Kunnen we geen live ammo gaan gebruiken op dit soort wappies nu..het is wel mooi geweest.quote:
Nog eentje middenin de tiebreak bij Boulter..quote:
Misschien kwam deze alleen om Boulter te redden. 2-4 --> 7-4quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog eentje middenin de tiebreak bij Boulter..
Die logica ontgaat mij ook, waarom niet eerst de gestaakte wedstrijden afmaken?quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:45 schreef GwaiLow het volgende:
Bij Tallon schiet het ook niet op he. Terwijl anderen hun 2e ronde al aan het afwerken zijn. Waardeloos..
Precies, al moeten ze lekker op CC spelen (ipv Nole), kom op zeg.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij ook, waarom niet eerst de gestaakte wedstrijden afmaken?
Ja, maar die Vesely is ook een lastige speler. Maakt het hoog geplaatste spelers vaak wel moeilijk met zijn harde spel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Vesely loopt ze wel aardig te raken en pakt de eerste set tegen Korda.
Wel zo'n typische wedstrijd met weinig breakkansen.
De logica en eerlijkheid daarvan ontgaat me volledigquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef GwaiLow het volgende:
Botic komt na Korda, en Brouwer na Tsitsipas. En dan Tallon na een dames potje die ze ineens voor zijn wedstrijd gepropt hebben.
True, maar wel echt alleen in zijn eigen games. Voor Korda geld hetzelfde trouwens.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar die Vesely is ook een lastige speler. Maakt het hoog geplaatste spelers vaak wel moeilijk met zijn harde spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |