SPOILER: SCOOOOOOOOOOOOOOP AP VRIENDENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zulke vrouwtjes is het alsof ze een banaan eten. Niks bijzonders dus.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat je in de seksindustrie werkt, wil niet zeggen dat je het privé ook maar met iedereen wil doen. Zo'n domme aanname.
quote:
Ik zie heel soms korte fragmenten voorbij komen waarin ik hem raar vind overkomen,haar telkens kleineren met stomme grapjes een keer een slaande beweging als grapje bedoeld heb ik ook al voorbij zien komen. Het zou mij niks verbazen als er nog dirt over hem naar buiten komt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof niet dat hij haar zou slaan, hij is zo onzeker als wat. Zij heeft hem ook gedumpt, het is een beetje een moderne versie van Sylvie Meis. Alleen dan zonder talent.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie heel soms korte fragmenten voorbij komen waarin ik hem raar vind overkomen,haar telkens kleineren met stomme grapjes een keer een slaande beweging als grapje bedoeld heb ik ook al voorbij zien komen. Het zou mij niks verbazen als er nog dirt over hem naar buiten komt.
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:49 schreef PS. het volgende:
SSSSCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPLekker voor bij het tanden poetsen @ZipportalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks eem poetsen. SCOOOOOOP.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker voor bij het tanden poetsen @:zipportal
Oh heb 'm nog nergens zien opduiken. Vind die filmpjes wel vermakelijk voor een kwartiertje.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Die jongen was 1x leuk, is inmiddels al zo uitgemolken.
Is dit niet gewoon een volwassen kerel met een bepaalde stoornis of ziekte zoals Bart de Graaff of Andy Milonakis?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:32 schreef JOO het volgende:
Wat is het verschil tussen deze uitzending en de vingertips van Thijs?
Nee. Heb 'm wel eens rond zien lopen en is alleen cameramannetje bij (z'n broer)quote:Op donderdag 21 september 2023 08:56 schreef DrDentz het volgende:
Heeft die jongen normaal een oortje in waarin iemand hem spitsvondige vragen toespeelt?
Ah okéquote:Op donderdag 21 september 2023 09:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee. Heb 'm wel eens rond zien lopen en is alleen cameramannetje bij (z'n broer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skoepje
Gemiddeld zo'n 300K mensen, dus ja.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:01 schreef Sebbeszweet het volgende:
Kijken mensen deze kansloze troep nog. Vroeger was het nog wel leuk, maar nu toch al heel lang niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |