quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:34 schreef Jeroboam het volgende:
Volgens mij heb je zelf ook wel zin in die man van die vriendin, anders had je het bericht niet aan je man laten lezen (voor je eigen bescherming). Misschien een keertje iets met z'n 4en doen en kijken hoe ontspannend dat werkt voor alle partijen?
Nou, had het dan maar laten staan, ik had graag ook even gelachen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:53 schreef Halcon het volgende:
-weg wegens quote maar moest wel even lachen-
Natuurlijk, waarom zou je als man dit anders doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel wat creepy om dan maar te gaan sms-en. Lijkt me duidelijk dat hij in je broekje wil.
Hij heeft haar nummer van de uitnodiging van zijn kind voor het feestje van haar kind.. Er was geen enkele aanleiding voor hem om haar te appen.. Dat heeft echt helemaal niks met vriendelijkheid te maken..quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een drama om wat berichtjes. In plaats van dichter bij elkaar te komen heb je nu een vriendin opzij geschoven. Die kijkt jou ook niet meer hetzelfde aan.
Die man denkt gewoon vriendelijk te zijn naar een vriendin van zijn vrouw. Weer niet goed.
Ze heeft liever dat jij niet of kortaf reageert. Is het geen idee dat ze tegen hem zegt dat hij kan stoppen met die berichten? Of heeft ze dat gedaan? Vind haar wel sneu overkomen of zo, dus fijn dat jullie contact behouden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:22 schreef CaVaBien het volgende:
Even een update: vriendin is langsgeweest. Ik ben eerlijk tegen haar geweest en heb haar verteld waarom ik even afstand had genomen en ook erbij vermeld dat ik er eigenlijk niets achter zoek, maar het toch een beetje eng vind ivm zijn voorgeschiedenis.
Ze wilde het gesprek lezen en dat mocht uiteraard. Ze was blij dat ik eerlijk was, dat ze niet denkt dat hij bijbedoelingen heeft, maar dat ze liever heeft dat ik niet of kortaf reageer als hij nog berichten stuurt.
Dat hebben we zo afgesproken en sindsdien vraagt ze dagelijks of hij nog berichten heeft gestuurd naar mij (wat niet het geval is).
Gelukkig gaan wij binnenkort op vakantie. Hopelijk is het daarna weer een beetje klaar, want ik heb ook geen zin om elke dag te moeten vertellen dat hij niets heeft gestuurd.
Het is een vriendin toch?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:22 schreef CaVaBien het volgende:
Even een update: vriendin is langsgeweest. Ik ben eerlijk tegen haar geweest en heb haar verteld waarom ik even afstand had genomen en ook erbij vermeld dat ik er eigenlijk niets achter zoek, maar het toch een beetje eng vind ivm zijn voorgeschiedenis.
Ze wilde het gesprek lezen en dat mocht uiteraard. Ze was blij dat ik eerlijk was, dat ze niet denkt dat hij bijbedoelingen heeft, maar dat ze liever heeft dat ik niet of kortaf reageer als hij nog berichten stuurt.
Dat hebben we zo afgesproken en sindsdien vraagt ze dagelijks of hij nog berichten heeft gestuurd naar mij (wat niet het geval is).
Gelukkig gaan wij binnenkort op vakantie. Hopelijk is het daarna weer een beetje klaar, want ik heb ook geen zin om elke dag te moeten vertellen dat hij niets heeft gestuurd.
Fijne relatie heeft die vriendin.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:22 schreef CaVaBien het volgende:
lijkt me van haar zijde ook niet erg gezond als ze zich er zo mee bezig blijft houden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:22 schreef CaVaBien het volgende:
Helaas is dit al een tijdje gaande, ben in ieder geval blij voor je dat je het tot nu toe niet opgemerkt had want het is reuze irritant.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:36 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Oh jee is dat weer zo'n nieuw woke dingetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |