Ga je dan morgen ook met een bezem naar buiten om de resten op te vegen?quote:
Ik zal je n hint geven ; dieren huis opkomende zonquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oh, dan is de kans dat t laatste plaatje Avond moest voorstellen al kleiner
Ja en de laatste tijd veel vuurwerk buiten dus zal t met de jaarwisseling wel heel erg wordenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ga je dan morgen ook met een bezem naar buiten om de resten op te vegen?
Champagne, oliebollen, de hele mikmak, ik hoop dat 2023 een jaar gaat worden zonder enige ellendequote:
Ik hoop daar ook nog steeds opquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Champagne, oliebollen, de hele mikmak, ik hoop dat 2023 een jaar gaat worden zonder enige ellende![]()
![]()
Morning has broooo-kenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zal je n hint geven ; dieren huis opkomende zon
Dat zou dan een hysterische show worden met Gijs zegquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:32 schreef Tussle266 het volgende:
https://www.tvgids.nl/nie(...)ntbreken-presentator
Nog een spin-off (wisten we al), quiz terug (dus alles wat in A1 voorbijkomt gaat ouderwets veel te hard stijgen) en één of ander niet onderbouwd giswerkje dat Staaf Gijserman de Herman van Nieuwkerk van 2023 wordt. Och man, hoezee.
Gijs is als koud ijsquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:32 schreef Tussle266 het volgende:
https://www.tvgids.nl/nie(...)ntbreken-presentator
Nog een spin-off (wisten we al), quiz terug (dus alles wat in A1 voorbijkomt gaat ouderwets veel te hard stijgen) en één of ander niet onderbouwd giswerkje dat Staaf Gijserman de Herman van Nieuwkerk van 2023 wordt. Och man, hoezee.
Die wil je wel sacrificen, zeg maar ?quote:
Zou van dit clubje alleen Dionne en Lily toejuichen en dan heeft alleen die laatste een reële kans. Qua Johnnie Taylor invloeden zie ik de bonus dan eerder gaan naar Lola's Themequote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:51 schreef Cassa95 het volgende:
Zouden we dit jaar binnenkomers of re-entries kunnen zien van:
Dionne Warwick - Walk On By
Haddaway - What Is Love
Lily Allen - Not Fair
Johnnie Taylor - What About My Love
Bellini - Samba de Janeiro
Fugees - Ready Or Not (of Mario Winans - I Don't Wanna Know)
Lumidee - Never Leave You (Uh Oooh, Uh Oooh)
Sash! - Ecuador
Sunclub - Fiesta / Summer Jam 2003
?
Dit zijn allemaal nummers die dit jaar als sample gebruikt zijn in top40-hits (of dezelfde sample gebruiken) ((en op de keuzelijst staan)).
En natuurlijk zullen Fast Car van Tracy Chapman en Children van Robert Miles om dezelfde redenen kunnen plussen in de Top 2000.
Oh ja, ze stonden allebei gewoon op de keuzelijst.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Qua Johnnie Taylor invloeden zie ik de bonus dan eerder gaan naar Lola's Theme
Haddaway en Fugees geef ik ook nog wel kans.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou van dit clubje alleen Dionne en Lily toejuichen en dan heeft alleen die laatste een reële kans. Qua Johnnie Taylor invloeden zie ik de bonus dan eerder gaan naar Lola's Theme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |