Dat die maar braaf op het toilet gaat zitten danquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die killer kanarie heeft vast weer eens de dunne
Staan vol met verpakkingen.quote:
Wat kom jij hier zondag doen?quote:
Het zal wel nodig zijn, wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat kom jij hier zondag doen?
En nog erger, waarom neem je je hele gemeenschap mee
Om zo gestraft te worden? Het moet wel erg fout zijn jaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal wel nodig zijn, wat heb je gedaan?
Ik dacht al dat je zoiets bedoelde.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om zo gestraft te worden? Het moet wel erg fout zijn ja
https://duckracemaastricht.nl/
Ze worden aan het eind vd race dmv een net opgevangen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:45 schreef chufi het volgende:
Zou verboden moeten worden ... of zijn ze snel afbreekbaar
Maar er verdwijnen er vast wel een aantal ergens in dat water/oever/wallenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze worden aan het eind vd race dmv een net opgevangen.
Zal meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er verdwijnen er vast wel een aantal ergens in dat water/oever/wallen
En dan wordt je naam genoemd ?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal meevallen denk ik.
En ze verkopen ze aan kinderen. 5 euro heb je er 1.
nee, dan heb je 5 euro betaald voor een nutteloos stuk plastic.quote:
Vaak is het een sponsering tbv van een goed doel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nee, dan heb je 5 euro betaald voor een nutteloos stuk plastic.
voor iets meer dan 10¤ koop je er 50quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nee, dan heb je 5 euro betaald voor een nutteloos stuk plastic.
Welk goed doel steun de badeend dan ?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vaak is het een sponsering tbv van een goed doel.
In dit geval:quote:
quote:Dit jaar hebben we weer 2 hoofd goede doelen. Stichting Quiet Maastricht en Tyltylschool De Maasgouw Maastricht van Adelante.
Ja. Er zijn veel van dit soort 'races' met altijd lokale doelen.quote:
Vaak wel maar wel tbv kinderen.quote:
quote:De eendjes zijn huureendjes, volgende week zwemmen ze weer ergens anders
Hans Deuze - president van de Lionsclub in Veendam
Dit is niet de eerste keer dat de badeendjes aan het strijden zijn: ‘De badeendjesrace gebeurt vaker bij Lionsclubs. De eendjes die we gebruiken zijn huureendjes, die gaan volgende week weer ergens anders zwemmen. Het huurgeld gaat naar een goed doel. De eendjes komen dus niet in de natuur. We vangen ze netjes op en dan gaan ze door naar de volgende race. Het zijn echte wedstrijdeenden.’
Nieuw clubhuis
Deuze hoopt met de opbrengst zwem- en poloclub Bubble op weg te helpen: ‘We hebben dit georganiseerd voor het nieuwe clubhuis van Bubble. We gaan ervoor zorgen dat we met de opbrengst zonnepanelen en een duurzame energievoorziening kunnen regelen.’
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om zo gestraft te worden? Het moet wel erg fout zijn ja
https://duckracemaastricht.nl/
Lach je mij en mijn vriendjes uit?quote:
Ik zou niet durven, wist alleen niet dat je zoveel nageslacht hadquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lach je mij en mijn vriendjes uit?
Dat is ook geen nageslacht maar mede strijders.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, wist alleen niet dat je zoveel nageslacht had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |