Ik heb in 2015 een Torro Rosso-pet gekocht met handtekening van Max Verstappen voor minder dan een kwart van dat bedrag.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:20 schreef Knut het volgende:
[..]
Nog schokkender. 160 euro voor een de vries cap met handtekening...
[ afbeelding ]
Wat kost dat?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan ook het racepak van Max Verstapen kopen
Viel me ook op. Die zijn nog wel aan het sandbaggen.quote:
Water is natquote:
Een helm van Aayrton Sena of schoenen van Niki Lauwda zie ik ze ook wel voor aan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan ook het racepak van Max Verstapen kopen
Inflatie is a bitchquote:Op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb in 2015 een Torro Rosso-pet gekocht met handtekening van Max Verstappen voor minder dan een kwart van dat bedrag.
Wordt tijd dat die de daad eens bij het woord voegt en erop los gaat meppen in de paddock.quote:
Hij kan nergens bij.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die de daad eens bij het woord voegt en erop los gaat meppen in de paddock.
Een troost: die is zo voorbijquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ja..straks om 17 uur de quali..en dan morgen die *** sprint
yuki:quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die de daad eens bij het woord voegt en erop los gaat meppen in de paddock.
Kan zijn race engineer wel een kopstoot in diens ballen geven.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verdorie, dat worden weer problemen met het cateringbudgetquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie, dat worden weer problemen met het cateringbudget
Ik zie nog steeds het nut er niet van inquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pet van STR liggen met de handtekeningen van Gasly en Kvyat. Benieuwd hoeveel dat opbrengt tegenwoordigquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb in 2015 een Torro Rosso-pet gekocht met handtekening van Max Verstappen voor minder dan een kwart van dat bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |