Onderschat de ballen van dries nietquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:31 schreef oor80 het volgende:
Geen behoefte aan. Ik draai mijn eigen gehaktballen wel. Zijn nog een stuk lekkerder ook.
Ik heb geen hoge pet van hem op, ik verwacht om die reden ook niet veel bijzonders van de gehaktballetjes.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:38 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik ze wil proberen maar op die foto met (kartonnen) Dries erbij lijken het grote gehaktballen maar het zijn dus gewoon kleine snackballetjes? Lijkt niet echt op wat hij in zijn handen heeft ofzo.
quote:In mijn plaatselijke Jumbo waren de grote ballen (per 2 stuks verpakt, 4,49 euro) al uitverkocht en van de mini-balletjes (3,49 euro) was nog maar één bakje verkrijgbaar. De ballen zijn dan ook een enorm succes, wist de verkoper mij te vertellen. En ik snap dat. Want ja mensen: ze zijn hartstikke lekker. De ballen zijn gemaakt van (voornamelijk) varkensvlees en rundvlees en gekruid met peterselie en ui. Paar kanttekeningen: voor zowel het varkens- als het rundvlees staat er slecht 1 Beter Leven-ster op. Hoe meer sterren, hoe diervriendelijker de productie (en wil je weten wat die ene ster, per dier, precies betekent, kijk dan even even hier). En de ballen van Dries bevatten ook verschillende E-nummers en suikers – maar dat weet je als je vleesproducten in de supermarkt koopt. https://favorflav.com/nl/(...)%20Leven%2Dster%20op.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:57 schreef anndb het volgende:
Wil ze wel eens proberen, wellicht over een week eens boodschappen bestellen bij de jumbo ipv ah.
Dan nog krijgt hij er smerig veel voor betaaldquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:43 schreef junkiesietze het volgende:
Zijn wss gewoon dezelfde ballen als het huismerk van jumbo maar dan met Dries zn gezicht erop
Omdat er weinig boven een goeien bal gehakt gaat. Die van mij zijn echt tot in de puntjes geperfectioneerd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Waarom de neuk moet iedereen en zijn moeder maar een gehaktbal presenteren om te laten zien hoe gewoon ze zijn en vooral het volk aanspreken?
Zal wel van Speedfight zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |