En zelfs daar gaat het meer liefdevol.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere zeg, hoe ze het eten ook op die borden flikkerd. Lijkt verdomme wel
de gaarkeuken uit de Spuistraat
Ssst... het is Prem.. verkleedquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het soms net een kerel lijken ( haar gezicht)
Die hadden daarnet alweer een paar keer 'bonje' met elkaar.... en dan gaan ze tegen elkaar tekeer.... (en je verstaat de helft er niet van, althans ik niet)quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:59 schreef Varen het volgende:
En op kantoor hoest Moraira de bestelling door met Rupio en Immi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met baardgroei door de donkere plekken rond d'r mondquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het soms net een kerel lijken ( haar gezicht)
Ja Janet denkt dat ze een grote kans maakt, ze denkt dat ice idd op haar stemt en dat babbelkous dat wel zou kunnen doen want die heeft gezegd dat ze het haat gunde met Wendy wil ze nog praten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac herhaalt weer een paar keer tegen Janet dat als het tussen haar en Bern zou gaan, zij zeker zijn stem zou krijgen..... het dringt volgens mij niet door wat hij nu eigenlijk tegen haar zegt, of Janet wil niets anders horen.
Volgens mij gaat Isaac op Imadiddin stemmen....dat probeert hij te zeggen, maar het komt er niet uit, dus lacht hij maar wat.
A ze kunnen weer graaienquote:
Slaap inhalen van vannachtquote:
Misschien bewaren ze alle goede spellen voor het nieuwe programmaquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik verwacht niet veel vuurwerk meer de laatste 2 maand, het kabbelt rustig door
richting de eindstreep. Jammer Febo weer 'n gemistte kans
quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:59 schreef Hoempah het volgende:
Perfecte samenvatting van de streams
[ afbeelding ]
is dat zijn Andre van Duin-look?quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:59 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Reken daar maar niet op @xsaskiaxquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien bewaren ze alle goede spellen voor het nieuwe programma
Daarvan is niet eens bekend of er livestreams komen en zonder zal het mij niet boeien.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien bewaren ze alle goede spellen voor het nieuwe programma
quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:59 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Tja... ik houd hoop... waarschijnlijk op iets wat niet komen gaat....quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op @:xsaskiax
Nee terecht engine, ik heb volgens mij 3 keer een tv uitzending bekeken (wanneer er iemand weg was gegaan)quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Daarvan is niet eens bekend of er livestreams komen en zonder zal het mij niet boeien.
Vannacht om 3 uur de zoemer, allemaal aan het voeteneind van hun bed gaan staan op 1 beenquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja... ik houd hoop... waarschijnlijk op iets wat niet komen gaat....
Toch moeten ze deze laatste maanden aan de bak, dat kan toch niet anders.....
Wat zou het heerlijk zijn, op de meest onmogelijke momenten een proef, maak ze maar gek (voor zover ze dat nog niet zijn), dat ze helemaal doordraaien en niet meer weten waar ze het moeten zoeken.....
quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vannacht om 3 uur de zoemer, allemaal aan het voeteneind van hun bed gaan staan op 1 been
tot nader orde..... Laat ze daar maar staan dan tot Zaterdag 03:00 uur, en wie de grond raakt
krijgt 'n gele kaart en 'n boete van ¤10.000
Die komen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Daarvan is niet eens bekend of er livestreams komen en zonder zal het mij niet boeien.
Heel jammer, eigenlijk moet het opbouwen , steeds spannender worden, maar dat vraagt wel investering van de redactie....quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik verwacht niet veel vuurwerk meer de laatste 2 maand, het kabbelt rustig door
richting de eindstreep. Jammer Febo weer 'n gemistte kans
Doen!!!!!quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vannacht om 3 uur de zoemer, allemaal aan het voeteneind van hun bed gaan staan op 1 been
tot nader orde..... Laat ze daar maar staan dan tot Zaterdag 03:00 uur, en wie de grond raakt
krijgt 'n gele kaart en 'n boete van ¤10.000
Hier kan je meer lezen of je aanmelden...quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:16 schreef Tascha071 het volgende:
Wat is er bekend over nieuw programma? 2 e loods editie? Wanneer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er moet in redelijke korte tijd nog wel wat volk vertrekken voor er eentje over blijft. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel jammer, eigenlijk moet het opbouwen , steeds spannender worden, maar dat vraagt wel investering van de redactie....
quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:16 schreef Tascha071 het volgende:
Wat is er bekend over nieuw programma? 2 e loods editie? Wanneer?
quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier kan je meer lezen of je aanmelden...Er is zelfs al een topic voor, dus daar mag het verder TV / [sbs 6] De Bondgenoten #1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Check @KinKiJan @Hoempah @DGK_Tegengas @LionHeart !!quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:58 schreef engine het volgende:
Ik kan niet terug kijken maar volgens mij kwam Marciano iets later uit hetzelfde hokje.
Nee, hij kwam uit een ander toilet .....quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:58 schreef engine het volgende:
Ik kan niet terug kijken maar volgens mij kwam Marciano iets later uit hetzelfde hokje.
ah kijkquote:Op donderdag 29 juni 2023 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, hij kwam uit een ander toilet .....![]()
[ afbeelding ]
Zou te mooi om waar te zijn geweest, vandaar dat ik het even moest checken .....quote:
Fierljeppen is polstokverspringen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:10 schreef engine het volgende:
Zo leer je nog eens wat over polsstokhoogspringen.
Jepquote:Op donderdag 29 juni 2023 05:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fierljeppen is polstokverspringen.
[ afbeelding ]
Goedemorgen Heer Fritsie,best een mooie sport.En Erik is echt heel goedquote:
ff 'n stok in elkaar flansen en dan hup over het hek met Erik...quote:Op donderdag 29 juni 2023 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Heer Fritsie,best een mooie sport.En Erik is echt heel goed
geweest.
Erik blijft nog wel even.quote:Op donderdag 29 juni 2023 07:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff 'n stok in elkaar flansen en dan hup over het hek met Erik...
Goedemorgen FF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |