Je bent echt niet de eerste die aan zelfmoord heeft gedacht op zo’n moment. De meesten daarvan hebben een paar jaar later iemand die veel beter bij ze past en waar ze nog veel gelukkiger mee zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:38 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Soms denk ik echt; zelfmoord. Mijn leven met haar was zo fijn.
Who gives a shit?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:59 schreef Magere-hein2 het volgende:
Hoe erg ik vind dat het uit is geeft misschien al aan dat het geen match was? Als in; dat ik haar wellicht leuker vond dan zijn mij.
Ik heb spijt van dingen. Al ben ik niet vreemdgegaan of dat soort nare shit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Who gives a shit?
Je maakt het jezelf moeilijk.
Maakt het wel makkelijker. Kan je ook geen contact meer zoeken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:59 schreef Magere-hein2 het volgende:
Paar dagen later blokkeerde en verwijderde ze me op alles.
Ja en dit ga je allemaal over tijd(je) wel weer vinden bij iemand anders. Het is even kut. Drink een biertje ofzo. Roep even hard hoe kut alles is en ga verder.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:39 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Zij is zo godverdomme aantrekkelijk en lief. En we hadden het zo leuk samen.
Zelfs de weken voor het uitging, elke avond samen en seks.Wandelen in vondelpark en daarna naar huis.
Maarja we zijn allebei 23 dus wellicht als we ouder zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:09 schreef Magere-hein2 het volgende:
Vrouwen hier die weleens een man hebben geblokt op alles? Dan wel geblokt zijn?
En deblokkeerden jullie ooit?
In week 1 had ze me nog een keer gedeblokkeerd.
Laat dit nou los. Ze blokkeert je niet zomaar. Ze heeft geen zin meer in contact.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:10 schreef Magere-hein2 het volgende:
Maarja we zijn allebei 23 dus wellicht als we ouder zijn.
Ze blokkeerde me vier jaar geleden al. Hoe kan ze klaar met me zijn als ze een maand geleden nog elke dag wilde afspreken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat dit nou los. Ze blokkeert je niet zomaar. Ze heeft geen zin meer in contact.
Omdat het nou eenmaal soms zo is. Daarbij moet je je misschien ook maar afvragen waarom je zo graag met iemand wil zijn die jou steeds blokkeert.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:12 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Ze blokkeerde me vier jaar geleden al. Hoe kan ze klaar met me zijn als ze een maand geleden nog elke dag wilde afspreken.
Maar uit zijn manier van posten lijkt het meer een puber van 14.quote:
Klinkt misschien hard maar ze is vrij om te doen wat ze wil nu natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:22 schreef Magere-hein2 het volgende:
Maar in Amsterdam zijn natuurlijk zoveel andere mannnen. Ze kan zo een ander hebben.
Omdat ik een vrouw erg leuk vind? Haar mis? En alle respect voor haar heb?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar uit zijn manier van posten lijkt het meer een puber van 14.
Eens. Vrouwen zijn geen bezit, en als ik zo om haar geef zou ik het haar moeten gunnen zelfs.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt misschien hard maar ze is vrij om te doen wat ze wil nu natuurlijk.
Omdat je overmatig dramatiseert.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:24 schreef Magere-hein2 het volgende:
O
[..]
Omdat ik een vrouw erg leuk vind? Haar mis? En alle respect voor haar heb?
Gast doe eens normaal en denk langer na dan 5 seconde.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:14 schreef Magere-hein2 het volgende:
Ik moet er een einde aan maken. Het lef hebben.
Ik kan het niet. Zonder haar.
Geloof me dat maakt het op den duur alleen maar makkelijker.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:26 schreef Magere-hein2 het volgende:
Maar het blokkeren maakt het lastiger voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |