Eunice gooit haar kinderen een jaar aan de kantquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:43 schreef pingu66 het volgende:
Volgens Eunice gaan aĺe Nederlandse mannen vreemd met een buitenlandse vrouw omdat die vrouwelijker zijn dan de Nederlandse "carrière" vrouw die alleen maar hun kinderen op de crèche gooien. En Nederlandse mannen willen graag zorgen voor een vrouw.
Eunice praat graag over haar zelf. Haar ontwikkeling,haar proces,haar innerlijke groei,haar emoties enzoquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:52 schreef xsaskiax het volgende:
Babette schakelde trouwens weer heel handig over van haar 'bekentenissen' naar de interview-modus om Eunice uit te horen (en die liet dat heel graag toe)
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:58 schreef juul. het volgende:
[..]
Eunice gooit haar kinderen een jaar aan de kant
En dat zegt Eunice met haar vierkante lijf en lopen als een kerel...vrouwelijker ja hoorquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:43 schreef pingu66 het volgende:
Volgens Eunice gaan aĺe Nederlandse mannen vreemd met een buitenlandse vrouw omdat die vrouwelijker zijn dan de Nederlandse "carrière" vrouw die alleen maar hun kinderen op de crèche gooien. En Nederlandse mannen willen graag zorgen voor een vrouw.
Ze kent wel meer standjes dan de Kama Sutra..+10 extraquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dat zegt Eunice met haar vierkante lijf en lopen als een kerel...vrouwelijker ja hoor
Ze bedoelt natuurlijk slaafs.
Precies dat !quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:58 schreef juul. het volgende:
[..]
Eunice gooit haar kinderen een jaar aan de kant
quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kent wel meer standjes dan de Kama Sutra..+10 extra
The works...quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:21 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama gaat koken.
Rijst/Nasi. Eieren. Uien.
Ze is niet verliefd, ze heeft wel bijzondere energiequote:Op woensdag 28 juni 2023 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vreemd.. vorige week verklaarde ze stellig dat "de deur" dichtzat voor de duur van de Show
Er gebeurt daar helemaal geen zak, wordt niets gezegd.. Moira steekt even later haar kop in de koelkast en begint daarna uit het niets debiel le lachen.. zelfs SeikSas gokt en zegt iets van "afkoelen"quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:17 schreef Rhosyn het volgende:
HAHAHA HAHAHA HAHA HAHA
Moirama heeft lol. Het gaat over sex want Sasha zegt dat ze moet afkoelen.
Of ik denk verkeerd.
Ik zie dat lepeltje lepeltje liggen met Jasper als een sneer naar Wendyquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is niet verliefd, ze heeft wel bijzondere energie
Ze wacht af hoe het buiten is en gaat dan vervolgens lepeltje lepeltje liggen met Jasper
O ja en ze heeft ook al eens gezegd dat ze Maraciano te klein vindt
En dan Marciano de les lezen dat hij naast Wendy heeft gelegen met nog 3 man er bijquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:27 schreef Verida het volgende:
D
[..]
Ik zie dat lepeltje lepeltje liggen met Jasper als een sneer naar Wendy
wat jij kan, kan ik ook.....ik kan elke man om mijn pink winden hier in de loods.
Jup.. En de Grote Discissie.. Babbel; en Duo SeikSas Met wie en hoeveel vrouwen heeft Jappie de afgelopen 9 maanden in bed gelegen... boeieequote:Op woensdag 28 juni 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
En zoals verwacht hangen ze bijna allemaal in hun bed
Ja het houdt ze wel bezig die kleine Jasperquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. En de Grote Discissie.. Babbel; en Duo SeikSas Met wie en hoeveel vrouwen heeft Jappie de afgelopen 9 maanden in bed gelegen... boeiee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |