Nu ben je niet meer stiekem benieuwd natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Stiekem wel benieuwd hoe ik ervoor sta. Gevoelsmatig gaat het de laatste paar rondes iets beter met wat mooie resultaten voor o.a. Mohoric en Cosnefroy.
levensgevaarlijk duo met Theuns. Kuss misschien per öngeluk ergens top10quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh tegen Vinjego in de Vuelta. Ja, jammer.
Ik ook!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:35 schreef Pino112 het volgende:
Erg benieuwd naar de uitslagen van 41 tm 46.
Dat staat hem vrij, een nederlaag werd het toch al welquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:17 schreef Sabata het volgende:
Kuss leest mee en was een tikkeltje beledigd denk ikUitslover
Ja maar geen zin om te delen.quote:Op maandag 4 september 2023 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook!
Heb je er al tijd voor gehad @:knijn1985 ?
Het was meer dat een domme vraag een dom antwoord kreeg hoorquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een vreemde act.
Mijn Max Kanter scoort lekker. Tegen wie en wat? Geen idee.
Het kon toch dat je wel al tijd hebt gehad om de uitslagen te verwerken, maar niet om ze te postenquote:Op woensdag 6 september 2023 06:51 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Het was meer dat een domme vraag een dom antwoord kreeg hoor
Verwerken duurt stuk langer dan ff posten natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kon toch dat je wel al tijd hebt gehad om de uitslagen te verwerken, maar niet om ze te posten
Maar goed, het is gewoon jammer dat we uitslag van een speelronde die een maand geleden heeft plaatsgevonden nog niet hebben
En vooral niet meer balletje slaan.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:16 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Verwerken duurt stuk langer dan ff posten natuurlijk.
Maar wie weet zie ik zo even tijd om iets te doen, want maandafsluiting op het werk wel zo goed als rond.
Ik zal in het vervolg niet meer op vakantie gaan en werken![]()
Ohja het is hele week toernooi op mijn clubquote:Op woensdag 6 september 2023 13:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En vooral niet meer balletje slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |