SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ze hadden een flinke Noordzeekrab op 'm moeten gooien.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze nog gespot gisteren?
Masturberende man valt vrouwen lastig op strand, politie arresteert hem na twee uur
Vandaag. Verder juist wat extra dingetjes qua werk deze week.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt niemand heel goed op zo'n reis.En als het goed is ga je wel een keer crashen inderdaad.
Heb je nog een paar dagen vrij?
Morgen direct VSO?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag. Verder juist wat extra dingetjes qua werk deze week.
Ze houden van je!quote:Op maandag 26 juni 2023 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Weer iets van kattenkots/haarbal-achtige substantie
Weer langs de dokter danquote:Op maandag 26 juni 2023 10:38 schreef Ama het volgende:
Steeds als mijn knie beter lijkt te gaan lijkt een tijdje later alleen maar erger te zijn geworden. Kon dit weekend zo moeilijk opstaan.Maak me er toch wel lichtelijk zorgen over.
Die zegt dat het niet meer goed komt of naja de kans is héél klein.quote:
Het zijn wel koppelingen naar downloadsites, alle drie. Heel toevallig.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mag echt niet gebeuren hoor.. maar helemaal uitsluiten kan ik niet
En fysio dan? is het niet een kwestie van spieren aansterken?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zegt dat het niet meer goed komt of naja de kans is héél klein.
De sites zelf zijn nog wel online?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn wel koppelingen naar downloadsites, alle drie. Heel toevallig.
Ze staan ook niet in de geschiedenis.
Die ene die ik uit het hoofd kende wel.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sites zelf zijn nog wel online?
Vaag.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene die ik uit het hoofd kende wel.
Nieuwe knie?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:39 schreef Ama het volgende:
Dat je gewoon door je been zakt omdat je geen kracht op je knie zetten.
Ga direct naar de fysiotherapeut. U komt niet langs de huisarts, u ontvangt geen 20.000 gulden.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:39 schreef Ama het volgende:
Dat je gewoon door je been zakt omdat je geen kracht op je knie zetten.
Stellen ze zo lang mogelijk uit omdat je die niet oneindig kan opkalefateren, dus daar moet je je best voor doen om ze aan te krijgen als je Ama d'r leeftijd hebt.quote:
Neemt niet weg dat kwakzalvers als bitterbal er altijd wel eentje bij de kassakoopjes hebben liggen natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2023 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stellen ze zo lang mogelijk uit omdat je die niet oneindig kan opkalefateren, dus daar moet je je best voor doen om ze aan te krijgen als je Ama d'r leeftijd hebt.
Ja en dan blijven er drie schroefjes over.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat kwakzalvers als bitterbal er altijd wel eentje bij de kassakoopjes hebben liggen natuurlijk
Wachttijd bedraagt 18 maandenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Beetje hoofdpijn -----> nieuw hoofd dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |