60mwh?!?quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
inmiddels 60mWh over mei heen, gezien de 10 uur zonverwachting morgen gaan we over de 100
Ik denk zomaar 60 kWh, want als 'gewone' gebruiker heb je geen installatie liggen die in 10 uur 40 MWh oplevert.quote:
Heb jij geen 4MW windmolen in de tuin staan?quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk zomaar 60 kWh, want als 'gewone' gebruiker heb je geen installatie liggen die in 10 uur 40 MWh oplevert.
Hey, het is een Belg toch? 🤣quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk zomaar 60 kWh, want als 'gewone' gebruiker heb je geen installatie liggen die in 10 uur 40 MWh oplevert.
Nope, Nederlander die in Duitsland woont.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:06 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Hey, het is een Belg toch? 🤣
Oh, Oke. Dan neem ik het terug 🤣quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, Nederlander die in Duitsland woont.
Wat is eigenlijk erger?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, Nederlander die in Duitsland woont.
Een Duitser die niet in Duitsland blijft wo...quote:
Ja, dat kan ik zien, tot op de kWh nauwkeurig.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:31 schreef Gunnter het volgende:
Ik lees verhalen dat er zo veel wordt geproduceerd door mensen met zonnepanelen. Dat de infrastructuur dit niet aankan. En dat mensen massaal datacenters van microsoft en facebook gratis sponsoren. Want ze moeten die energie toch kwijt. Kunnen jullie zelf zien hoeveel je verbruikt en hoeveel je van je eigen geproduceerde electra zelf gebruikt. En hoeveel je weggeeft?
Vorige week: direct verbruik 49,6kwh, inkoop 29,3kwh , verkoop 308kwh, opwek 358kwh (direct verbruik+ verkoop).quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:31 schreef Gunnter het volgende:
Ik lees verhalen dat er zo veel wordt geproduceerd door mensen met zonnepanelen. Dat de infrastructuur dit niet aankan. En dat mensen massaal datacenters van microsoft en facebook gratis sponsoren. Want ze moeten die energie toch kwijt. Kunnen jullie zelf zien hoeveel je verbruikt en hoeveel je van je eigen geproduceerde electra zelf gebruikt. En hoeveel je weggeeft?
Had HH in mijn (Nederlandse leasebak) Nummerbord, dat was pas grappigquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang je maar geen NL in je nummerbord hebt.....
Oepsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Had HH in mijn (Nederlandse leasebak) Nummerbord, dat was pas grappig
Dat zou ook belachelijk zijn, in een van de grootste steden van Duitsland (Hansestadt Hamburg) rijdt iedereen met HH in z'n kenteken rond.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gelukkig nooit last mee gehad.
hebben ook allemaal een Führerschein .quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:47 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat zou ook belachelijk zijn, in een van de grootste steden van Duitsland (Hansestadt Hamburg) rijdt iedereen met HH in z'n kenteken rond.
Voor mij is het record uit zichtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog 45 kWh te gaan voor een nieuw record.
De lucht is blauw met wat bewolking, dus het kan nog
Op jaarbasis gebruik ik 60% van mijn opgewekte energie. Geen warmtepomp of elektrische auto.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:31 schreef Gunnter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |