SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 06-07-2023 14:03:54 ]NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 29 juni 2023 00:25 schreef PLY het volgende:
toen ik voorbij liep zag ik dat deze man in zijn tank stond te pissen en zei, Hey is dat normaal? Waarop de man zei, nee dit is super!
quote:Op donderdag 29 juni 2023 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Henk stapt over op duurzamere brandstof "elke dag het alcoholpijl op orde houden is een uitdaging, maar het scheelt veel uitstoot"
quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:45 schreef Rob310 het volgende:
Hoezo een apart reservoir voor de AdBlue, ik stop de ureum rechtstreeks in de diesel
quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:03 schreef DaMart het volgende:
Een Audi nemen om te compenseren dat je klein geschapen bent, krijgt door Arie een nieuwe betekenis.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:23 schreef Cupfighter het volgende:
Het maakt niet uit als er maar een gat in zit
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:30 schreef Soury het volgende:
Mijn vriendin vind mijn penis een flop dus geef ik haar auto even een nieuwe benzinedop
quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:40 schreef marcel.de het volgende:
Marc toont hoe je goedkoop van je hoogglans lak-auto een matte kleur maakt. Een uiterst effectief middel en kost weinig geld, aldus Marc.
Nr 2quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:03 schreef DaMart het volgende:
Een Audi nemen om te compenseren dat je klein geschapen bent, krijgt door Arie een nieuwe betekenis.
Nr 3quote:
De tussenstand:quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:05 schreef slaveloos het volgende:
Tja als ik de vrouw van de buurman niet kan krijgen dan neuk ik zijn auto wel
Uit de OP:quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:06 schreef SpiekerJozef het volgende:
Nr 1
[..]
Nr 2
[..]
Nr 3
[..]
De tussenstand:
DaMart 23 (+4)
Shii 21
BB-King 21
Soury 12
marcel.de 11
slaveloos 10 (+1)
rosita1 7
tong80 6
PLY 5
noodgang 4
sjoemie1985 4
Managarm 3
aloa 2
Bosbeetle 2
Rob310 2
Mubassie 2 (+2)
Quyxz_ 1
SpiekerJozef 4
Oeps, je hebt gelijk...quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Uit de OP:
De punten worden bijgehouden vanaf de eerste foto die in deze thread geplaatst wordt, de onderschriften die geplaatst worden bij de laatst geplaatste foto in de oude, gesloten thread tellen nog mee voor de definitieve eindstand daarvan. M.a.w. degene die ná de jurering van de laatste foto bovenaan staat, is de winnaar.
Dus zou dit de eindstand zijn en vanaf nu weer een nieuwe stand?
Is niet erg toch? Dus i.p.v. tussenstand is jouw post de eindstand. En nu weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:
En als het nog mogelijk is de OP aanpassen (de hall of fame) anders is dat klusje voor de volgende die topic #96 opentquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Is niet erg toch? Dus i.p.v. tussenstand is jouw post de eindstand. En nu weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Klopt. @Soury pas graag even de kop aan met de winnaar van reeks 95quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:24 schreef Rob310 het volgende:
[..]
En als het nog mogelijk is de OP aanpassen (de hall of fame) anders is dat klusje voor de volgende die topic #96 opent
Nummer 2:quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:37 schreef Managarm het volgende:
Ik had me iets heel anders voorgesteld toen de dokter mij een recept voorschreef voor een betere stoelgang.
Nummer 3:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:55 schreef BB-King het volgende:
"Shit, ik kom er nu pas achter dat een stuur best wel handig zou zijn in de aankomende bocht."
Tussenstand:quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:46 schreef Shii het volgende:
Krapte aan flexplekken zorgt bij dit bedrijf voor rare situaties. Geert probeert z'n collega voor te zijn en haalt alles uit de kast om de laatste plek te bemachtigen.
Moet binnen 24 uur.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:16 schreef Soury het volgende:
foutje wilde een foutje in mijn post wijzigen. Kan niet meer![]()
Wist ik niet. Heb een Abo.quote:
Nummer 2:quote:Op maandag 10 juli 2023 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Darkthrone scoort cvlt hit met nummer "träkzøk in helvete".
Nummer 3:quote:Op zondag 9 juli 2023 05:40 schreef tong80 het volgende:
De uitslagen gaan nergens meer over. Wie zit hier aan de knopjes?
Tussenstand:quote:Op maandag 10 juli 2023 10:25 schreef DaMart het volgende:
Eerste beelden van musicalversie van Stephen Kings IT opgedoken.
nummer 2quote:
En nummer 3quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:14 schreef Managarm het volgende:
Spelfout is bron van vermaak, schaatsvereniging "De Zeilende ijsbeer" kon er niet om lachen.
Tong80 6 (+4)quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:02 schreef BB-King het volgende:
IJsbeer welke fungeert als fontein biedt ook warme chocolademelk aan de achterzijde aan.
Nummer 2 :quote:
Nummer 3 :quote:
tong80 6quote:
Alstu. Je had ook mogen/kunnen winnen. Niveau was hoog.quote:
Je bent de tussenstand vergetenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alstu. Je had ook mogen/kunnen winnen. Niveau was hoog.
Tong80 6 (+4)quote:
Heeft ze ook geen kennissen ?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:48 schreef BB-King het volgende:
Barbie mist een man in haar leven. Ze Ken gewoon niet zonder.
2.quote:
3.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:48 schreef BB-King het volgende:
Barbie mist een man in haar leven. Ze Ken gewoon niet zonder.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:08 schreef marcel.de het volgende:
Waarom is hij nou boos op me? Ik heb net met een superaanbieding een trip naar Rhodos geboekt. Ik begrijp mannen gewoon niet
Tijdens het WK-damesvoetbal, nam middenveldster van België de term 'Het gras opvreten' iets te letterlijk.quote:
Nummer 2quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef Shii het volgende:
Deze drie vriendinnen weten nog niet dat ze onderdeel worden van de nieuwe hype op tiktok: BFF-werpen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:54 schreef BB-King het volgende:
Man heeft handen vol aan vriendin die zich tegenwoordig identificeert als grasmaaier.
Standquote:
Tweede:quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:48 schreef Managarm het volgende:
Kom op Deborah, achterin ligt altijd de verste Schültenbrau.
Derde:quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
Na een paar dagen bekijken meende annie toch het verkeerde kind te hebben meegenomen en plaatste het dan bij de volgende winkel bezoek terug in de schappen.
Standquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Deze leg ik terug, ver over de datum.
Tweede:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:49 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry Greta, maar ik had zo'n knagende honger...
Derde:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:54 schreef DaMart het volgende:
Nu hij is geschorst door het houthakkersgilde, moet hij op een houtje bijten.
Standquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
Tandenstokers van steeds groter formaat
Elon, I said talk to your ex, not call it xquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:36 schreef Bargehassus het volgende:
Wow, niet verwacht dit.![]()
Volgende:
[ afbeelding ]
Please tag me als ik niet op tijd reageer...
Tweedequote:Op maandag 21 augustus 2023 15:26 schreef Stemma het volgende:
'Wat, zijn de danoontjes alweer duurder geworden?'
:quote:
Standquote:
Toen ik je bericht las, nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:34 schreef Managarm het volgende:
Het duurt even, heb je (@:Bargehassus) @:Stemma ook een PM gestuurd?
Dan vinden ze Gordon aandachtsgeil.quote:
FOK! leeftquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK! leeft
Maar kijk uit mocht je het aankaarten. De stront komt over je heen.
Het is Tong en tong80.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
Ik had het niet over een huid uitslagje mocht u dat denken heer tong.![]()
![]()
![]()
Ja, ik denk dat de 24 uur aangepast moet worden. Soms haal je dan net een top 1. Ik denk dat een week nu meer op zijn plaats is. 7 dagen vanaf plaatsing.quote:Op woensdag 6 september 2023 07:18 schreef marcel.de het volgende:
nou, we zitten nu op een week..
@:Stemma, wil je de inzendingen beoordelen?
In de kop van het topic:
o Degene die de foto heeft gepost, beoordeelt vervolgens alle onderschriften. Dit mag hij volledig naar zijn smaak doen. Het gaat erom welke hij leuk vindt. Het beoordelen moet gebeuren na ongeveer 24 uur na het plaatsen van de foto. Dit doe je op de volgende manier:
1. *user*-*onderschrift dat hij had
2. idem
3. idem
Nu vind ik die 24uur geen wet van Meden en Perzen, maar de laatste tijd is het topic nogal![]()
een week is wel lang. Als er minder mensen afwezig / vakantie zijn, is na dag of 3 a 4 wel duidelijk wat de uitkomst kan zijn.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:47 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de 24 uur aangepast moet worden. Soms haal je dan net een top 1. Ik denk dat een week nu meer op zijn plaats is. 7 dagen vanaf plaatsing.
Vier dagen is ook goed, als het maar langer dan 24 uur is (kan ik langer nadenkenquote:Op woensdag 6 september 2023 12:04 schreef marcel.de het volgende:
[..]
een week is wel lang. Als er minder mensen afwezig / vakantie zijn, is na dag of 3 a 4 wel duidelijk wat de uitkomst kan zijn.
Misschien een idee om tot en met vrijdag te wachten, heeft ze dan nog niet gereageerd dan het stokje door te geven aan de nummer 2quote:Op woensdag 6 september 2023 16:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik vermoed dat ze niet veel op fok zit. tot nu toe volgens haar profiel maar 49 posts gedaan.![]()
Dat is wel wat snel ik ben ook wel eens een paar weekjes op vakantie geweest tussen een uitslag inquote:Op woensdag 6 september 2023 16:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien een idee om tot en met vrijdag te wachten, heeft ze dan nog niet gereageerd dan het stokje door te geven aan de nummer 2
is een optie inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien een idee om tot en met vrijdag te wachten, heeft ze dan nog niet gereageerd dan het stokje door te geven aan de nummer 2
Ja misschien wel, maar het is denk ik wel een idee om een limiet te bepalen hoe lang we wachtenquote:Op woensdag 6 september 2023 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is wel wat snel ik ben ook wel eens een paar weekjes op vakantie geweest tussen een uitslag in
Die limiet staat op 12 uur, misschien ook aanpassen naar een paar dagen in de toekomst?quote:Op woensdag 6 september 2023 16:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar het is denk ik wel een idee om een limiet te bepalen hoe lang we wachten
Ik ben wel voorstander hiervanquote:Op woensdag 6 september 2023 17:10 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die limiet staat op 12 uur, misschien ook aanpassen naar een paar dagen in de toekomst?
Eens en ik stel voor dat de beoordeling na 4 dagen plaats gaat vinden. Maar dat is nu niet aan te passen in de topic headerquote:Op woensdag 6 september 2023 16:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nr 2quote:Op woensdag 6 september 2023 09:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Vrouw manifesteert per ongeluk nieuwe outfit in plaats van droomhuis
Nr 3quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:41 schreef BB-King het volgende:
Onlyfans en bouwbedrijf gaan samenwerking aan om meer aandacht voor hun werk te trekken.
En ik vond deze ook wel leuk bij de foto passen, maar was niet bedoeld als inzending geloof ikquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan vinden ze Gordon aandachtsgeil.
Puntentellingquote:
Zuckerberg VS. Muskquote:Op donderdag 7 september 2023 07:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Dankje @:stemma
De nieuwe
[ afbeelding ]
No 2quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:07 schreef tong80 het volgende:
'Ik zal eens uitvogelen waarom we de mist ingingen toen we werden gehekt.'
No 3quote:Op maandag 11 september 2023 09:40 schreef marcel.de het volgende:
Onteigenen, piekbelasters? Mij krijgen ze echt niet van dit hek, al moeten zij mij er van af dragen.
Tong80 13 (+4)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:30 schreef marcel.de het volgende:
Black Hole Oliver en Fisting Stanley waren hun tijd al ver vooruit voor wat betreft LHBTIEr is een leuk filmpje met Amerikaanse jeugd die niet weet hoe een telefoon met draaischijf werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:30 schreef marcel.de het volgende:
Ik denk dat 80% ook niet weet wie zij zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 -quote:
3 -quote:Op donderdag 14 september 2023 03:46 schreef devzero het volgende:
1962 belde, Imca Marina wil haarterug
Tong80 13quote:
Win ik ook eens wat in mijn leven, de eer, het word me bijna teveelquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:56 schreef tong80 het volgende:
1 -
[..]
2 -
[..]
3 -
[..]
Tong80 13
Bosbeetle 14 (+1)
Managarm 11
BB-King 9
Shii 6
Bargehassus 4
Slaveloos 4
Stemma 4
Marcel.de 3
DaMart 3
Cupfighter 3
sjoemie1985 2
einzeinz 1
@:Tomdooley 5 (+4)
devzero 2 (+2)
Nu ff een plaatje posten nogquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:24 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Win ik ook eens wat in mijn leven, de eer, het word me bijna teveel
Ja, maar Bosbeetle staat toch bovenaan? Ik dacht alleen deze ronde gewonnen, als in eerste van de fotoquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:00 schreef TomDooley het volgende:
Ik word schijtziek van mezelf, weer de quote ipv wijzig knop ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |