abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209828729
quote:
15s.gif Op zondag 9 juli 2023 17:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee.
Kankerstraal gewoon lekker op uit mijn privé.
Uit je privé ?
pi_209828792
Lol
lol
  Moderator zondag 9 juli 2023 @ 18:26:07 #128
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209829015
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 17:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat ligt er aan waar je kijkt, Budgetenergie en Vatenfall voor een jaar zijn juist gedaald. Net als de variabele contracten per 1 juli.

Maar goed HET is kennelijk begonnen, ben benieuwd , durf wel te wedden dat we eerder de 1 euro aantikken dan de 2 euro.
Het goedkoopste wat ik nu tegenkom op gaslicht.com waarbij ik vast of variabel gewoon vrij laat, dus gewoon alles toont ie, dan is greenchoice het goedkoopste, oftewel, het laagste bedrag per maand. En als ik daar dan de tarieven van bekijk, en dat is dan een variabel contract, dan kom ik op piek 38,4 en dal 37,10, met 7,79 euro vaste leveringskosten.

Eneco Vast 1 jaar, wat ik heb, staat op plek 5 in de lijst, met 40ct piek en 35,51ct dal en 5,99 per maand vaste leveringskosten Ik betaal voor precies datzelfde 36 en 32 cent en ook 5,99 vaste leveringskosten. Zo kan ik het lijstje wel af gaan, maar het punt is; het is duurder geworden.

Precies wat ik eerder al zei, waar je net nog enorme poeha over maakte dat ik onzin zat te vertellen, terwijl je NU ineens stelt dat het kennelijk tóch begonnen is. Juist ja.

Edit; Budget Energie en Vattenfall staan niet bij de eerste 10 resultaten. Even voor de aardigheid gekeken op de website van budget energie zelf en daar mijn verbruiken ingevuld.

Variabel: piek 39ct, dal 36ct.
Vast 1 jaar: piek en dal 37,5ct
Vast 3 jaar: piek en dal 39,3ct.

Dat terwijl een paar weken geleden, toen ik het afsloot, op gaslicht.com budget energie wel degelijk vermeldt stond, en die stonden hoger dan Eneco, oftewel, het maandbedrag was daar lager dan het op dat moment bij Eneco was (wat ik heb genomen), maar Budget Energie is die partij die vorig jaar ineens besloot dat ze niet jaarlijks hoefden te salderen maar dat maandelijks deden, waarna ze terug gefloten werden. Nou, met dat in mijn achterhoofd sla ik dan BE over. Maar zo heeft een ieder zijn overwegingen natuurlijk.

[ Bericht 21% gewijzigd door CoolGuy op 09-07-2023 18:34:28 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209829234
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 18:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het goedkoopste wat ik nu tegenkom op gaslicht.com waarbij ik vast of variabel gewoon vrij laat, dus gewoon alles toont ie, dan is greenchoice het goedkoopste, oftewel, het laagste bedrag per maand. En als ik daar dan de tarieven van bekijk, en dat is dan een variabel contract, dan kom ik op piek 38,4 en dal 37,10, met 7,79 euro vaste leveringskosten.

Eneco Vast 1 jaar, wat ik heb, staat op plek 5 in de lijst, met 40ct piek en 35,51ct dal en 5,99 per maand vaste leveringskosten Ik betaal voor precies datzelfde 36 en 32 cent en ook 5,99 vaste leveringskosten. Zo kan ik het lijstje wel af gaan, maar het punt is; het is duurder geworden.

Precies wat ik eerder al zei, waar je net nog enorme poeha over maakte dat ik onzin zat te vertellen, terwijl je NU ineens stelt dat het kennelijk tóch begonnen is. Juist ja.
Nogmaals het is maar net waar je wilt kijken, Vattenfall heeft per 1 juli de variabele tarieven juist verlaagd:

quote:
We verlagen onze variabele leveringstarieven voor de tweede keer dit jaar. De inkooprijzen voor energie zijn de afgelopen tijd flink gedaald. Die daling zie je terug in je variabele leveringskosten. Vanaf 1 juli liggen die onder het prijsplafond.
Dat de lange contracten iets duurder worden komt omdat mensen zoals jij enorm paniekeren waardoor ze snel uitverkocht raken https://www.telegraaf.nl/(...)ds-vaker-uitverkocht

Daar is helemaal geen trend aan af te lezen, er is dus helemaal nog niets begonnen. Als de gekte straks uit de markt is en iedereen voorzien is liggen prijsdalingen eerder voor de hand dan verdere stijgingen. De gasprijs was ook iets gestegen door Noors onderhoud, als dat afgerond is gaat het pas beginnen om in jouw termen te blijven. Met een vrije val naar de euro per kuub gas.
blablablabla
pi_209829251
En dan nog betreffen die stijgingen centenwerk, zout gewoon op met mensen onnodig bang maken vanuit je ivoren toren.
blablablabla
  Moderator zondag 9 juli 2023 @ 18:44:19 #131
16180 crew  CoolGuy
pi_209829309
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 18:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Nogmaals het is maar net waar je wilt kijken, Vattenfall heeft per 1 juli de variabele tarieven juist verlaagd:
[..]
Leuk, en wat zijn die variabelen nu dan bij Vattenfall, en wat wáren die tarieven voor die verlaging?

quote:
Dat de lange contracten iets duurder worden komt omdat mensen zoals jij enorm paniekeren waardoor ze snel uitverkocht raken https://www.telegraaf.nl/(...)ds-vaker-uitverkocht

Daar is helemaal geen trend aan af te lezen, er is dus helemaal nog niets begonnen. Als de gekte straks uit de markt is en iedereen voorzien is liggen prijsdalingen eerder voor de hand dan verdere stijgingen. De gasprijs was ook iets gestegen door Noors onderhoud, als dat afgerond is gaat het pas beginnen om in jouw termen te blijven.
Vastigheid willen is NIET gelijk aan panikeren. Dat wil je niet helemaal horen, dat snap ik wel.

Je stelt net nog zelf 'KENNELIJK is het begonnen'. Dus toen je eerder zat te roepen had je helemaal nog niet gekeken, maar je besloot wél direct te roepen, om er daarna achter te komen dat de prijzen gestegen zijn.

Dat is prima dat dat eerder voor de hand ligt, maar voor de honderdste keer; mensen willen weten wat ze elke maand betalen, niét per se het allerallergoedkoopste hebben.
pi_209829342
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 18:41 schreef Elan het volgende:
En dan nog betreffen die stijgingen centenwerk, zout gewoon op met mensen onnodig bang maken vanuit je ivoren toren.
“Centen werk” nee kut je moet met procenten reken. 6 cent op 33 cent is 18% meer betalen :D #basicmath

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2023 18:46:36 ]
  Moderator zondag 9 juli 2023 @ 18:46:39 #133
16180 crew  CoolGuy
pi_209829350
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 18:41 schreef Elan het volgende:
Grapjas, ik bepaal zelf wel wat ik waar post, daar hoef jij je niet mee te bemoeien, en als je daar geen trek in hebt dan flikker je zelf maar op met je grote muil.

Daarnaast is het allemaal centenwerk, dat was het in het verleden ook. Want voor de zoveelste keer, het gaat niet om het goedkoopste, het gaat om vastigheid voor heel veel mensen. Ik heb volgens mij ook nergens gezegd dat het heel veel duurder is geworden, ik heb simpelweg gesteld dat het duurder wordt. Of dat 1 of 10 cent is doet aan de waarheid van mijn uitspraak niks af.

[ Bericht 10% gewijzigd door CoolGuy op 09-07-2023 18:51:59 ]
pi_209829562
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 18:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Leuk, en wat zijn die variabelen nu dan bij Vattenfall, en wat wáren die tarieven voor die verlaging?
[..]
Vastigheid willen is NIET gelijk aan panikeren. Dat wil je niet helemaal horen, dat snap ik wel.

Je stelt net nog zelf 'KENNELIJK is het begonnen'. Dus toen je eerder zat te roepen had je helemaal nog niet gekeken, maar je besloot wél direct te roepen, om er daarna achter te komen dat de prijzen gestegen zijn.

Heb het over jou gezanik, met je het is begonnen. Dat mensen voor vast gaan vast te billijken, al is veel berichtgeving die je voorbij ziet komen vrij dubieus.

Concreet is er niks aan de hand behalve dat vaste contracten snel uitverkocht raken. Laatst zag ik je ook al de TTF-dagprijzen posten, alsof dat ene reet zegt. Als moderator zou je mensen fatsoenlijk moeten voorlichten niet ze bang proberen te maken.

Waarschijnlijk ben je er straks als de kippen bij om ze uit te lachen als ze straks honderden euro's teveel betalen want zulk gedrag ben je niet vies van.

quote:
Dat is prima dat dat eerder voor de hand ligt, maar voor de honderdste keer; mensen willen weten wat ze elke maand betalen, niét per se het allerallergoedkoopste hebben.
Nogmaals stap eens uit je bubbel, voor jou maakt het financieel amper iets uit, voor mensen die per maand honderden euro's betalen aan gas en licht is het nu wel of juist niet voor (dure) zekerheid kiezen misschien helemaal niet zo voordehandliggend omdat ze er misschien wel duizend euro op jaarbasis mee kunnen besparen.

Kan jij wel vinden dat dat onverstandig is want wat als het straks allemaal tienduizenmiljoenmiljard kost!!! maar hoewel we daar over van mening verschillen hebben we beide geen glazen bol aangaande de toekomst. Voor sommige mensen kunnen die 5 tientjes per maand een wezenlijk verschil maken.
blablablabla
pi_209829588
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 18:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]
“Centen werk” nee kut je moet met procenten reken. 6 cent op 33 cent is 18% meer betalen :D #basicmath
Alleen is het geen 6 cent op 33 maar 6 cent op 1.33 want het ging natuurlijk over de gasprijs.
Als je nou godverdomme per se bijdehand wil lopen doen zorg dan tenminste dat je snapt waar het over gaat *;
blablablabla
pi_209829594
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 18:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Grapjas, ik bepaal zelf wel wat ik waar post, daar hoef jij je niet mee te bemoeien, en als je daar geen trek in hebt dan flikker je zelf maar op met je grote muil.

Daarnaast is het allemaal centenwerk, dat was het in het verleden ook. Want voor de zoveelste keer, het gaat niet om het goedkoopste, het gaat om vastigheid voor heel veel mensen. Ik heb volgens mij ook nergens gezegd dat het heel veel duurder is geworden, ik heb simpelweg gesteld dat het duurder wordt. Of dat 1 of 10 cent is doet aan de waarheid van mijn uitspraak niks af.
Haha ziedend :D
blablablabla
pi_209829633
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 17:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat ligt er aan waar je kijkt, Budgetenergie en Vatenfall voor een jaar zijn juist gedaald. Net als de variabele contracten per 1 juli.

Maar goed HET is kennelijk begonnen, ben benieuwd , durf wel te wedden dat we eerder de 1 euro aantikken dan de 2 euro.
Quote voor het nageslacht trouwens
pi_209829674
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 19:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Alleen is het geen 6 cent op 33 maar 6 cent op 1.33 want het ging natuurlijk over de gasprijs.
Als je nou godverdomme per se bijdehand wil lopen doen zorg dan tenminste dat je snapt waar het over gaat *;
Ik weet vrij zeker dat zowel CG als ik het over elektriciteitsprijzen hadden, zeker omdat mijn 6 cent gebaseerd is op zijn post #128, dus leuk dat jij het “opeens” over de gasprijs wil hebben, maar zelfs daar haal je die 6 cent verschil niet :* dus probeer je er niet onderuit te lullen, je verslikt je in je eigen woorden hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2023 19:06:15 ]
  Moderator zondag 9 juli 2023 @ 19:07:28 #139
16180 crew  CoolGuy
pi_209829702
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 18:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Heb het over jou gezanik, met je het is begonnen. Dat mensen voor vast gaan vast te billijken, al is veel berichtgeving die je voorbij ziet komen vrij dubieus.

Concreet is er niks aan de hand behalve dat vaste contracten snel uitverkocht raken. Laatst zag ik je ook al de TTF-dagprijzen posten, alsof dat ene reet zegt. Als moderator zou je mensen fatsoenlijk moeten voorlichten niet ze bang proberen te maken.
Je bent aan het draaien. Ik stelde dat het duurder was geworden, en dat klopt. Niet meer en niet minder. 'Als moderator' hoef ik dat helemaal niet, ik deed een uitspraak die gewoon klopt. Dat komt je niet zo uit daarom ben je aan het draaien om er iets anders van te maken.

quote:
Waarschijnlijk ben je er straks als de kippen bij om ze uit te lachen als ze straks honderden euro's teveel betalen want zulk gedrag ben je niet vies van.
:D De ENIGE die zich hier druk maakt over iemand anders iets een beetje goedkoper heeft dan jij, ben jij. Jij bent hier degene die in de categorie mensen valt die niet kunnen slapen als de buurman voor 5000 euro minder hetzelfde huis heeft gekocht dan jij.

Ik kijk alleen naar mijn eigen portemonnee. Of jij of wie dan ook straks maar 5 euro hoeft te betalen of 5000 euro maakt mij verder niet uit.

quote:
Nogmaals stap eens uit je bubbel, voor jou maakt het financieel amper iets uit, voor mensen die per maand honderden euro's betalen aan gas en licht is het nu wel of juist niet voor (dure) zekerheid kiezen misschien helemaal niet zo voordehandliggend omdat ze er misschien wel duizend euro op jaarbasis mee kunnen besparen.
Ja, MISSCHIEN. MISSCHIEN wordt het ook wel weer veel duurder dan het NU is. Dus dat zijn nou precies de mensen die voorheen variabel hadden, en nu allemaal vast gaan omdat die mensen denken 'dit gaat me niet nog een keer gebeuren'. Het zijn precies die mensen waarbij het nogal wat uitmaakt of een kWh 30 cent kost of 38ct, en of een m3 gas 1,15 kost of 1,35. Want nogmaals, de meeste mensen willen ZEKERHEID. Je kunt niet werkelijk zó simpel zijn. Die mensen werden vorig jaar geconfronteerd met hoge kosten omdat ze hun prijzen niet vast hadden staan, en denken nu 'dat gebeurt me niet nog een keer'. Die zijn niet uit op het goedkoopste van het goedkoopste, die zijn er op uit om te voorkomen dat ze volgend jaar nóg een keer voor een onaangename verrassing komen te staan. Dat de andere kant van die medaille is dat ze MISSCHIEN ook minder hadden kunnen betalen weegt niet op tegen de zekerheid van het voorkomen van een herhaling van vorig jaar.

quote:
Kan jij wel vinden dat dat onverstandig is want wat als het straks allemaal tienduizenmiljoenmiljard kost!!! maar hoewel we daar over van mening verschillen hebben we beide geen glazen bol aangaande de toekomst. Voor sommige mensen kunnen die 5 tientjes per maand een wezenlijk verschil maken.
Exact, en die 5 tientjes per maand vertalen zich naar een paar cent meer of minder per kuub gas en per kwh stroom. Dus dat 'centenwerk' waar je eerder aan refereerde, is exact waar die mensen waar je nu aan refereert naar kijken.
pi_209829707
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 18:59 schreef Elan het volgende:

[..] Voor sommige mensen kunnen die 5 tientjes per maand een wezenlijk verschil maken.
Dat zijn vaak de mensen die een variabel contract nemen en dan in de winter huilen om een prijsplafond, toch? ;)
pi_209829747
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 19:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Je bent aan het draaien. Ik stelde dat het duurder was geworden, en dat klopt. Niet meer en niet minder. 'Als moderator' hoef ik dat helemaal niet, ik deed een uitspraak die gewoon klopt. Dat komt je niet zo uit daarom ben je aan het draaien om er iets anders van te maken.
[..]
:D De ENIGE die zich hier druk maakt over iemand anders iets een beetje goedkoper heeft dan jij, ben jij. Jij bent hier degene die in de categorie mensen valt die niet kunnen slapen als de buurman voor 5000 euro minder hetzelfde huis heeft gekocht dan jij.

Ik kijk alleen naar mijn eigen portemonnee. Of jij of wie dan ook straks maar 5 euro hoeft te betalen of 5000 euro maakt mij verder niet uit.
[..]
Ja, MISSCHIEN. MISSCHIEN wordt het ook wel weer veel duurder dan het NU is. Dus dat zijn nou precies de mensen die voorheen variabel hadden, en nu allemaal vast gaan omdat die mensen denken 'dit gaat me niet nog een keer gebeuren'. Het zijn precies die mensen waarbij het nogal wat uitmaakt of een kWh 30 cent kost of 38ct, en of een m3 gas 1,15 kost of 1,35. Want nogmaals, de meeste mensen willen ZEKERHEID. Je kunt niet werkelijk zó simpel zijn. Die mensen werden vorig jaar geconfronteerd met hoge kosten omdat ze hun prijzen niet vast hadden staan, en denken nu 'dat gebeurt me niet nog een keer'. Die zijn niet uit op het goedkoopste van het goedkoopste, die zijn er op uit om te voorkomen dat ze volgend jaar nóg een keer voor een onaangename verrassing komen te staan. Dat de andere kant van die medaille is dat ze MISSCHIEN ook minder hadden kunnen betalen weegt niet op tegen de zekerheid van het voorkomen van een herhaling van vorig jaar.
[..]
Exact, en die 5 tientjes per maand vertalen zich naar een paar cent meer of minder per kuub gas en per kwh stroom. Dus dat 'centenwerk' waar je eerder aan refereerde, is exact waar die mensen waar je nu aan refereert naar kijken.
Er is dan ook geen andere verklaring voor het feit dat het aantal vaste contracten zo toeneemt. Mensen willen zekerheid boven goedkopere doch risicovollere tarieven.
  Moderator zondag 9 juli 2023 @ 19:13:26 #142
16180 crew  CoolGuy
pi_209829813
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 19:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat zijn vaak de mensen die een variabel contract nemen en dan in de winter huilen om een prijsplafond, toch? ;)
Er is in weze niks mis met een variabel contract. Maar net als met vrijwel alles kan het vriezen en dooien. Als je gaat voor vastigheid, dan wil je geen variabel. Vorig jaar is pijnlijk duidelijk geworden tot wat voor gedoe dat kan leiden. Het zijn niet de mensen die vorig jaar een vast contract hadden die voorschotten moesten betalen van honderden euro's meer. Dat waren de mensen met variabele of dynamische contracten.

Als een situatie zoals vorig jaar zich niét voordoet, dan is er helemaal niks mis met variabel. Dan ben je vatbaar voor extreme prijsschommelingen, dat is het nadeel. De andere kant van die medaille is dat je je prijzen vastzet, dan ben je niet vatbaar voor extreme prijsschommelingen, niet naar de positieve kant en niet naar de negatieve kant.

Als je vooral uit bent op die positieve kant, dan ben je bereid het risico te nemen om je prijzen niet vast te zetten. En alle mensen die dat vorig jaar dachten, werden geconfronteerd met een vervelende situatie. Als je je prijzen vast zet heb je dat probleem niet, máár kun je ook niet profiteren van het voordeel van lagere prijzen.

Daarom zeg ik dat de meeste mensen vastigheid zoeken, en niet het allergoedkoopste.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 9 juli 2023 @ 19:17:38 #143
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209829872
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 19:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als een situatie zoals vorig jaar zich niét voordoet, dan is er helemaal niks mis met variabel. Dan ben je vatbaar voor extreme prijsschommelingen, dat is het nadeel. De andere kant van die medaille is dat je je prijzen vastzet, dan ben je niet vatbaar voor extreme prijsschommelingen, niet naar de positieve kant en niet naar de negatieve kant.
Laten we vooral ook niet vergeten dat voorheen met variabel het erg vaak voor kwam dat je nog steeds maar eens per jaar een tariefwijziging kreeg.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_209829934
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 19:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik weet vrij zeker dat zowel CG als ik het over elektriciteitsprijzen hadden, zeker omdat mijn 6 cent gebaseerd is op zijn post #128, dus leuk dat jij het “opeens” over de gasprijs wil hebben, maar zelfs daar haal je die 6 cent verschil niet :* dus probeer je er niet onderuit te lullen, je verslikt je in je eigen woorden hier.
Moet jij lekker weten ik had het letterlijk over de gasprijs bij Vatenfall 3 jaar vast omdat ik een conceptcontract voor 3 jaar had een maand geleden afgesloten tegen 1.33 voor gas en die is nu kennelijk 1.39 dus dat gaat daadwerkelijk over 6 hele centen.
blablablabla
  Moderator zondag 9 juli 2023 @ 19:21:54 #145
16180 crew  CoolGuy
pi_209829944
quote:
99s.gif Op zondag 9 juli 2023 19:17 schreef Nizno het volgende:

[..]
Laten we vooral ook niet vergeten dat voorheen met variabel het erg vaak voor kwam dat je nog steeds maar eens per jaar een tariefwijziging kreeg.
Ja precies, tot dat vorig jaar de situatie extreem werd, en er ineens vaker verhoogd werd dan die 1x elk half jaar. Maar in een niet extreme situatie maakte die wijziging niet zo veel uit, want dat was dan hoogstens een paar cent. En omdat die paar cent ook in je voordeel uit kunnen vallen, wilden veel mensen hun prijs niet vastzetten, want die hoop op een paar cent minder was zó groot dat dat boeiender was dan het nadelige alternatief.

En zolang er geen extreem nadelige situatie voorbij komt, kan dat prima. Maar als dat wél gebeurt, dan krijg je mensen die moord en brand schreeuwen omdat ze ineens heel veel meer moeten gaan betalen, en hoewel dat natuurlijk kut is voor die mensen is dat wel een direct gevolg van de keuze om géén vaste prijzen te hebben.
pi_209829961
quote:
99s.gif Op zondag 9 juli 2023 19:17 schreef Nizno het volgende:

[..]
Puur afgaande op dit jaar krijgen mensen meerdere keren met verlagingen te maken, dat zegt dus alles over in wat voor trend we ons bevinden.
blablablabla
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 9 juli 2023 @ 19:25:01 #147
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209829981
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 19:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja precies, tot dat vorig jaar de situatie extreem werd, en er ineens vaker verhoogd werd dan die 1x elk half jaar. Maar in een niet extreme situatie maakte die wijziging niet zo veel uit, want dat was dan hoogstens een paar cent. En omdat die paar cent ook in je voordeel uit kunnen vallen, wilden veel mensen hun prijs niet vastzetten, want die hoop op een paar cent minder was zó groot dat dat boeiender was dan het nadelige alternatief.

En zolang er geen extreem nadelige situatie voorbij komt, kan dat prima. Maar als dat wél gebeurt, dan krijg je mensen die moord en brand schreeuwen omdat ze ineens heel veel meer moeten gaan betalen, en hoewel dat natuurlijk kut is voor die mensen is dat wel een direct gevolg van de keuze om géén vaste prijzen te hebben.
ik weet dat ik een uitzondering ben, echter ik gooi de tarieven elke keer vast, net als van mn mobiel gewoon lekker sim only verlengen ipv weer omhoog te gaan.

2016 3 jaar vast gezet
2019 5 jaar vast gezet

kreeg bij beiden ook 100 euro cadeau. Dat was ook mooi meegenomen. En dan bleef ik gewoon bij dezelfde leverancier de tweede keer. In 2016 ging ik voor het eerst een eigen energiecontract aan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_209829982
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 19:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

De situatie werd extreem door de situatie in Rusland, dat was letterlijk de enige reden. Jij doet nu wederom voorkomen alsof dat komende winter zomaar weer kan gebeuren, terwijl daar nul komma nul aanleiding toe is.
blablablabla
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 9 juli 2023 @ 19:25:56 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209829992
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 19:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Puur afgaande op dit jaar krijgen mensen meerdere keren met verlagingen te maken, dat zegt dus alles over in wat voor trend we ons bevinden.
en dat is dus idd de vraag, wat gaat de markt doen vanaf oktober. dat is nu waar de media op zit en voelt als opnaaien van de markt.
pi_209830089
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 19:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
[..]

[..]
[..]

Jij stelde dat HET BEGONNEN WAS. Daar ageerde ik tegen. Want de trend is hard dalende en niet stijgende. Overigens is helemaal niet alles duurder geworden want miljoenen mensen met een variabel contract zijn per 1 juli juist 30 % minder gaan betalen zoals ik in mijn voorbeeld van Vatenfall heb aangegeven. Het ding met jou is dat je leest wat je wil lezen. Ik vind angst een slechte raadgever, maar schijnbaar mogen mensen niet klagen en moeten ze alles maar middels dure zekerheden laten verankeren in hun leven. Als morgen door omstandigheden de benzine naar de 3 euro schiet hadden al die stakkers maar een EV moeten kopen zeker, rot op man met je elitaire gebral.

quote:
Per maand bedoel ik he, als je over je jaarafrekening zou gaan klopt het wel dat je voor een dubbeltje op de eerste rij zou willen zitten. Nu al zijn vaste tarieven enorm duur vergeleken met variabel, dat gaat zomaar over 10-15 cent .
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')