SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van het vorige deel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Speedfight op 28-06-2023 14:03:22 ]So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Je gaat als een speer en dat boek heb ik. Is erg leuk!quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:10 schreef Speedfight het volgende:
Ik was alweer de laatste post, eindigde hiermee:
Met de warmte afgelopen tijd helemaal geen zin gehad om te haken maar het begint nu wel weer te kriebelen.
Net dit boek besteld:
[ link | afbeelding ]
Maar ik moet eerst de slapende dino afmaken, die wil ik graag aan iemand cadeau doen
tussenfotootje?quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier nog steeds bezig met Sophia Univerce
Goed bezig, Speedfight. Zodra je aan cadeautjes begint kom je helemaal niet meer uit die loop van de almaar groeiende lijst met dingen die je nog eens wil haken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:10 schreef Speedfight het volgende:
Met de warmte afgelopen tijd helemaal geen zin gehad om te haken maar het begint nu wel weer te kriebelen.
Net dit boek besteld:
[ link | afbeelding ]
Maar ik moet eerst de slapende dino afmaken, die wil ik graag aan iemand cadeau doen
Tijd voor verse foto's voor in de OP?quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:10 schreef Speedfight het volgende:
Net dit boek besteld:
[ link | afbeelding ]
Haha ja. Zo kom je nooit aan alles toe. Er zijn ook veel te veel leuke dingen om te maken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:12 schreef trui het volgende:
[..]
Goed bezig, Speedfight. Zodra je aan cadeautjes begint kom je helemaal niet meer uit die loop van de almaar groeiende lijst met dingen die je nog eens wil haken.Succes met de Dino en veel plezier met het hapjes-haken!
quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:36 schreef Speedfight het volgende:
Eeens, ik heb er een aantal toegevoegd, doe de rest later (dat kan ik gelukkig)
super! en 't hoeven niet allemaal mijn plaatjes te zijn hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:36 schreef Speedfight het volgende:
en mooie foto's van work in progress mag ook welquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:53 schreef trui het volgende:
[..]
super! en 't hoeven niet allemaal mijn plaatjes te zijn hoor.
Euhhhhhquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:36 schreef Speedfight het volgende:
Jaaaa sorryquote:
Cutequote:Op zondag 2 juli 2023 16:36 schreef NijntjesUk het volgende:
Eindelijk weer eens iets afgerond.
[ afbeelding ]
In het oorspronkelijke patroon is het een echte circusolifant, maar dat vind ik niet meer zo gepast.
dankjewel! dit is het patroon dat ik heb gebruikt: https://www.1dogwoof.com/humpback-whale-crochet-pattern/quote:
Prachtig!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:56 schreef trui het volgende:
ik maakte een bultrugje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, dit is echt heel erg leukquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik kwam dit tegen op een site. Te leuk om niet hier te delen:
https://www.thebestsocial(...)0BJTsGaBB8uVrvIvlLsM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |