quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:20 schreef Zipportal het volgende:
Keel dichtknijpen van Gijs. Met zijn tering gehoest.
Ongevaccineerd zwijnquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:20 schreef Zipportal het volgende:
Keel dichtknijpen van Gijs. Met zijn tering gehoest.
Dat zegt ie natuurlijk op orders van John de Mol.quote:Op donderdag 29 juni 2023 00:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://www.nu.nl/entert(...)omer-terugkeert.html
"En ik wil dat je erbij lacht, Paul, als je het zegt. Ik wil dat je het meent."quote:Op donderdag 29 juni 2023 00:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat zegt ie natuurlijk op orders van John de Mol.
En nu maar hopen dat ze de juiste keuzes maken.quote:
Vind de podcast juist behoorlijk wegzakken de laatste 2-3 maandenquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:04 schreef Blues het volgende:
De day after podcasts zijn echt een kers op de taart hoor
https://shows.acast.com/weer-een-dag
Inderdaadquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Krijg je binnenkort VI terug met hooguit 4 vaste gasten en belerende meningen zonder enige kennis na dit spektakel... Kan nog niet wennen aan dat idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal slaafs Derksen napraten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Krijg je binnenkort VI terug met hooguit 4 vaste gasten en belerende meningen zonder enige kennis na dit spektakel... Kan nog niet wennen aan dat idee.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:37 schreef superniger het volgende:
Het leven kan raar lopen.Zeg dat, van Lingo en geinen met Robert Jenssen de tweede kamer in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk brengen Marcel en Gijs de DVD box van hun succesvolle vier weken uit. Weet niet of het helpt tegen de ontlezing, maar zo'n box staat wel mooi naast de BBQ.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Met nog een week was hij helemaal niet meer uit zijn woorden gekomen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:51 schreef RipCity het volgende:
Gijs heeft er of niet zoveel zin in of is gewoon heel erg moe
quote:
Dat is de specialiteit van het huis!quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo geestig was!
Maar dan met treinmachinisten in een draaiende stoel het format vormt zich vanzelf wel zodra ze zitten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan John dit format kopen van de NS.
Met een hole in the wall waar de treinen dan doorheen moeten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dan met treinmachinisten in een draaiende stoel het format vormt zich vanzelf wel zodra ze zitten.
Dan wel eerst een reality show waarin Gerard Joling een cursus tot machinist volgt en moet behalen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met een hole in the wall waar de treinen dan doorheen moeten.
Met een beetje geluk levert dat ook wat funny videos op, twee voor de prijs van één.
Als man van smaak weet ik dat Geer en Goor al eens voor de NS gewerkt hebben!quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan wel eerst een reality show waarin Gerard Joling een cursus tot machinist volgt en moet behalen.
En dat hij dan ook een dagje de toiletten moet schoonmaken of zo hahaha
Ze lult maar een eind in de rondte en knikt op alles ja.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:28 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind het een wat mindere uitzending. Lucille voegt ook niets toe.
Dat hoort gewoon bij het straatbeeld nu de ontlezing succesvol is bestreden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
Heeft die griet achter Gijs een boek gekocht of zou ze daarmee verzocht zijn te gaan zitten?
Marcel is eigenlijk veel te laf/lief om gasten into face in dit soort setting als een talkshow het vuur aan de schenen te leggen, achteraf kan hij goed analyseren en precies weten, maar in het moment lijkt ie een bang jongetje itt echt doorgewinterde interviewers. Gijs is daarin veel beter.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:58 schreef kibo het volgende:
Zonder gasten die tegengas geven stort het als een plumpudding in elkaar.
Ik begin eerlijkgezegd ook een beetje Marcelmoe te worden,
4 weken is mooi genoeg geweest.
Het is vooral het format niet. Alles moet snel en kort en beter ook maar. Ik zit echt niet te wachten op diepgaande gesprekken/confrontaties tussen mensen die mij weinig kunnen schelen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Marcel is eigenlijk veel te laf/lief om gasten into face in dit soort setting als een talkshow het vuur aan de schenen te leggen, achteraf kan hij goed analyseren en precies weten, maar in het moment lijkt ie een bang jongetje itt echt doorgewinterde interviewers. Gijs is daarin veel beter.
Wie wel? Sorry hoor, verwachte jij echt diepgaande gesprekken?quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is vooral het format niet. Alles moet snel en kort en beter ook maar. Ik zit echt niet te wachten op diepgaande gesprekken/confrontaties tussen mensen die mij weinig kunnen schelen.
Jij bent degene die hem laf noemt omdat er niet wordt doorgepakt?quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wie wel? Sorry hoor, verwachte jij echt diepgaande gesprekken?
ok, anders gezegd dan, zijn woorden op papier zijn zijn meningen, op teevee is ie geen ruziezoeker. Ook Gijs niet, zij zullen beiden nooit ruzie maken om een schutting of op de manier van pannenkoeken bakken en ondernemen, toch hebben zij dat ook gedaan. Maar ik hoop wel dat Marcel alle schuld aan investering van hun eerdere investeringen aan Hanneke Groenteman heeft terugbetaald. HAHAquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent degene die hem laf noemt omdat er niet wordt doorgepakt?
Die zat er voor spek en bonen bij en had zelf ook niet echt veel bijdragende teksten.quote:
Zat die zak stront er ? Plaatsgenoot, enge man.quote:
Waarom was-ie er dan een dag te gast bij de NPOquote:
5 minuten te lang.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |