Is dit serieus?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:09 schreef miro86 het volgende:
[..]
Je vergeet zijn DUO lening die TS ontduikt en niet afbetaalt.
Nee. Hij klaagt wel over DUO, maar hij is niet aan het ontduiken.quote:
Met 53K per jaar had je dus ¤ 4.416 bruto per maand, en je had een woonlast van ¤ 650 per maand, dat is nog geen 15%.... je had dus prima alleen kunnen wonen met dat inkomen, maar je koos ervoor een huisgenoot te nemen en nu tekeer gaan dat je al jaren "op kamers" woont terwijl je gewoon prima op jezelf had kunnen wonen met dat inkomen in die woning.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Verschilt per huis en per baan
Op het laatst verdiende ik dus 53 k bruto ongeveer per jaar. Woonlasten zijn 1200 kale huur min 550 die mijn huisgenoot betaalt dus dat is 650 kale huur.
Dat voldeed dus nog aan de Nibud norm die voorschrijft dat je niet meer dan een derde van je inkomen moet uitgeven aan de huur.
Inmiddels is dit inkomen gezakt naar 860 euro per maand Ierse uitkering en ook dat krijg ik niet doordat ik nu niet in Ierland ben (eigen keuze want dat geld zet geen zoden aan de dijk )
Ik wil een vrijstaande villa met dubbele garage, zwembad en tennisbaan in de tuin, oh.... en ik wil een Aston Martin DBX707 (want oud wijf, dus hoge auto is wel handig), voor af en toe en voor de leuk nog een DBS graag.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Korte samenvatting.
“Ik wil een hoog loon, ik wil een appartement. Maar ik weet niet wat ik wil qua werk en ik doe ook geen moeite om daar achter te komen.”
Ik zie de vervolgtopics met spanning tegemoet.
In Nederland heb ik netto minder belasting betaald want er zijn in NL geen woningen en zonder woning kan ik in Nederland niet werken he.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dwangarbeid we moeten je te werk laten stellen in Nederland van onze belastingcenten gestudeerd en op kamers gewoond. Het gelul wat je betaald hebt hoeveel heb je in je leven gekregen?
Hij lost bewust niet af toch? En heeft ze geen adreswijziging gestuurd?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee. Hij klaagt wel over DUO, maar hij is niet aan het ontduiken.
Uh ik had echt niet zon hoog netto inkomen hoor. Bij lange na niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met 53K per jaar had je dus ¤ 4.416 bruto per maand, en je had een woonlast van ¤ 650 per maand, dat is nog geen 15%.... je had dus prima alleen kunnen wonen met dat inkomen, maar je koos ervoor een huisgenoot te nemen en nu tekeer gaan dat je al jaren "op kamers" woont terwijl je gewoon prima op jezelf had kunnen wonen met dat inkomen in die woning.
Gut meid, misschien zou je een kamer kunnen zoeken, dan heb je wel woonruimte en kun je wel werken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:05 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
In Nederland heb ik netto minder belasting betaald want er zijn in NL geen woningen en zonder woning kan ik in Nederland niet werken he.
Maar je had echt wel beduidend meer dan ¤ 1.950 netto.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:06 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Uh ik had echt niet zon hoog netto inkomen hoor. Bij lange na niet.
Mijn broer woont veel te klein. Na 3 dagen wordt dat dus ruzie .quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut meid, misschien zou je een kamer kunnen zoeken, dan heb je wel woonruimte en kun je wel werken.
Daarbij lees ik een hoop geklets in andere topics over in de buurt van je broer willen wonen, maar je kunt zelfs niet tijdelijk bij je broer terecht? Wat heb je hem misdaan dan?
Ik kon mijn huisgenoot niet zomaar uit huis zetten want daar moet je een geldige reden voor hebben. En iets anders vinden gaat niet want er is niks wat betaalbaar is.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je had echt wel beduidend meer dan ¤ 1.950 netto.
De overheid heeft grondwettelijk gezien de plicht om de bevolking van betaalbare woonruimte voorzien. Als de overheid haar plicht niet nakomt kom ik mijn plicht om af te lossen dus ook niet na. Mochten ze het komen halen mogen ze het zelf afschrijven want ik kan die studieschuld allang pinnenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij lost bewust niet af toch? En heeft ze geen adreswijziging gestuurd?
Als ik dan nog geen werk heb moet ik mijn geld elders vandaan halen want ik moet eten he.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:11 schreef CoolGuy het volgende:
Lekker doorgaan met excuses verzinnen waarom dingen niet kunnen. Ondertussen wordt de spaarrekening leger en leger en komt het moment dat je geen geld meer hebt dichter en dichter bij. Die realiteit kun niet wegpraten zoals in je topic hier.
Wat. Ga. Je. Doen?
Ja, kijken wie er aan het kortste eind gaat trekken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:12 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De overheid heeft grondwettelijk gezien de plicht om de bevolking van betaalbare woonruimte voorzien. Als de overheid haar plicht niet nakomt kom ik mijn plicht om af te lossen dus ook niet na. Mochten ze het komen halen mogen ze het zelf afschrijven want ik kan die studieschuld allang pinnen
Tja, dat had je je eerder moeten bedenken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als ik dan nog geen werk heb moet ik mijn geld elders vandaan halen want ik moet eten he.
Misschien is het niet zo slim om je plannen voor criminaliteit op een publiek internetforum te postenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als ik dan nog geen werk heb moet ik mijn geld elders vandaan halen want ik moet eten he.
Je kan altijd nog je kontje verkopen achter het station. Dat is niet ideaal misschien, maar he, 2 euro is toch 2 euro he.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat heb ik allang "bedacht " als je het topic had gelezen had je gezien dat ik al veel heb gesolliciteerd maar helaas nog geen passende functie gevonden hebquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, kijken wie er aan het kortste eind gaat trekken.
[..]
Tja, dat had je je eerder moeten bedenken.
Hij wil niet in zien dat je moet eerst investeren voordat je veel gaat verdienenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
Toch mooi dat alles wat TS aangereikt krijgt meteen wordt weggewuifd omdat het of te weinig verdient of beneden zijn stand is
Dat ligt aan je houdingquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:20 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat heb ik allang "bedacht " als je het topic had gelezen had je gezien dat ik al veel heb gesolliciteerd maar helaas nog geen passende functie gevonden heb
De bevolking die niet in haar eigen woonruimte kan voorzien, niet de bevolking die genoeg verdient maar te beroerd is dat geld aan wonen uit te geven of die vindt dat ze recht hebben op goedkope woonruimte op een A-locatie.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:12 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De overheid heeft grondwettelijk gezien de plicht om de bevolking van betaalbare woonruimte voorzien. Als de overheid haar plicht niet nakomt kom ik mijn plicht om af te lossen dus ook niet na. Mochten ze het komen halen mogen ze het zelf afschrijven want ik kan die studieschuld allang pinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |