abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2023 @ 22:14:02 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209764655
Ben benieuwd hoe dit afgelopen is :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_209772318
Volgens mij heb je zelf ook wel zin in die man van die vriendin, anders had je het bericht niet aan je man laten lezen (voor je eigen bescherming). Misschien een keertje iets met z'n 4en doen en kijken hoe ontspannend dat werkt voor alle partijen?
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 16:25:25 #103
441859 crew  Lenny77
pi_209773684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 14:34 schreef Jeroboam het volgende:
Volgens mij heb je zelf ook wel zin in die man van die vriendin, anders had je het bericht niet aan je man laten lezen (voor je eigen bescherming). Misschien een keertje iets met z'n 4en doen en kijken hoe ontspannend dat werkt voor alle partijen?
:')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:27:22 #104
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_209773715
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 15:53 schreef Halcon het volgende:
-weg wegens quote maar moest wel even lachen :@ -
Nou, had het dan maar laten staan, ik had graag ook even gelachen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_209773829
Even volgen dit, overduidelijk dat die vent andere bedoelingen heeft. Ben gewoon eerlijk naar je vriendin toe.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209777375
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wel wat creepy om dan maar te gaan sms-en. Lijkt me duidelijk dat hij in je broekje wil.
Natuurlijk, waarom zou je als man dit anders doen.
Iedereen weet dat, behalve de vrouw.
pi_209777890
Even een update: vriendin is langsgeweest. Ik ben eerlijk tegen haar geweest en heb haar verteld waarom ik even afstand had genomen en ook erbij vermeld dat ik er eigenlijk niets achter zoek, maar het toch een beetje eng vind ivm zijn voorgeschiedenis.

Ze wilde het gesprek lezen en dat mocht uiteraard. Ze was blij dat ik eerlijk was, dat ze niet denkt dat hij bijbedoelingen heeft, maar dat ze liever heeft dat ik niet of kortaf reageer als hij nog berichten stuurt.

Dat hebben we zo afgesproken en sindsdien vraagt ze dagelijks of hij nog berichten heeft gestuurd naar mij (wat niet het geval is).

Gelukkig gaan wij binnenkort op vakantie. Hopelijk is het daarna weer een beetje klaar, want ik heb ook geen zin om elke dag te moeten vertellen dat hij niets heeft gestuurd.
pi_209777971
Fijn dat het goed heeft uitgepakt, CaVaBien. En dat gaat vanzelf slijten, dat vragen ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 juli 2023 @ 21:37:19 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209778156
Wat een drama om wat berichtjes. In plaats van dichter bij elkaar te komen heb je nu een vriendin opzij geschoven. Die kijkt jou ook niet meer hetzelfde aan.

Die man denkt gewoon vriendelijk te zijn naar een vriendin van zijn vrouw. Weer niet goed.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_209780073
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juli 2023 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een drama om wat berichtjes. In plaats van dichter bij elkaar te komen heb je nu een vriendin opzij geschoven. Die kijkt jou ook niet meer hetzelfde aan.

Die man denkt gewoon vriendelijk te zijn naar een vriendin van zijn vrouw. Weer niet goed.
Hij heeft haar nummer van de uitnodiging van zijn kind voor het feestje van haar kind.. Er was geen enkele aanleiding voor hem om haar te appen.. Dat heeft echt helemaal niks met vriendelijkheid te maken..
pi_209780089
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 21:22 schreef CaVaBien het volgende:
Even een update: vriendin is langsgeweest. Ik ben eerlijk tegen haar geweest en heb haar verteld waarom ik even afstand had genomen en ook erbij vermeld dat ik er eigenlijk niets achter zoek, maar het toch een beetje eng vind ivm zijn voorgeschiedenis.

Ze wilde het gesprek lezen en dat mocht uiteraard. Ze was blij dat ik eerlijk was, dat ze niet denkt dat hij bijbedoelingen heeft, maar dat ze liever heeft dat ik niet of kortaf reageer als hij nog berichten stuurt.

Dat hebben we zo afgesproken en sindsdien vraagt ze dagelijks of hij nog berichten heeft gestuurd naar mij (wat niet het geval is).

Gelukkig gaan wij binnenkort op vakantie. Hopelijk is het daarna weer een beetje klaar, want ik heb ook geen zin om elke dag te moeten vertellen dat hij niets heeft gestuurd.
Ze heeft liever dat jij niet of kortaf reageert. Is het geen idee dat ze tegen hem zegt dat hij kan stoppen met die berichten? Of heeft ze dat gedaan? Vind haar wel sneu overkomen of zo, dus fijn dat jullie contact behouden.
pi_209780143
quote:

Het is een vriendin toch?
Zeg gewoon dat ze het niet steeds hoeft te vragen, dat je het wel zegt als hij weer contact opneemt.

Er is niets aan de hand geweest, dus behandel her ook zo.
En vooral, als je haar een vriendin noemt behandel haar dan ook zo. Zeggen dat je geen zin hebt in dagelijks verslag uitbrengen, dat ze je kan vertrouwen, hoort daar ook bij.
Kan ze dat niet hebben vraag je dan af of dit wel een wederkerige vriendschap is.

Spreek je meer uit, je lijkt moeite daarmee te hebben.
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 14:31:30 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209784819
Een TS met een update, wat een weelde.

Fijne vakantie TS :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_209784840
quote:

Fijne relatie heeft die vriendin. :) En het zegt ook veel dat ze je constant vraagt of hij nog wat heeft gestuurd.
  donderdag 6 juli 2023 @ 14:44:50 #115
33189 RM-rf
1/998001
pi_209785034
quote:
lijkt me van haar zijde ook niet erg gezond als ze zich er zo mee bezig blijft houden.
Wat zou ze verder daarmee willen bereiken?

Volgens mij heb je al in de TS aangegeven dat ze hem meermaals op vreemdgaan betrapt heeft, maar pertinent niet wil scheiden.
Dan jezelf wel helemaal gek blijven maken (en dagelijks iemand anders lastig gaan vallen met vragen erover) over de vraag of hij contact zoekt met andere vrouwen, is ook enorm nutteloos en zelf-pesterij.

Juist als ik zo iemand als een goede vriend zou zien zo ik ook duidelijk maken dat ze gewoon een beslissing moet nemen (of ze dumpt hem, of gewoon accepteren dat hij vermoedelijk blijft vreemdgaan en domweg er niet verder voor interesseren of hij buiten de deur neukt; als ze daaraan toch geen consequenties hangt) en zeker niet haar ongelukkigheids-cirkeltje faciliteren door haar dagelijks te gaan 'rapporteren' of hij een bericht gestuurd zou hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 6 juli 2023 @ 15:35:06 #116
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209785846
@CaVaBien:

Sorry maar ik ben het eens met bovenstaande post.
Zij gaat jou instrueren hoe je op haar vent moet reageren?
En rapporteren?
Wat is dit voor autistisch sociale werkplaats gelul?
Jij moet helemaal niks.

Hij neukt het vel maar lekker van zijn lul af buiten de deur als zij dat goed vind maar daar hoef jij niet tussen te zitten.
Ook niet met rapporten en geïnstrueerde reacties.
  donderdag 6 juli 2023 @ 19:14:57 #117
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_209788612
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:36 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Oh jee is dat weer zo'n nieuw woke dingetje.
Helaas is dit al een tijdje gaande, ben in ieder geval blij voor je dat je het tot nu toe niet opgemerkt had want het is reuze irritant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')