Blijft het rijden van Evenepoel in de regenboogtrui beperkt tot 2 keer en 2 keer verloren, jeetje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Logan Currie is wereldkampioen tijdrijden geworden, erg mooi. Dat is een silver fern die regelmatig te zien zal zijn. Piffie is hopelijk de volgende zaterdag.
Matig rondje.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:16 schreef Pino112 het volgende:
Kick
Volgende week USA (14 tm 19 mei):
Routes
Schema
quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor het eerst in 7 jaar niet in Tennessee, want we gaan de komende 5 jaar rondjes om de kerk in West Virginia rijden. In verband met de Spelen ditmaal in mei in plaats van juni. Ondanks dat een overwinning een automatische startplek oplevert in Parijs, komen er liefst 4 hele WorldTour renners op af (McNulty, Quinn, Powless en Craddock). De anderen zitten in de Giro of zijn in volle voorbereiding op de Tour.
Ik sta volledig achter Tyler Stites. En Ashlin Barry.
Toch nog een van de betere in afgelopen 10 jaarquote:Op maandag 20 mei 2024 10:49 schreef Chiappucci het volgende:
Erg vervelend dat nobuddie Quinn een jaar met de stars & stripes mag rondrijden, en niet McNulty of Powless.
Jeetje, wist niet dat het zo erg was. Jammer dat Simmons niet meer in die trui heeft kunnen laten zien.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch nog een van de betere in afgelopen 10 jaar
Last winners
2024 QUINN Sean
2023 SIMMONS Quinn
2022 MURPHY Kyle
2021 ROSSKOPF Joey
2019 HOWES Alex
2018 BROWN Jonny
2017 WARBASSE Larry
2016 DANIEL Gregory
2015 BUSCHE Matthew
2014 MARCOTTE Eric
Ik hoorde de naam Henok, waar zit die ergens?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geloof dat ik Mewael en Aklilu in de kopgroep zie, Bini heeft een GROOT probleem.
Onder meer Natnael Tesfatsion en Metkel Eyob ook vooraan. Lijkt mij een kansrijke kopgroep.
Al probeert Bini nu met een groepje de oversteek te maken. Spanning en sensatie.
In het pulleton.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik hoorde de naam Henok, waar zit die ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |