Welk hoogtepuntquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:08 schreef Sebbeszweet het volgende:
Kwam niet echt aan bod onze braadpan. Was ook geen leuke uitzending, stoppen met die rommel is over hoogtepunt heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister in de uitzending nog ''zijn verder gegaan onder een andere naam''quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:00 schreef koemleit het volgende:
Ik kijk al maanden niet meer (volg het nog wel.
maar hier schrok ik toch van.
https://www.faillissement(...)cadoor-collectief-bv
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:05 schreef PS. het volgende:
SCOOOOOOOOP40:46SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2023 18:31:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden ze hem betalen of zit hij daar gratis?quote:
Maar echt hè, zo nep allemaal.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Dat neppe gelach met lichaamstrekjes van Braadpan kon ik vorige week al slecht tegen.
Als ze hem betalen kan hij zijn Wajong kwijtraken!quote:Op woensdag 6 september 2023 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zouden ze hem betalen of zit hij daar gratis?
Dan snap ik het nog wel, alhoewel hij daar echt als een autist bij zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |