Eens hoor maar dit was wel een iets te grote gok, ook al kostte het niks.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je moet hem goed gebruiken. Niet 3 minuten mee laten doen en hem alleen over de grond aanspelen.
Het is 25-42, maar het zal op 30-47 uitdraaien, die bonussen zullen voor beiden makkelijk haalbaar zijn, ik heb vandaag 5 eieren gegeten dus het zal wel kloppen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, 30 miljoen voor Kokcu is een geweldige deal, 42 voor Timber wel een beetje volgens verwachting, Sven is waarschijnlijk akkoord gegaan omdat het een mooi getal is.
Haha dit zou wat zijnquote:Real Madrid zou Brobbey volgen
Een opvallend gerucht uit Spanje: Real Madrid zou in Brian Brobbey een alternatief voor de dure Kylian Mbappé zien. De 21-jarige spits van Ajax zou al langere tijd gevolgd worden door 'De Koninklijke', die hem als tussenoplossing ziet als de komst van Mbappé niet haalbaar blijkt. Er wordt gesproken over een transfersom van 40 miljoen euro voor Brobbey, die nog een vierjarig contract heeft in de Johan Cruijff ArenA. (Bron: El Nacional)
Dit kan nietquote:
Drent en Metgod speelden er ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit kan niet![]()
Mocht een van de beste spitsen van de wereld niet komen, dan halen we een derderangs spits uit de Eredivisie.
Wel grappig dat je voor Kokcu het bedrag met bonussen pakt en voor Timber het bedrag zonder bonussen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Kocu 30 miljoen
Timber 42 miljoen
Ik denk dat Feyenoord het verlies van kockcu beter kan opvangen dan ajax timber
die 42 miljoen van timber heeft ajax helemaal niets aan. Zal voornamelijk gebruikt worden om fianciele gaten te dichten
Per Saldo blijft Feyenoord de grote winnaar in het financiële gedeelte over die 2 transfers
sportief denk ik dat Feyenoord een goede speler heeft gehaald met zerouki
Wat ajax voor timber terug kan halen blijft de vraag. Ik denk dat ajax weer zwakker is geworden.
Als je alles optelt en aftrekt is Feyenoord nog steeds de grote winnaar van deze 2 transfers
Ah oké, dat is al wat logischer inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is 25-42, maar het zal op 30-47 uitdraaien, die bonussen zullen voor beiden makkelijk haalbaar zijn, ik heb vandaag 5 eieren gegeten dus het zal wel kloppen.
Real Niveau ? In de tijd van Metgod was Oranje beroerd.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
Timber 42 miljoen, ik zou er nog geen 12 miljoen voor over hebben, dus ajax heeft hier voor mij persoonlijk 30 miljoen extra op verdiend
En hij is jong en niet zo blessuregevoelig.quote:Timber joined Ajax's youth academy in 2014, from Feyenoord. He made his first-team debut in March 2020 and has won two Eredivisie titles and one KNVB Cup. He won the Marco van Basten Award in 2022.
Timber made 29 appearances for the Netherlands at youth international level. He was a member of the under-17 team that won the 2018 UEFA European Under-17 Championship. He made his senior international debut in June 2021.
Lijkt me ook stug maar hij doet wel heel veel goed, z'n probleem is het afmaken, niet onbelangrijk voor een spits uiteraard.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit kan niet![]()
Mocht een van de beste spitsen van de wereld niet komen, dan halen we een derderangs spits uit de Eredivisie.
hahahahahquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Kocu 30 miljoen
Timber 42 miljoen
Ik denk dat Feyenoord het verlies van kockcu beter kan opvangen dan ajax timber
die 42 miljoen van timber heeft ajax helemaal niets aan. Zal voornamelijk gebruikt worden om fianciele gaten te dichten
Per Saldo blijft Feyenoord de grote winnaar in het financiële gedeelte over die 2 transfers
sportief denk ik dat Feyenoord een goede speler heeft gehaald met zerouki
Wat ajax voor timber terug kan halen blijft de vraag. Ik denk dat ajax weer zwakker is geworden.
Als je alles optelt en aftrekt is Feyenoord nog steeds de grote winnaar van deze 2 transfers
Is dit grappig bedoeld?quote:Op zondag 2 juli 2023 08:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Fitz-Jim heeft een verstandige keuze gemaakt en lijkt eindelijk een beetje op een man.
[ afbeelding ]
Lijkt op Snoop uit The Wire.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Fitz-Jim heeft een verstandige keuze gemaakt en lijkt eindelijk een beetje op een man.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zat elke avond voor de televisie in de hoop op een Martin Drent item destijds
ja conclusie al getrokken na 9 minuten beeldenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
als je op deze manier traint dan wordt je gewoon 3e
is Maduro de hoofdrainer?
Ik heb deze training ook maar eens grondig bestudeerd.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
als je op deze manier traint dan wordt je gewoon 3e
is Maduro de hoofdrainer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |