Heb ze opgezocht en herken ze allemaal. Ik ben trotsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cha cha cha verwacht ik niet.
Ik verwacht wel:
- Tattoo
- Heaven
- Claude
- Flowers
En de hits van usual suspects Ed, Alicia Beth, Di-rect en Taylor.
Ben bang dat alleen de vrije val wat vertraagd wordt en dat misschien Somewhere down the crazy river ergens tussen 1800 en 2000 binnenkomt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
The Weight flink wat plekken omhoog voor Robbie Robertson aub?
Ik moet zeggen dat van de nummers uit mijn lijstje ik er 3/4 prima vind, misschien niet per se verplichte toevoegingen aan de Top 2000 maar ik stoor me er niet aan. Troep als Nooit Meer Regen daarentegen..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben bang dat alleen de vrije val wat vertraagd wordt en dat misschien Somewhere down the crazy river ergens tussen 1800 en 2000 binnenkomt.
Er is tenslotte ook dit jaar weer zoveel fantastische muziek uitgebracht die ook in de top 2000 moet.
Nooit Meer Zingen zou wél een goeie zijn van Suzan & Freek.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat van de nummers uit mijn lijstje ik er 3/4 prima vind, misschien niet per se verplichte toevoegingen aan de Top 2000 maar ik stoor me er niet aan. Troep als Nooit Meer Regen daarentegen..
Van wie zijn deze nrs?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cha cha cha verwacht ik niet.
Ik verwacht wel:
- Tattoo
- Heaven
- Claude
- Flowers
En de hits van usual suspects Ed, Alicia Beth, Di-rect en Taylor.
Loreen, Niall Horan, Ladadadadada, Miley C.quote:
Engelbewaarder is afhankelijk van wel/geen keuzelijstquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat het Fluitlied ook wel een kans maakt. En Engelbewaarder natuurlijk.
Is Peter, Björn of John dood?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat het Fluitlied ook wel een kans maakt. En Engelbewaarder natuurlijk.
Ah ja Flowers ken ik nog. Daar ben ik wel voor te porren. Rest hoeft niet zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Loreen, Niall Horan, Ladadadadada, Miley C.
Hoewel dat echt wel eens erger is geweest en zolang we weer een jaar van 100-150 binnenkomers hebben is de schade wel steeds meer te overzien. Bij de onderste 8 zal ik er maar 2 echt missen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:46 schreef Tussle266 het volgende:
Door dit gespeculeer heb ik ook vast naar de reddingsboeiregionen gekeken. Dat wordt weer bittere ellende als je er 25 van de 35 kan wegstrepen op gifjesdag.
Dat is wel heel extreem, ik kijk dan wel echt tot plek 1750 ongeveer. Het is wel waar dat laten we zeggen van 1750 tot 2500 alles dichtbij elkaar zit, dus er komt ook wel wat terug.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoewel dat echt wel eens erger is geweest en zolang we weer een jaar van 100-150 binnenkomers hebben is de schade wel steeds meer te overzien. Bij de onderste 8 zal ik er maar 2 echt missen bijvoorbeeld.
Maar ja, als je dat extrapoleert worden dat zo'n 30-40 nummers waar ik rouwig om ga zijn, vooral de jaren 60 en 70 waarschijnlijk. En dan komen er vaak ook nog wel 15-20 prima nummers voor terug. Bijltjesdag is al sinds de corona niet meer dramatisch. De drie jaar daarvoor waren de jaren dat het echt achteruit is gegaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is wel heel extreem, ik kijk dan wel echt tot plek 1750 ongeveer. Het is wel waar dat laten we zeggen van 1750 tot 2500 alles dichtbij elkaar zit, dus er komt ook wel wat terug.
Ja inderdaad, Karma en NGNDA hebben via de keuzelijst wel een kans. NBT altijd een grote fangare binnen het stemvolk, zie ook Impossible uit 2020.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh mja Heaven is van dit jaar, ik dacht nog van eind vorig jaar. Nee, dan wordt het lastig gezien de Top 40 positie, al wordt ie wel heel veel gedraaid en zie ik Harry Styles-fans die best massaal stemmen Niall wel erbij stemmen en dan op het moment als eerste met Heaven.
P!nk heeft op Pinkpop gestaan als headliner, en Never Gonna Not Dance Again is van vorig jaar. Trustfall geef ik ook nog wel een kansje.
Taylor Swift heeft Karma die nog niet in de lijst staat en volgens mij officieel uit 2022 is, maar dit jaar pas een hit werd.
Overcome van Nothing But Thieves verwacht ik juist niet per se. Dan nog eerder het kapot gedraaide Welcome to the DCC. Maar die nieuwe plaat van ze is echt narigheid.
Impossible is wel kapot geplugd door Stenders indertijd. Zie wel dat Overcome de laatste paar weken is doorgestegen naar top 10, dat is dan een klein kansje.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:00 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Karma en NGNDA hebben via de keuzelijst wel een kans. NBT altijd een grote fangare binnen het stemvolk, zie ook Impossible uit 2020.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |