/maanden weer lekker verder gaan met je leven
Dus ik spreek haar nooit meer?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:24 schreef DjVero het volgende:
Zij wil het afsluiten. Zou jij ook moeten doen! Je zit blijkbaar nog midden in je liefdesverdriet en om die reden alleen al is het goed dat zij het voortouw heeft genomen. Over een tijdje ben je haar dankbaar.
quote:
Ik dacht tijdens de relatie al; wat ziet zij in mij? Zij had alles.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat begrijp ik nu wel, maar hou voor ogen dat dit gevoel zal slijten en je je ooit echt weer gelukkig zal voelen. Wie weet met een nóg veel leukere vrouw.
Dat is ook niet echt een gedachte die jou helpt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:59 schreef Magere-hein2 het volgende:
Ex maakte het een ruime maand geleden uit, vrij plotseling. Paar dagen later blokkeerde en verwijderde ze me op alles. Krijg inmiddels zelfmoordneigingen hiervan want ik was zo ontzettend gek op haar.
Het besef dat ik door dat blokkeren en verwijderen haar nooit meer zal spreken doet me ongekende pijn en kan hier niet mee leven. Waarom gaat ze van liefde naar opeens mij haten? De weken ervoor vroeg ze elke dag of ik wilde bellen of langskomen. En nu al anderhalve maand dood voor haar en 99,99999% kans dat dit voor altijd is.
Kan ze nog terugkomen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een gedachte die jou helpt.
En niet waar. Als je uit elkaar gaat is het goed om geen contact meer te hebben. Op die manier kom je los van elkaar. Misschien doet ze het juist om het goed te kunnen verwerken en heeft ze dit nodig omdat je veel voor haar hebt betekend.
Het is toch bepaald niet abnormaal dat je geen contact wil met je ex, lijkt me. Ze doet, weliswaar behoorlijk rigoreus, gewoon normaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:18 schreef Magere-hein2 het volgende:
En het blokkeren verergert alles voor me. Doe gewoon normaal denk ik dan.
Ik hoop dat ze terugkomt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is toch bepaald niet abnormaal dat je geen contact wil met je ex, lijkt me. Ze doet, weliswaar behoorlijk rigoreus, gewoon normaal.
Zij hoeft geen rekening te houden met hoe jij je voelt. Jij moet voor jezelf zorgen. Dus dit achter je laten, afleiding zoeken en door met je leven. En haar verder met rust laten.
Ga eer maar vanuit dat het niet meer goedkomt en ze niet terugkomt. Dat is echt veel beter voor je gemoedsrust. Ga leuke dingen doen met anderen en probeer hier overheen te komen. Erin blijven hangen en zwelgen gaat je zeker niet beter laten voelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:32 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze terugkomt.
Het ging in februari al 2 dagen uit.
En we hebben ooit een date gehad 4 jaar geleden.
En toen meldde ze zich na 4 jaar met een appje.
Dit keer kan ik het vergeten. Ik heb het godverdomme verpest.
hoezo?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:33 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Even flink uitjanken en verder.
hoezo moet ik daar van uit gaanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ga eer maar vanuit dat het niet meer goedkomt en ze niet terugkomt. Dat is echt veel beter voor je gemoedsrust. Ga leuke dingen doen met anderen en probeer hier overheen te komen. Erin blijven hangen en zwelgen gaat je zeker niet beter laten voelen.
Omdat ze je aan alle kanten geblockt heeft en niets meer met je te maken wil hebben. En je zelf ook al aangeeft dat je denkt dat het dit keer echt over is. En je het zelf verpest hebt, kennelijk. Wij weten niet het hele verhaal, lijkt me, als ik je posts lees.quote:
Soms denk ik echt; zelfmoord. Mijn leven met haar was zo fijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat ze je aan alle kanten geblockt heeft en niets meer met je te maken wil hebben. En je zelf ook al aangeeft dat je denkt dat het dit keer echt over is. En je het zelf verpest hebt, kennelijk. Wij weten niet het hele verhaal, lijkt me, als ik je posts lees.
Je moet niet willen dat ze terug komt.quote:
Als je zelfmoord pleegt weet je helemaal zeker dat het nooit meer goed komt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:38 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Soms denk ik echt; zelfmoord. Mijn leven met haar was zo fijn.
Zij is zo godverdomme aantrekkelijk en lief. En we hadden het zo leuk samen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:38 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Je moet niet willen dat ze terug komt.
Ja ik weet het dat klinkt hard maar dat is het beste, er is eer reden dat het uitgaat en eerder uit is gegaan.
En ook nu het geen contact hebben is kut maar alleen maar beter voor je eigen.
En je leven zonder haar kan weer net zo fijn of fijner worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:38 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Is een meid echt je leven waard?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:38 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Ik zou haar zo graag nog eens spreken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:40 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Is een meid echt je leven waard?
je hebt nog een heel leven voor je waarin je een toffe meid gaat vinden die misschien nog wel beter gaat zijn als deze.
Zet die gedachte gewoon gelijk uit je hoofd, sure verdriet hebben is oke maar dit is het niet waard
Zij jou niet. En dat heb je te respecteren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:40 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Ik zou haar zo graag nog eens spreken.
En het is goed dat je leuke en positieve herinneringen hebt aan dr.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:39 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Zij is zo godverdomme aantrekkelijk en lief. En we hadden het zo leuk samen.
Zelfs de weken voor het uitging, elke avond samen en seks.Wandelen in vondelpark en daarna naar huis.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zij jou niet. En dat heb je te respecteren.
Dat doe ik ook. Ik stuur haar niks.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zij jou niet. En dat heb je te respecteren.
maar dat nu doen zorgt voor een hoop pijn en problemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:40 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Ik zou haar zo graag nog eens spreken.
ze kan me toch ook ooit deblokkeren, ddat lees je op internetquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:43 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
maar dat nu doen zorgt voor een hoop pijn en problemen.
Respecteer dat zij dat niet wil en doe jezelf dat ook niet aan.
Gooi haar nummer uit je telefoon en verwijder de chat met haar zodat je dit ook niet terug gaat lezen.
gaat alleen maar pijn doen dan
Romantischquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:44 schreef Magere-hein2 het volgende:
Ik ga vanvond een meisje uit Utrecht neuken. Denk dat ik daarna echt breek van verdriet.
Ja okay door dit soort stoer praat in combinatie met je obsessieve toon ben ik niet echt super in shock door die block.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:44 schreef Magere-hein2 het volgende:
Ik ga vanvond een meisje uit Utrecht neuken. Denk dat ik daarna echt breek van verdriet.
Hahaha hoezo?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja okay door dit soort stoer praat in combinatie met je obsessieve toon ben ik niet echt super in shock door die block.
In theorie wel. Maar dat gebeurt eigenlijk nooit als je haar geen kans geeft jou te missen.quote:
En dan? wat zou je er aan hebben als ze je weer deblokkeerd?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:48 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
ze kan me toch ook ooit deblokkeren, ddat lees je op internet
Die kans heeft ze al. spreek haar al een maand niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar dat gebeurt eigenlijk nooit als je haar geen kans geeft jou te missen.
Mijn tip: be better off without her. Ga lekker daten, heb plezier. Niets is zo goed als dat je elkaar toevallig tegenkomt en je uitstraalt dat het goed met je gaat.
En dan maakt het onder de streep ook helemaal niet meer uit of ze jou nog terug wil. Graag of niet!
Dat was ook wat ik dacht inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja okay door dit soort stoer praat in combinatie met je obsessieve toon ben ik niet echt super in shock door die block.
Je bent echt niet de eerste die aan zelfmoord heeft gedacht op zo’n moment. De meesten daarvan hebben een paar jaar later iemand die veel beter bij ze past en waar ze nog veel gelukkiger mee zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:38 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Who gives a shit?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:59 schreef Magere-hein2 het volgende:
Hoe erg ik vind dat het uit is geeft misschien al aan dat het geen match was? Als in; dat ik haar wellicht leuker vond dan zijn mij.
Ik heb spijt van dingen. Al ben ik niet vreemdgegaan of dat soort nare shit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Who gives a shit?
Je maakt het jezelf moeilijk.
Maakt het wel makkelijker. Kan je ook geen contact meer zoeken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:59 schreef Magere-hein2 het volgende:
Paar dagen later blokkeerde en verwijderde ze me op alles.
Ja en dit ga je allemaal over tijd(je) wel weer vinden bij iemand anders. Het is even kut. Drink een biertje ofzo. Roep even hard hoe kut alles is en ga verder.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:39 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Zij is zo godverdomme aantrekkelijk en lief. En we hadden het zo leuk samen.
Zelfs de weken voor het uitging, elke avond samen en seks.Wandelen in vondelpark en daarna naar huis.
Maarja we zijn allebei 23 dus wellicht als we ouder zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:09 schreef Magere-hein2 het volgende:
Vrouwen hier die weleens een man hebben geblokt op alles? Dan wel geblokt zijn?
En deblokkeerden jullie ooit?
In week 1 had ze me nog een keer gedeblokkeerd.
Laat dit nou los. Ze blokkeert je niet zomaar. Ze heeft geen zin meer in contact.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:10 schreef Magere-hein2 het volgende:
Maarja we zijn allebei 23 dus wellicht als we ouder zijn.
Ze blokkeerde me vier jaar geleden al. Hoe kan ze klaar met me zijn als ze een maand geleden nog elke dag wilde afspreken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat dit nou los. Ze blokkeert je niet zomaar. Ze heeft geen zin meer in contact.
Omdat het nou eenmaal soms zo is. Daarbij moet je je misschien ook maar afvragen waarom je zo graag met iemand wil zijn die jou steeds blokkeert.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:12 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Ze blokkeerde me vier jaar geleden al. Hoe kan ze klaar met me zijn als ze een maand geleden nog elke dag wilde afspreken.
Maar uit zijn manier van posten lijkt het meer een puber van 14.quote:
Klinkt misschien hard maar ze is vrij om te doen wat ze wil nu natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:22 schreef Magere-hein2 het volgende:
Maar in Amsterdam zijn natuurlijk zoveel andere mannnen. Ze kan zo een ander hebben.
Omdat ik een vrouw erg leuk vind? Haar mis? En alle respect voor haar heb?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar uit zijn manier van posten lijkt het meer een puber van 14.
Eens. Vrouwen zijn geen bezit, en als ik zo om haar geef zou ik het haar moeten gunnen zelfs.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt misschien hard maar ze is vrij om te doen wat ze wil nu natuurlijk.
Omdat je overmatig dramatiseert.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:24 schreef Magere-hein2 het volgende:
O
[..]
Omdat ik een vrouw erg leuk vind? Haar mis? En alle respect voor haar heb?
Gast doe eens normaal en denk langer na dan 5 seconde.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:14 schreef Magere-hein2 het volgende:
Ik moet er een einde aan maken. Het lef hebben.
Ik kan het niet. Zonder haar.
Geloof me dat maakt het op den duur alleen maar makkelijker.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:26 schreef Magere-hein2 het volgende:
Maar het blokkeren maakt het lastiger voor me.
Gooi haar contact gegevens dan weg, wat maakt het uit dat ze je geblokkeerd heeft.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:26 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Hahaha ja klopt. Maar het blokkeren maakt het lastiger voor me.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Geloof me dat maakt het op den duur alleen maar makkelijker.
Vrouwen hebben chill leven. Mannen exen komen altijd terug. Vroeg of laat.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Geloof me dat maakt het op den duur alleen maar makkelijker.
Wat een onzin dit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:28 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen hebben chill leven. Mannen exen komen altijd terug. Vroeg of laat.
Vrouwen daarintegen nooit. Ja deze toevallig na vier jaar.
Nee hoor, dat maakt het gemakkelijker.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:26 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
het is zo. Mannen komen alitjd wel terug. Tenzij ze een relatie voor altijd vinden.quote:
Mannen komen ook niet altijd terug hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:30 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
het is zo. Mannen komen alitjd wel terug. Tenzij ze een relatie voor altijd vinden.
Vrouwen vaak niet meer.
Echt grote onzin.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:30 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
het is zo. Mannen komen alitjd wel terug. Tenzij ze een relatie voor altijd vinden.
Vrouwen vaak niet meer.
Ik doe geen slachtofferrol naar haar. Ik hou gewoon mijn mond tegen haar want dat verlangt ze.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt grote onzin.
Maar als jij je lekkerder voelt door je te wentelen in je zielige slachtoffer rol als man, moet je dat vooral doen. Ga je je zeker niet fijner van voelen en word je ook niet aantrekkelijker door.
Dit raad ik ook zeker af als zij je heeft geblokkeerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:35 schreef Magere-hein2 het volgende:
Ik ben geen pussy boy die dan bloemen gaat sturen en naar haar huis gaat
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:44 schreef Magere-hein2 het volgende:
Ik ga vanvond een meisje uit Utrecht neuken.
Ok.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:11 schreef Magere-hein2 het volgende:
Denk dat ze al een ander heeft. Een reboundje.
Als ze een beetje zelf respect hebben niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:30 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Vrouwen vaak niet meer.
Hoe weet je nou dat ze een nieuwe vlam heeft? Na een maandquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:20 schreef Halcon het volgende:
Ze heeft geen trek in jouw berichtjes terwijl ze bij haar nieuwe vlam is. Dat is wel duidelijk.
Zet je er wat overheen.
Spreek je nu jezelf tegen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:29 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ze een nieuwe vlam heeft? Na een maand
Nee, jij maakt het het meest lastig voor jezelf.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:26 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Gast, wat maakt het uit of ze een nieuwe vlam heeft of niet, al heeft ze er al 3 verslonden, het is uit, het is je ex, move onquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:35 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Nee jij doet alsof het een feit is. Ik heb een vermoeden. Zo voelt het ofzo.
https://www.113.nl/quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:14 schreef Magere-hein2 het volgende:
Ik moet er een einde aan maken. Het lef hebben.
Ik kan het niet. Zonder haar.
Exen komen extreem vaak terug. Zo raar dat niemand op fok! denkt van; ik heb ervaringen dat het goedkomt tussen exen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:36 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Nee, jij maakt het het meest lastig voor jezelf.
Ik ga er niet omheen lullen, het is uit, ze heeft je geblokkeerd, het gaat niet meer goed komen, dreigen met zelfmoord gaat je al helemaal niet verder helpen, je bent nu jezelf niet, over een paar maanden dan kijk je nog steeds terug met iets van verdriet en een jammerend gevoel, maar dan zal het een stuk minder zijn dan wat het nu is wanneer je zo goed en kwaad als het gaat verder gaat met je leven.
Het enige stomme wat je nu nog kan doen, en dit maken veel mensen mee, is blijven hangen in dit verdriet voor een langere tijd, je bent nu 23 en dan ben je straks een paar jaar verder en besef je opeens dat je jaren hebt weggegooid aan iets van een "kalverliefde" en dat is echt zonde want je bent nu 23 en in de bloei van je leven, het is verspillen van je korte tijd op aarde aan iets wat het niet kon of moest zijn.
Je zou nog geen eens terug moeten willen naar een relatie met iemand die je "onverwachts" aan de kant zet en op alle manieren blokkeert, het vertrouwen komt niet meer terug want over een paar jaar kan ze hoogstwaarschijnlijk zomaar weer hetzelfde doen, een lekker leven op het randje heb je dan met het idee dat elke dag wel eens de laatste van de relatie kan zijn.
En over de fouten die je hebt gemaakt: Boeien, als je er maar van hebt geleerd en je ze minder gaat maken in een volgende relatie, dan komt het vanzelf wel een keer goed met één van die volgende relaties...
Geloof me, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik spreek uit ervaring. Je hebt wel gelijk, dat weet ik. Ook psychologen die in de media schrijven zeggen ook: uitpraten heeft totaal geen zin. Maar ja, ik heb ook ooit een vriendin gehad waar ik van tot over mijn oren was en die het plotseling uitmaakte, wat ik niet aan zag komen. Ze verdween direct volledig uit mijn leven (in die tijd was er nog geen internet en helemaal geen mobiele telefoontjes). Het heeft me echt een decennium gekost om er over heen te komen. In die tijd keek ik geen vrouw meer aan (niet dat ik ze haatte, maar ik had er geen zin meer in), en bleef al die tijd vrijgezel. Geloof me, zoiets is een verschrikkelijk moeilijke tijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ga eer maar vanuit dat het niet meer goedkomt en ze niet terugkomt. Dat is echt veel beter voor je gemoedsrust. Ga leuke dingen doen met anderen en probeer hier overheen te komen. Erin blijven hangen en zwelgen gaat je zeker niet beter laten voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |