https://www.ad.nl/show/sb(...)ej5VW3iPEtGIR6Yg2ZiQquote:SBS komt met nieuwe, dagelijkse realityshow: De bondgenoten
SBS 6 komt dit najaar met een nieuwe, dagelijkse realityshow. In De bondgenoten leven vijftien deelnemers met elkaar samen, verdeeld in vijf trio’s die eZe moeten met spellen en opdrachten proberen het winnende team van de maand te worden, en dan is het ineens ieder voor zich en kunnen ‘bondgenoten ineens vijanden worden’, laat producent Talpa weten, want slechts een deelnemer uit het winnende team gaat naar huis met een bedrag van 100.000 euro. Ook van het slechtst presterende trio gaat één iemand naar huis, maar met lege handen. Elke maand komen er dan twee nieuwe deelnemers het spel in, verandert de samenstelling van de teams en begint de boel weer van voor af aan.
Talpa is nog op zoek naar deelnemers, die ‘sterk of slim zijn, of allebei’. Wie langere tijd kan vrijmaken om mee te doen, kan zich opgeven via een speciale website.en maand lang elkaars bondgenoten zijn.
Klinkt best okay, maar in de praktijk valt het dan meestal weer tegen. Benieuwd of er ook livestreams komenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.ad.nl/show/sb(...)ej5VW3iPEtGIR6Yg2ZiQ
Luxe locatie dus denk ergens andersquote:Op maandag 19 juni 2023 11:56 schreef StephanL het volgende:
September denk ik komt de loods vrij van Een jaar van je leven. Klinkt alsof ze daar gebruik van gaan maken.
Op tv werd verteld dat de loods word omgebouwd tot een luxe verblijf.Dit gebeurt nadat EJVJL is afgelopen.Deze verbouwing duurt even dus het programma zal niet gelijk in September beginnen .quote:
Komt eerst nog een ander programma iets met date en eten.In die tussentijd word de loods omgetoverd tot iets luxe en daarna komt het progamma pas op tv.Kijk maar bij Shownieuws daar hadden ze het er uitgebreid overquote:
Had ik niet gezien, maar had al zo'n vermoeden.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:27 schreef Lieselot het volgende:
[..]
Komt eerst nog een ander programma iets met date en eten.In die tussentijd word de loods omgetoverd tot iets luxe en daarna komt het progamma pas op tv.Kijk maar bij Shownieuws daar hadden ze het er uitgebreid over
Dan hoop ik dat ze veel hebben geleerd over zich niet laten manipuleren door de deelnemersquote:Op maandag 19 juni 2023 23:20 schreef freaky40 het volgende:
In ieder geval tot nu toe is wel duidelijk dat EJVJL proefdraaien was of pilot van dit nieuwe project van Talpa.
Is nog niks zeker hoor ..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:38 schreef freaky40 het volgende:
Dat is toch duidelijk, dat was bij EJVJL ook niet gelijk bekend.
Er is geen tijd om de mensen echt te leren kennen omdat er gerouleerd gaat worden.quote:Op maandag 19 juni 2023 23:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze veel hebben geleerd over zich niet laten manipuleren door de deelnemers
Het is nog niet bekend of het ook op de streams te volgen is.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Elke RLS is welkom maar kom nu eens met iets werkelijk spraakmakend, durf het en doe het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |