quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:11 schreef Felixa het volgende:
Rick Astley zong vanavond met Blossoms een uur lang Smiths-liedjes.
![]()
Gisteren Foo Fighters onder een valse naam op het hoofdpodium.![]()
Vanmiddag Billy Idol met oud-leden van The Sex Pistols.![]()
Cate Blanchett gisteren bij Sparks op het podium.![]()
Elk jaar leuke verrassingen.
Heerlijk.quote:
Axl Rose lijkt nu op de ‘oude’ Biff Tannen uit Back to the Future IIquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:10 schreef golfer het volgende:
Nu live op BBC2 een paar oude rockers: Guns 'N Roses met een wat ouder geworden Axl Rose en Slash.
Ja, want tegenwoordig wordt er niks meer goeds gemaaktquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk.
Toen er nog echt goede muziek werd gemaakt.
7 grote podiumsquote:Op zondag 25 juni 2023 01:20 schreef ludovico het volgende:
Tering die line up, hoe groot is dat festival wel niet.
85 uur per dag danquote:Op zondag 25 juni 2023 01:23 schreef wdn het volgende:
[..]
7 grote podiums
85 uur muziek,
Dave Ghrol komt zo ook nog even langs trouwens dus niet gaan slapen
snel geteld: 100 acts.
SORRY ik zat er langs: 85 uur in totaal op BBC radio, Dat is van twee en een beetje podiums van de 7.quote:
Ik heb geen idee?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:38 schreef chufi het volgende:
Ja waarom niet op Fok mag dat tegenwoordig ook weer..
Denk meer een statement idd ..quote:Op zondag 25 juni 2023 01:38 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Even opgezocht, laat die pics maar zitten.
Ik word een beetje moe van al die statements tegenwoordig, er is wel wat beters te doen op deze aardkloot.quote:
Ja .. zeg ff nietsquote:Op zondag 25 juni 2023 01:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die statements tegenwoordig, er is wel wat beters te doen op deze aardkloot.
Dat is een reclame, ben er nog niet achter waarvoor.quote:
Nee ze is nogal sociaal kritischquote:Op zondag 25 juni 2023 02:22 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat is een reclame, ben er nog niet achter waarvoor.
Heel erg best was het niet imho, beetje Madonna vibes erbij.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:42 schreef golfer het volgende:
Terugblik op Blondie.![]()
Ze is volgens mij de oudste van de optredende artiesten dit jaar. Wordt over een paar dagen 78 jaar.
Met slecht geluid.
Ik zie net dat Candi Staton ook op de rol staat voor hedenavond: 83 jaar.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:42 schreef golfer het volgende:
Ze is volgens mij de oudste van de optredende artiesten dit jaar. Wordt over een paar dagen 78 jaar.
Met slecht geluid.
Dat is wel erg lang geleden dat ik haar gehoord heb.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zie net dat Candi Staton ook op de rol staat voor hedenavond: 83 jaar.
Echt geweldig waren ze.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:37 schreef bazbo het volgende:
Sparks, Sparks, Sparks, Sparks, Sparks en Sparks. O ja, en Sparks.
Maar is gelukkig nog wel een beetje bij stem.quote:
En nu zit ie achter de piano ...quote:Op zondag 25 juni 2023 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar is gelukkig nog wel een beetje bij stem.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk.
Toen er nog echt goede muziek werd gemaakt.
BBC 1quote:
Je hebt dat op TV dan denk ik?quote:
Oldschool.quote:
Ja ik zat ook zo te zoeken idd.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja en opgenomen. BBC 1 en 2
Ik probeerde een stream maar buiten de UK kan dat zonder VPN niet.
Candi Staton is 83quote:Op zondag 25 juni 2023 18:42 schreef golfer het volgende:
Met slecht geluid.
Ja niet normaal...quote:Op zondag 25 juni 2023 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb det Pinkpop-set al gezien en die zal wel niet veel anders zijn. Daar waren ze echt goed
Jij kent alleen de Diana-versie?quote:Op zondag 25 juni 2023 23:11 schreef Paul het volgende:
Wie zie je nou in dat filmpje van candle in the wind
Das wel een erge vertraging ... Kiki Dee verzangster straksquote:Op zondag 25 juni 2023 23:18 schreef golfer het volgende:
We kijken met vertraging en zijn nu bij die roze zwarte meneer zijn act.
quote:Op zondag 25 juni 2023 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij kent alleen de Diana-versie?
'How can I make this about me'quote:Op zondag 25 juni 2023 21:52 schreef RipCity het volgende:
Ben geen festivalganger maar kijk dit op tv. Worden mensen niet knettergek van die vlaggen? Helft ziet niks door die pokkedingen. Leuk dat je je vlaggetje uit wales of timboektoe wil tonen maar moet dat echt iedereens uitzicht verpesten? Zou toch gewoon verboden moeten worden?
Norma Jean.quote:
Nu In The Fade i.p.v. God Is In The Radio als eerbetoon aan Mark Lanegan.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb det Pinkpop-set al gezien en die zal wel niet veel anders zijn. Daar waren ze echt goed
Vind het ook een beetje matigquote:Op zondag 25 juni 2023 23:49 schreef RipCity het volgende:
Had wel wat toffere gast-artiesten verwacht.
stond van 21-22 op een ander podium (er waren geloof ik 7 podia)quote:
In The Fade is beter, dat is toch een klein beetje jammer dus. Maar God Is In The Radio was ook tofquote:Op zondag 25 juni 2023 23:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nu In The Fade i.p.v. God Is In The Radio als eerbetoon aan Mark Lanegan.
Edit: oh nu toch ook God Is In The Radio erachteraan.![]()
Degene die dat geschreven heeft mag het stuk gaan lopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |