Zal wel aan mij liggen maar ik zie nu overal ellenlange analyses die slaan als kut op Dirk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het wordt ook weer genieten van bijna vier weken overdreven koppen op Sporza en HLN. We zijn alvast begonnen met de analyse dat het publiek harder heeft gejuicht voor Van Aert dan zijn kopman Vingegaard.
Op HLN hebben we al weer een Bingo. Hij doet niet eens mee, maar ze laten geen moment onbenut om Roglic te bashen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het wordt ook weer genieten van bijna vier weken overdreven koppen op Sporza en HLN. We zijn alvast begonnen met de analyse dat het publiek harder heeft gejuicht voor Van Aert dan zijn kopman Vingegaard.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:02 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Op HLN hebben we al weer een Bingo. Hij doet niet eens mee, maar ze laten geen moment onbenut om Roglic te bashen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:02 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Op HLN hebben we al weer een Bingo. Hij doet niet eens mee, maar ze laten geen moment onbenut om Roglic te bashen.
[ afbeelding ]
Ja, heerlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
HLN heeft echt tot op de minuut verslag gebracht over het huwelijk van Coutoisquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Ik ben allang blij dat we even wat minder horen over Courtois en De Bruyne.
Goed voor de spanning, want met warm weer was het sowieso einde verhaal geweest.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
In ieder geval geen verschroeiende hitte in de Pyreneeėn komende week. Graadje of 24/25 in het dal en een beetje kans op regen. Prima weer om te koersen.
In de Bingokaart van HLN hoort steevast nog 'wieltjeszuiger Joop Zoetemelk'. Ik denk dat hij de komende drie weken dagelijks nog op deze manier in de commentaren zal voorbijkomen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:02 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ik er vooral van begreep, is dat in Sloveniė de Tour van 2020 enorm werd gegund aan Roglic en het Pogacar "kwalijk" wordt genomen dat hij Roglic de kans op een Tourzege (en misschien wel z'n enige kans) hebben afgepakt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Interessant om te lezen dat Roglic zo veel populairder is in Sloveniė dan Pogacar. Terwijl Pogacar toch de veel meer sprankelende wielrenner is, naast succesvoller.
Hoe zit dat in Belgiė eigenlijk, is Wout daar populairder dan Remco?
Inderdaad, maar lijkt dus ook een blijvend effect te hebben gehad. Al wordt dat vast anders wanneer Roglic stopt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat ik er vooral van begreep, is dat in Sloveniė de Tour van 2020 enorm werd gegund aan Roglic en het Pogacar "kwalijk" wordt genomen dat hij Roglic de kans op een Tourzege (en misschien wel z'n enige kans) hebben afgepakt.
Zal er ook mogelijk mee te maken hebben dat ze Roglic al veel langer kenden als sporter en elk jaar meer ging winnen als wielrenner, terwijl Pogacar er opeens stond en iedereen naar huis reed (en dus meteen de Tourwinst van Roglic afpakte)
Ik ben al een week bezig met het schrijven van de eerste. Ik denk dat het forum crasht als ik 'm ga posten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:18 schreef DeeBee het volgende:
Komen er voorbeschouwingen? @:Rellende_Rotscholier
Ik vraag dit voor een vriend, die natuurlijk al zijn spelletjes gaat invullen op basis van de voorspelde top 5 van de dag!
Ik heb ook een KOM in Frankrijk. Zelfs in een afdaling.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:34 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Het is het jaar 2034 en Wout van Aert doet nog steeds mee om de prijzen!
Je kunt straks een dag bijkomen als we langs Pau komenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben al een week bezig met het schrijven van de eerste. Ik denk dat het forum crasht als ik 'm ga posten.
Rechtdoor afgestoken?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb ook een KOM in Frankrijk. Zelfs in een afdaling.
Eerder Armstrong dan.quote:
R_RGodquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben al een week bezig met het schrijven van de eerste. Ik denk dat het forum crasht als ik 'm ga posten.
Kans dat er wat ploegbussen in vlammen opgaan is niet helemaal te verwaarlozen gezien wat er de afgelopen nachten allemaal afgefikt isquote:
Jonas is wel op de brommerquote:
De Basken gaan altijd netjes op tijd aan de kant, ze weten wat ze doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jonas is wel op de brommer
Wel benieuwd of ze nog iets gaan afzetten voor morgen, anders wordt dat waarschijnlijk een chaos met alle Basken
Ik zie anders altijd de Baskische vlag naast de coureurs rennen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Basken gaan altijd netjes op tijd aan de kant, ze weten wat ze doen.
Vlaggen kunnen niet rennen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie anders altijd de Baskische vlag naast de coureurs rennen.
Wat is het praktisch nut van deze post?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:58 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. Nu steeds over veiligheid. 60 jaar geleden donderde Schulte al het ravijn in.
Ha ha ha. Het ademt weer.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Wat is het praktisch nut van deze post?
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou best graag een ouderentrui willen zien in de Tour, als tegenhanger van de witte trui, voor mijn part mag Omroep Max dat sponserenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:34 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Het is het jaar 2034 en Wout van Aert doet nog steeds mee om de prijzen!
Ik ook, inclusief verkeerd ridden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb ook een KOM in Frankrijk. Zelfs in een afdaling.
Niet gek dat geldwolf Pat de boel wil verkopen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |