Ik zit hem nu op de achtergrond te beluisterenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:18 schreef capricia het volgende:
[..]
1969.
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/45986
Die moet je zien dan!! Waanzinnig wat daar allemaal gebeurt. Misschien ook op YT te vinden.
Edit: gevonden.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zit hem nu op de achtergrond te beluisteren
De Duitsers hadden al amfetamine chocoladequote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:55 schreef capricia het volgende:
En we hebben natuurlijk ook in de VS die experimenten gehad in het leger met psychedelische middelen. Om te zien of de soldaten er agressiever van werden enzo.
Ook interessant!
Nou ja. Als het topic geopend is, misschien maar al onze berichten van hier naar daar kopiėren.
Ik vind het overigens wel een interessant onderwerp.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
@:capricia
Ik zit me net in te lezen over prof Bastiaans. Hij was zijn tijd ver voorruit. De populariteit van psychedelica is iets van de laatste 10 a 15 jaar ofzo behoorlijk gestegen
Hij was al in de jaren 80 en 90 bezig met het behandelen van cliėnten
EMDR gebruiken ze nog steeds volgens mij.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Inzichten veranderen ja. En wat Bastiaans deed was ook al snel verboden daarna.
EMDR was een tijdje populair (of misschien is dat ook al weer voorbij?). Maar dat waren meer de enkelvoudige trauma's.
Een concentratiekamp-slachtoffer lijkt me echt super complex om te behandelen.
Voor enkelvoudige trauma's dan, neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
EMDR gebruiken ze nog steeds volgens mij.
Ik vind het ook maar een raar iets en de personen die ik ken en dat gebruikt hebben zijn er niet bepaald op vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor enkelvoudige trauma's dan, neem ik aan?
Ook dat vind ik heel bijzonder. Hoe dat werkt. Daar snap ik niets van.
Ik heb 1x paddo's gedaan, nooit weer dat ik gekke dingen wil zien. Maar ik geloof wel dat het voor sommige mensen baat kan hebben onder het oog van een professional met een correcte behandelwijzequote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een raar iets en de personen die ik ken en dat gebruikt hebben zijn er niet bepaald op vooruit gegaan.
Helemaal afgekeken, heb er werkelijk van alles over te vertellen, maar wacht liever tot het topic open isquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:46 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Ik heb meer van dit soort sessies gezien.
En ook deze hoofdpersoon, Joop, dat is echt een heel verhaal.
Hij heeft zoveel trauma's dat ie alles op zijn kind heeft overgebracht. Die nu dus ook PTSS heeft.
Hier het verhaal in het kort:
https://npokennis.nl/long(...)-een-oorlog-meemaakt
Filmer Louis van Gasteren (waar je nu die YT van bekijkt) heeft ook dat verhaal in beeld gebracht. Ook weer zo heftig.
Terechte punt van kritiek, niet alleen heeft de CIA lsd gebruikt om trauma based mind control toe te passenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:55 schreef capricia het volgende:
En we hebben natuurlijk ook in de VS die experimenten gehad in het leger met psychedelische middelen. Om te zien of de soldaten er agressiever van werden enzo.
Ook interessant!
Nou ja. Als het topic geopend is, misschien maar al onze berichten van hier naar daar kopiėren.
Ja doe maar! Leuk zo'n topic.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Helemaal afgekeken, heb er werkelijk van alles over te vertellen, maar wacht liever tot het topic open is
[..]
Terechte punt van kritiek, niet alleen heeft de CIA lsd gebruikt om trauma based mind control toe te passen
Ook waren ze actief in de counter culture van de jaren 60, waar ze iedereen gratis tabs gaven
En zo zijn er nog meer reden om het te wantrouwen.
Voor mij dan
Hier heb je alvast een voorproefje:The CIA's Secret Quest For Mind Control: Torture, LSD And A 'Poisoner In Chief'
https://www.npr.org/2019/(...)-a-poisoner-in-chief
Cool, zal een van deze dagen alle info verzamelen. Om het vervolgens door te sturen naar Jippie, die mag er een topic van makenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel een interessant onderwerp.
Waarom open je niet zelf het topic? Dat is toch wel de gewoonte.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Cool, zal een van deze dagen alle info verzamelen. Om het vervolgens door te sturen naar Jippie, die mag er een topic van maken
Als ze er zin in heeft natuurlijk
Of capri natuurlijk, hoe dan ook: ik zal alle vuile werk doen, Het is aan een van jullie om er een mooie samenvatting van te geven
Levensgevaarlijk, meer wil ik er niet over kwijtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:Ali_boo https://www.afkickkliniekwijzer.nl/psychedelica/ayahuasca/
Als je hier een topic over maakt misschien ayahuasca ook mee te nemen, dit is een eeuwenoud gebruik in het Sjamanisme.. Meen dat er zelfs een jaar of 10 geleden of meer een topic erover was in TRU.. DMT is de stof, en laat mensen inderdaad hun ergste nachtmerries beleven en schijnt (ik heb geen idee) dat mensen zich erna herboren voelen. Maar wel iets wat onder het oog van een professional moet gebeuren, in dit geval een Sjamaan.
Het is niet iets waar ik in uitblink, @Jippie daarentegen weet hoe je een goede OP samen kan stellenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom open je niet zelf het topic? Dat is toch wel de gewoonte.
Daarom nooit zelf mee experimenterenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, meer wil ik er niet over kwijt
En ja ik spreek uit ervaring
Prima, maar onderschat jezelf niet hoorAli.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Cool, zal een van deze dagen alle info verzamelen. Om het vervolgens door te sturen naar Jippie, die mag er een topic van maken
Als ze er zin in heeft natuurlijk
Of capri natuurlijk, hoe dan ook: ik zal alle vuile werk doen, Het is aan een van jullie om er een mooie samenvatting van te geven
Ik vond je vorige topic anders behoorlijk geslaagdquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is niet iets waar ik in uitblink, @:jippie daarentegen weet hoe je een goede OP samen kan stellen
Mocht er interesse zijn en mensen beginnen met experimenteren, en het gaat fout dan wil ik het niet op mijn geweten hebben dat er door mijn inbreng nu iemand slechter af is
Het zal op een dusdanige manier geformuleerd moeten worden dat iedereen weet waar die aan toe is. En dat laat ik liever aan iemand anders over
Vanavond zal het niet meer lukken, maar zal later in de week alle relevante info verzamelen
@Ali_booquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vond je vorige topic anders behoorlijk geslaagd
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vond je vorige topic anders behoorlijk geslaagd
Weet je @Ali_boo je kan je OP gewoon zelf maken, als je wil kan ik het na plaatsing checken of je stuurt me de Op vooraf in PM als je dat prettiger vindt.Denk niet dat ik een betere Op kan maken, maar gebruik ws wat meer spaties waardoor het anders oogt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is niet iets waar ik in uitblink, @:jippie daarentegen weet hoe je een goede OP samen kan stellen
Mocht er interesse zijn en mensen beginnen met experimenteren, en het gaat fout dan wil ik het niet op mijn geweten hebben dat er door mijn inbreng nu iemand slechter af is
Het zal op een dusdanige manier geformuleerd moeten worden dat iedereen weet waar die aan toe is. En dat laat ik liever aan iemand anders over
Vanavond zal het niet meer lukken, maar zal later in de week alle relevante info verzamelen
Het heeft even geduurd maar hij is af hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weet je @:Ali_boo je kan je OP gewoon zelf maken, als je wil kan ik het na plaatsing checken of je stuurt me de Op vooraf in PM als je dat prettiger vindt.Denk niet dat ik een betere Op kan maken, maar gebruik ws wat meer spaties waardoor het anders oogt.
Dat zal ik dan in orde maken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd maar hij is af hoor
Mis alleen een waarschuwing, dat mensen niet zelf gaan experimeteren, niemand hier verntwoordelijk word gehouden mocht er iets mis gaan ect
Dat laat ik toch echt helemaal aan jou over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |