Helaas gaat de wekker gewoon weer om 06:00.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd niet eens helemaal gekeken?
Eventueel MAGA erop laten zetten ook?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Skin is trouwens al eens nationaal kampioen geweest en kreeg toen een schitterend legendarische trui, helm incluis. Dit is Valley of the Sun 2019, in zijn tijd bij LUX. Trek zou dit stukje kunst gewoon moeten kopiren + plakken, voor deze prachtige patriot.
[ afbeelding ]
Nou, ik houd mijn hart vast voor hetgeen McNulty mee wordt opgezadeld.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:27 schreef franklop het volgende:
Overigens zouden zulke truien de standaard moeten zijn natuurlijk.
Alle kampioenen bij Bahrein, UAE en anderen hebben tegenwoordig sowieso een probleemquote:Op maandag 26 juni 2023 09:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou, ik houd mijn hart vast voor hetgeen McNulty mee wordt opgezadeld.
Okay, Sagan verdient hier niet de schoonheidsprijs: Maar een peloton laten sprinten, terwijl al die fotografen praktisch op de finishlijn staan, daar moet eerst wat tegen gedaan worden..quote:
Oordeel zelfquote:Op maandag 26 juni 2023 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Skin is trouwens al eens nationaal kampioen geweest en kreeg toen een schitterend legendarische trui, helm incluis. Dit is Valley of the Sun 2019, in zijn tijd bij LUX. Trek zou dit stukje kunst gewoon moeten kopiren + plakken, voor deze prachtige patriot.
[ afbeelding ]
Het gaat voornamelijk om het Lidl logo, niet om de rest van de trui.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lijkt mij niks bijzonders.
de Britse trui ziet al jaren zo uit
https://www.msn.com/nl-nl(...)8d7f1d86b2968dd&ei=8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |