--quote:Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Met nog een foto van hem met een uitdrukking van: "Wat doe ik nou?Ben ik echt zo gek?
![]()
"
https://www.linkedin.com/(...)037880849719296-GQv3
LinkedIn-parodie op Instagram:quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het was Hester’s wens om haar begrafenis op te fleuren met een rouwboeket gele bloemen. Google maar eens en je ziet dat deze gemiddeld tussen de 65 en 80,- kost. Wat een onzin. Ik plukte gratis een handjevol paardenbloemen in de berm langs de A1.
quote:you will not believe the ending of this story 🥹 as Elon Jobs once said, in life, you either роор in your sink or sink in your роор 💩🚰 what do you choose? it’s truly inspiring and after I read this story for the first time I morphed into Steve Masc4Masc 🍏 born in 1964 Jeffreystar Bezoz ⭐️💄! I mean it’s true. People always say: employee rights employee rights! But what about employee wrongs? 🤨 It’s the same! So let’s celebrate both?
🙏 A wise person once said - I don’t care if your mom is in the hospital or what, as long as you do your job and a little extra! 🙈 Although he did his job he didn’t have his camera on 🙅🏼♂️ so we turned his employment into an unpaid internship to teach him a lesson! 😊 he should have thought about how his actions affected the morale in his team…and so he never set foot in a hospital again, because he could not afford it because we only paid him enough to eat instant noodles✌️This is a story about how we changed a life of his mother. So where is she today? You can find her in one of the most expensive cities in the world - she has the privilege of living, working and relaxing in Central Park and looking at Billionare’s Row every day! 😍 that’s why the young people today deserve unpaid internships because it creates so much opportunity for all of you out there hehe. although his mom may роор in a sink (in Central Park), she doesn’t sink in a роор (yet). Thoughts?
quote:"Als jij niet luistert naar papa en mama neemt deze politieagent je mee". Of "Ja, daar zijn ze dan. Nu moet je naar de gevangenis... ". Vaak wordt zoiets al grappend gezegd waarna het kind zich angstig vastklampt aan het been van papa of mama. Lachen man.... Elke ervaren diender heeft dit wel eens meegemaakt en wij weten ook dat mensen dan geen kwaad in de zin hebben. Het lijkt op dat moment misschien wel een leuke en goedbedoelde 'opvoedkundige' grap, echter kan het ook vervelende gevolgen hebben.
De vakantie staat weer voor de deur en heel het gezin gaat naar het strand, pretpark, stad of voor het kind onbekend recreatiegebied. De grootste nachtmerrie van elke ouder is je kind kwijtraken in de massa. Als kinderen bang zijn voor de politie maak je het extra lastig voor die in hun ogen 'kwaadwillende' diender. Zo kan het zijn dat ze niet naar ons toe komen als ze in nood zijn maar juist van ons weglopen.
Raakt u of uw partner gewond bij een verkeersongeval, dan regelt de politie vaak de eerste opvang van uw kind. Zie het als een Freddy Krueger die je probeert te helpen of gerust te stellen na een heftig incident. Dan moet je even investeren als 'goedwillende' diender. 😉 Doe het dus niet. Wij geven ook een boks of een high five.
Opzich heeft hij een punt toch?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Wijkagent Johan R. met een tenenkrommende tekst die ik al veel eerder al eens voorbij heb zien komen…
[..]
Nee. Ik ken geen enkel kind wat bang is voor een politieagent omdat vader of moeder het wel eens als voorbeeld stelt om de orde te herstellen. Weer gelul in de ruimte. Zelfs kinderen kunnen dat onderscheid goed maken. Bovendien creërt zoiets ook gezag en ontzag, iets wat nogal ontbreekt richting hulpverleners in deze samenlevingquote:
Een jong kind kan dat onderscheid niet maken. Ik denk pas vanaf een jaar of 6-7.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Ik ken geen enkel kind wat bang is voor een politieagent omdat vader of moeder het wel eens als voorbeeld stelt om de orde te herstellen. Weer gelul in de ruimte. Zelfs kinderen kunnen dat onderscheid goed maken. Bovendien creërt zoiets ook gezag en ontzag, iets wat nogal ontbreekt richting hulpverleners in deze samenleving
Dan is het toch ook geen issue?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een jong kind kan dat onderscheid niet maken. Ik denk pas vanaf een jaar of 6-7.
https://nl.linkedin.com/p(...)888016458899456-VNeiquote:"Waarom maak je nog video's terwijl je zoveel haat reacties krijgt?" 🤬
We hebben het al eens eerder erover gehad dat ik gemiddeld 20 haatreacties online krijg per dag.
Een comment die ik laatst onder een video van mij kreeg was: “Waarom maak je nog video’s terwijl je zoveel haat reacties krijgt?”
Dit is een comment waar ik niet veel mee kan. Soms krijg ik ook opbouwende kritiek/feedback. Dit is iets waar ik iets mee kan en van kan leren 💪🏼
Als ik door mijn comments ga en hatelijke opmerkingen zie, doe ik hier niks mee. Ik kijk dus per comment of ik hier iets mee kan of niet 🔍
Zo niet? Dan trek ik mij hier ook niks van aan en ga ik gewoon door met wat ik doe!
Ik ga namelijk niet stoppen met het delen van mijn kennis 🔥. Ik krijg namelijk ook enorm veel positieve reacties!
Feedback van mijn studenten, oude klanten, mensen die ik heb kunnen helpen, etc. 🚀
Dus mijn tip? Bepaal of een comment iets is waar je wat mee kan.
Kan je ervan leren? Neem dit dan zeker mee.
Kan je er niet van leren? Laat het dan voor wat het is 🙅🏽♀️
Sophia Meijer👩🏼💻
Wat doe ik?
Ik help meer dan 350 bedrijven en particulieren om geld te verdienen met hun TikTok account.
Laten we connecten!
#onlinehaat #onlineondernemen #ondernemen
https://nl.linkedin.com/p(...)137226804109314-FMmRquote:𝑻𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒂𝒏 𝒆𝒓𝒂!
31 mei 2023 was officieel mijn laatste dag in dienst bij ABN AMRO N.V. Begin dit jaar had ik eerlijk gezegd nooit verwacht dat ik dit nu (al) zou schrijven, want ik had het nog enorm goed naar mijn zin bij ABN AMRO Bank N.V. Ik heb ruim 3 jaar voor dit bedrijf mogen werken als CDD analist, en met ontzettend veel plezier! Bij ABN AMRO N.V. heb ik altijd de ruimte gekregen om mezelf te kunnen zijn, aan mijn mentale gesteldheid te werken, maar ook om me te ontwikkelen tot de professional die ik nu ben. Het afscheid van mijn lieve collega's viel mij dan ook ontzettend zwaar en ik ben ze dankbaar voor de mooie tijd die ik bij ABN AMRO N.V. heb gehad, aangezien zij daar een heel groot aandeel in hebben geleverd. ❤️
𝑨𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒈𝒊𝒏𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍...
MAAR, soms moet je leuke dingen achter je laten om je dromen waar te kunnen maken en wellicht nog wat leukers te vinden dan je al had. Dit betekent dat ik op 1 juni 2023 ben gestart als 𝗘𝗜𝗚𝗘𝗡 𝗢𝗡𝗗𝗘𝗥𝗡𝗘𝗠𝗘𝗥. Dit is altijd mijn grote droom geweest en jullie kunnen je niet voorstellen hoe bizar trots ik op mezelf ben, dat ik dit heb kunnen bereiken.
Ik heb een ontzettend moeilijke start gehad in het leven. De aanhanger die ik achter me aan sleep (want mijn rugzak was voortaan te klein), is sinds mijn 10e gevuld met diverse (jeugd)trauma's op bijna alle denkbare gebieden. Ik heb ontzettend hard moeten vechten voor mijn plekje in dit leven. En op het moment dat ik dit schrijf, schiet ik weer vol, want het is écht, écht, écht niet makkelijk geweest.
𝗜 𝗙𝗥𝗘𝗔𝗞𝗜𝗡𝗚 𝗗𝗜𝗗 𝗜𝗧!!! 💪🏼
Ik heb het allemaal overwonnen. Ik heb een lieve vriend, een mooi en fijn dak boven mijn hoofd, ik heb een prachtig diploma behaald, een ontzettend lieve vriendengroep en natuurlijk het allerbelangrijkste is dat ik gezond én gelukkig ben. Mijn eigen bedrijfje is voor mij dan ook de kers op de slagroomtaart die het compleet maakt. Een mooi resultaat na een ontzettend harde strijd! 🥰
𝐕𝐚𝐧 𝐝𝐞𝐫 𝐒𝐥𝐮𝐢𝐣𝐬 𝐂𝐃𝐃/𝐊𝐘𝐂 𝐂𝐨𝐧𝐬𝐮𝐥𝐭𝐚𝐧𝐜𝐲 𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐫𝐧
De komende 1.5 jaar mag ik via buro C5 / buroS9+ een hele mooie opdracht verrichten voor Deloitte. Ik ben ontzettend blij met deze kans en zonder de onvoorwaardelijke steun van mijn vriend anjo bimbergen, broertje en een hele fijne groep vrienden had ik dit nooit gekund. ❤️
𝑴𝒆𝒕 𝒅𝒊𝒕 𝒃𝒆𝒓𝒊𝒄𝒉𝒕 𝒘𝒊𝒍 𝒊𝒌 𝒊𝒆𝒅𝒆𝒓𝒆𝒆𝒏 𝒆𝒓 𝒂𝒂𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒊𝒏𝒏𝒆𝒓𝒆𝒏 𝒅𝒂𝒕 𝒆𝒓 𝒂𝒍𝒕𝒊𝒋𝒅 𝒍𝒊𝒄𝒉𝒕 𝒊𝒔 𝒂𝒂𝒏 𝒉𝒆𝒕 𝒆𝒊𝒏𝒅𝒆 𝒗𝒂𝒏 𝒅𝒆 𝒕𝒖𝒏𝒏𝒆𝒍, 𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒍 𝒗𝒐𝒆𝒍𝒕 𝒅𝒂𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒔 𝒏𝒊𝒆𝒕 𝒛𝒐. 𝑬𝒏 𝒕𝒐𝒕 𝒔𝒍𝒐𝒕: 𝒍𝒂𝒂𝒕 𝒏𝒊𝒆𝒎𝒂𝒏𝒅 𝒋𝒆 𝒗𝒆𝒓𝒕𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏 𝒅𝒂𝒕 𝒋𝒆 𝒊𝒆𝒕𝒔 𝒏𝒊𝒆𝒕 𝒌𝒖𝒏𝒕 (𝒃𝒆𝒓𝒆𝒊𝒌𝒆𝒏) 𝒆𝒏 𝒍𝒂𝒂𝒕 𝒏𝒊𝒌𝒔 𝒐𝒇 𝒏𝒊𝒆𝒎𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒂𝒕 𝒊𝒏 𝒅𝒆 𝒘𝒆𝒈 𝒔𝒕𝒂𝒂𝒏. 𝑱𝒆 𝒌𝒖𝒏𝒕 𝑨𝑳-𝑻𝑰𝑱𝑫 𝒃𝒆𝒓𝒆𝒊𝒌𝒆𝒏 𝒘𝒂𝒕 𝒋𝒆 𝒘𝒊𝒍! 𝑯𝒐𝒆 𝒛𝒘𝒂𝒂𝒓 𝒅𝒆 𝒘𝒆𝒈 𝒔𝒐𝒎𝒔 𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒔. 𝑯𝒆𝒕 𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒕 𝒘𝒂𝒂𝒓𝒅! ❤️❤️❤️
Denk wel dat ze niet teveel moet praten maar ik zou er wel raad mee weten ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:15 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android
Ik zou haar doen.
Anjo Bimbergen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:16 schreef HSG het volgende:
[..]
https://nl.linkedin.com/p(...)137226804109314-FMmR
Blablabla en laat ik eens wat Engels erbij noteren om hip over te komen.
Bedankt voor je LinkedIn-logingegevens, lol.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:15 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android
Ik zou haar doen.
Inloggegevens?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bedankt voor je LinkedIn-logingegevens, lol.
Als je haatreacties krijgt dan weet je dat je goed bezig bent. Negatieve aandacht leid tot meer views dus eigenlijk zou je die mensen kunnen bedanken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:15 schreef HSG het volgende:
[..]
https://nl.linkedin.com/p(...)888016458899456-VNei
Ik zou haar doen.
Ik snap überhaupt niet waar die haatreacties vandaan komen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:57 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Als je haatreacties krijgt dan weet je dat je goed bezig bent. Negatieve aandacht leid tot meer views dus eigenlijk zou je die mensen kunnen bedanken.
Zolang de haatreacties maar niet van je klanten afkomen, vooral zo doorgaan zou ik zeggen.
Maar even serieus, 22 jaar en coach voor het geld verdienen op tik-tok.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waar die haatreacties vandaan komen.
Heeft ze het wel slim gedaan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:00 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Maar even serieus, 22 jaar en coach voor het geld verdienen op tik-tok.
Dit is toch gewoon een dertien in een dozijn 'snel rijk worden zonder veel te doen' coaches?
Absoluut, petje af. Maar heel onderscheidend lijkt het mij niet, behalve dan het blonde meisje wat veel views & clicks genereert.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Heeft ze het wel slim gedaan.99% krijgt het niet eens voor elkaar.
Ik denk dat ze die überhaupt niet krijgt, meer een verkapte "kijk mij eens succesvol zijn op social media, ik krijg zelfs haatreacties!".quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waar die haatreacties vandaan komen.
Maar daar verdient ze wel aan. Weet je hoe anders haar leeftijdsgenoten geld verdienen? Via Onlyfans en drie keer raden hoe.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:04 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Absoluut, petje af. Maar heel onderscheidend lijkt het mij niet, behalve dan het blonde meisje wat veel views & clicks genereert.
Ik zou die gewoon publiceren met als boodschap " kijk eens wat een hoeveelheid onzin ik krijg".quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die überhaupt niet krijgt, meer een verkapte "kijk mij eens succesvol zijn op social media, ik krijg zelfs haatreacties!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |