Er is ook nog Tales of the walking Dead.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:10 schreef bijdehand het volgende:
De vijfde? Ik dacht de vierde.
Weet niet of ik dit wil gaan kijken, World Beyond viel me wat tegen.
HElaas nergensquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
Bij welke streamer is dit in NL te zien,?
ik gok Disney+/Star aangezien die ook al de volledige serie erop hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:57 schreef Vlinder het volgende:
Wanneer zou dit op zn vroegst op een Netflixzender komen? (hoe noemen we zoiets?)
Ik gok dan op HBO. Eind dit jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Even geen spoilers, maar zien we een terugkoppeling of vervolg naar de rest van the walking dead universe?quote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Even geen spoilers, maar zien we een terugkoppeling of vervolg naar de rest van the walking dead universe?
Book of caroll heeft wel potentie om op hetzelfde niveau te zitten als ones who live.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:09 schreef Discombobulate het volgende:
Is wel echt stukje minder dan The Ones Who Live.
Dat is seizoen twee van de Daryl spin off toch? Wanneer is die uit?quote:Op maandag 8 april 2024 16:32 schreef KingRoland het volgende:
Book of caroll heeft wel potentie om op hetzelfde niveau te zitten als ones who live.
Yes klopt.quote:Op maandag 8 april 2024 16:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is seizoen twee van de Daryl spin off toch? Wanneer is die uit?
Ik heb aflevering zes bijna uit.quote:Op maandag 8 april 2024 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Yes klopt.
Deze zomer, alleen nog onbekend wanneer exact.
Ik gok juli.
Inderdaad. Wanneer komt dit op Netflix?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al bekend wanneer dit legaal te zien is in Nederland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |