Krijg hier wel een beetje Comfort (GvE) vibes van..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:28 schreef KrekelJapie het volgende:
Linkje kortdurend vastgoedproject
https://www.collincrowdfu(...)4695548664f96e126d69
Betreft herfinanciering
Het is onterecht dat je 2% VRH betaalt over alles wat niet een officiële spaarrekening heet. Dus een ouder betaalt ook 2% VRH over geld dat is geleend aan een kind voor een huis bv terwijl daar 0 rendement op zit. Of je betaalt 2% VRH over veilige staatsobligaties met een rendement van 2%. Dat is oneerlijk en ook onwettig.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor de spaarders kan ik het me nog voorstellen maar voor beleggers is het selectieve verontwaardiging. In de goede beleggingsjaren geprofiteerd van een relatief laag forfaitair rendement en dan hoorde je niemand. Nu is er een slecht jaar en dan schreeuwen ze moord en brand.
Dat gezeur van de vastgoedbeleggers vind ik nogal schaamteloos, je hoorde ze niet in jaren dat ze met waardestijgingen 15%+ rendement maakten en 1,2% betaalden over het niet-gefinancierde deel van de beleggingen.
De Belastingdienst legt vooralsnog ook geen definitieve aanslagen inkomstenbelasting 2021 en 2022 op bij aanslagen met box 3 inkomen, tenzij volledig sprake is van banktegoeden. Zo worden belastingplichtigen niet genoodzaakt om bezwaar te maken om aanspraak te kunnen maken op een eventuele gunstige uitkomst van lopende cassatieprocedures.quote:
https://www.collincrowdfu(...)e9bc92cb60d333ae890fquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:35 schreef obligataire het volgende:
De nieuwe van TBR Finance Holding wil ik wel meenemen. De eerste lening wordt netjes betaald. Ze hebben veel schuld maar dat is in hun branche, met veel auto's op de weg en een eigen pand niet zorgwekkend. Winstgevend en goed geleid bedrijf lijkt het. Basis durf ik deze wel aan.
Paar maandjes rente, risico lopen, en hij de projectwinst. Ik kan geen enkele reden bedenken om mee te doen. Er zijn genoeg betere projecten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:28 schreef KrekelJapie het volgende:
Linkje kortdurend vastgoedproject
https://www.collincrowdfu(...)4695548664f96e126d69
Betreft herfinanciering
En ook nog de mogelijkheid om af te lossen zonder vergoedingsrente. Of het nu 2 maanden is of 7 maanden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:42 schreef obligataire het volgende:
[..]
Paar maandjes rente, risico lopen, en hij de projectwinst. Ik kan geen enkele reden bedenken om mee te doen. Er zijn genoeg betere projecten.
Ik investeer er al jaren, was er altijd tevreden over maar het laatste jaar hebben ze ook met uitlopende projecten te kampenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:48 schreef zeeland6 het volgende:
rendity
2.0% investment bonus for all projects
Dear zeeland6,
so that the start of the summer pays off double, we're offering a 2.0% investment bonus on each investment. 🎈
Investing in the real estate market optimally protects your capital against inflation. Invest in tangible values and benefit from real estate. 🔒
1. Log in at rendity.com
2. Choose project and invest
3. Use "summer23" as bonus code and get 2,0% investment bonus credited to your investment
The code is valid until 09.07.2023 at 23:59, so waiting is not profitable. Rendity is profitable.
als er geen sprake is van overdrachtsbelasting meestal VON. Waarschijnlijk wordt het project in de BTW geleverd danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:16 schreef crowdfundingnederlan het volgende:
Elke taxatiewaarde wordt toch k.k. aangegeven??
De klanten van Madoff waren de eerste jaren ook blijquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:35 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Ik investeer er al jaren, was er altijd tevreden over maar het laatste jaar hebben ze ook met uitlopende projecten te kampen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:50 schreef Jaco078 het volgende:
Dinsdag live
Collin
linkjeBij dit soort taxaties zou je toch een onderbouwing willen zien waar dit op gebaseerd is. Collin moet dit project nog wel dit weekend online zetten wil deze dinsdag live kunnen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over het algemeen op basis van huurcontract. En daar is behoorlijk mee te rommelen als de eigenaar ook nog eens in loondienst is bij de huurder verdient dit nadere uitleg.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 06:27 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Bij dit soort taxaties zou je toch een onderbouwing willen zien waar dit op gebaseerd is. Collin moet dit project nog wel dit weekend online zetten wil deze dinsdag live kunnen gaan.
En vergeet ook niet de praktijken met sideletters en huurkortingenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:58 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Over het algemeen op basis van huurcontract. En daar is behoorlijk mee te rommelen als de eigenaar ook nog eens in loondienst is bij de huurder verdient dit nadere uitleg.
Ter vergelijking winkel die al 6+ maanden te huur staat. Hoeveel m2 is het collin object?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En vergeet ook niet de praktijken met sideletters en huurkortingen
- Michiel Adriaensz. de Ruijterstraat 22 A, 2678GB De Lier is een verblijfsobject gevormd en heeft een winkelfunctie met een oppervlakte van 54 m2. De oppervlakte van het totale grondvlak van het gebouw is 174,73m2.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:53 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ter vergelijking winkel die al 6+ maanden te huur staat. Hoeveel m2 is het collin object?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wél netjes woord gehouden dit keer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt je afvragen of dit ook zou zijn gebeurd als wij, investeerders, niet steeds blijven navragen.
Ik vraag het me af, maar ik denk dat het geld anders gewoon op de grote GVE hoop terecht was gekomen.
Het gaat me niet om die paar laatste centen, maar nu kan ik binnenkort dit project tenminste netjes afronden in mijn Excel. Een beetje autistisch misschien wel van mij ...![]()
De Wingman, dat is nog eens crowdfunding-nostalgiequote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:50 schreef InVestEerder het volgende:
Het gaat me niet om die paar laatste centen, maar nu kan ik binnenkort dit project tenminste netjes afronden in mijn Excel. Een beetje autistisch misschien wel van mij ...
Klopt helemaal, Obli!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:06 schreef obligataire het volgende:
[..]
De Wingman, dat is nog eens crowdfunding-nostalgie. Waren dat niet de rubberen vriendjes van man en vrouw?
Je zou zeggen dat is een markt die nooit verdwijnt maar blijkbaar zat er ergens een gaatje in de strategie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e hypotheek woonhuis met mooie overwaarde
[ Bericht 3% gewijzigd door KrekelJapie op 01-07-2023 13:04:24 ]
Ik weet niet hoelang je al wacht? Dat opname in afwachting, heb ik ook al vaker gehad, en meestal na 1 of 2 dagen staat het dan wel op mijn lopende rekening.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:42 schreef Slingervinger het volgende:
Zoals meerdere posters hier haal ik alles wat op MAX binnenkomt zo snel mogelijk van mijn account. Doorgaans geen probleem maar nu duurde het wat langer en blijkt op mijn rekening te staan "opname in afwachting". Zijn er meer investeerders die dat probleem hebben? Trage uitbetalingen beloven meestal niet veel goeds is mijn ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |