Sja zij dachten dat ze eindelijk bevrijd waren van de tiranie, blijkt het allemaal een wasse neus damm wat een deceptie zou dat zijn.....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:06 schreef ipa84 het volgende:
Bij op1 melden ze dat het onrustig is in Rostov.
Dat kan toch bijna niet. Wat heeft prigo als deal gesloten dan? De dochters en vrouw van Putin?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Terug naar waar we 2 dagen geleden waren....Wel schijnt het dat Ukraine de Dnipro over is gestoken en een nieuw front aan het creeeren is aan de west-oever
maar met dat betoog heeft ie Poetin wel als leugenaar neergezet en niet een keer, maar meerdere kerenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Praktisch onmogelijk inderdaad, maar dat maakt het wel een stuk duidelijker dat Prigozjin zeer waarschijnlijk niet als doel heeft om Putin van de troon te stoten, wat wel zeer interessant is.
Of niet. Hij heeft zich vandaag overduidelijk geprofileerd als 1 die van wanten weet. Als het mislukt, of rekening houdend met zijn naaste mensen, gaat de boel weer los.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:01 schreef Scorpie het volgende:
Pregozhin gaat zeer binnenkort overlijden.
Inderdaad. Russische of Belarussische artsen gaan de doodverklaring verduisteren en ons doen laten geloven dat hij natuurlijk dood is gegaan met medische verklaring.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat ze het op een natuurlijke dood willen laten lijken. Hartaanval of hersenbloeding ofzo.
Of hij is de nieuwe baas van Ruslandquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:01 schreef Scorpie het volgende:
Pregozhin gaat zeer binnenkort overlijden.
Inderdaad...Dat maakt het ook zo bizar dat Prigozjin zo direct alles accepteert. Dat is nog wel een puzzelstukje dat mogelijk in de komende dagen duidelijker wordt. Ik acht hem dusdanig intelligent dat hij niet vertrouwt op de zogenaamde immuniteit die hij schijnt te krijgen voor het stoppen van de opmars richting Moskou.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar met dat betoog heeft ie Poetin wel als leugenaar neergezet en niet een keer maar meerdere keren
Zoals Iris de Graaf opmerkte , dat blijft vast niet onbestraft
Zijn redding kan zin als de macht grijpt in Belarussia en die strijdkrachten laat meedoen, want Luka krijgt dat niet voor elkaar
Goed gedacht! Kan natuurlijk, Loekasjenko kan vermoord worden door Prigohzijn als hij in Belarus aankomt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:15 schreef cosmosis het volgende:
Dat zou trouwens wel een bizarre wending zijn als Prigozjin de nieuwe leider van Belarus zou worden...Best briljant
Dan voorspel ik een burgeroorlog in Belarus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:15 schreef cosmosis het volgende:
Dat zou trouwens wel een bizarre wending zijn als Prigozjin de nieuwe leider van Belarus zou worden...Best briljant
Is een reële kans op ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan voorspel ik een burgeroorlog in Belarus.
Waar volgens zeggen (putin) atoomwapens zijn gebracht…?!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:15 schreef cosmosis het volgende:
Momenteel zijn er in Belarus rond de 10k Russische militairen en heeft Prigozjin de controle over 25k Wagner troepen, dat is zeker voldoende om een burgeroorlog in de kiem te smoren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die was ik eigenlijk al vergeten ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Er gingen ook geruchten over een doodzieke Loekashenko toch? Dus wellicht is het leiderschap van Belarus inderdaad wel hetgeen wat Prigozhin beloofd is als Loekashenko het loodje legt, met waarborg voor diens familie.
Kan allemaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Er gingen ook geruchten over een doodzieke Loekashenko toch? Dus wellicht is het leiderschap van Belarus inderdaad wel hetgeen wat Prigozhin beloofd is als Loekashenko het loodje legt, met waarborg voor diens familie.
Natuurlijk niet. Mensen die überhaupt denken dat er een burgeroorlog komt of opstand onder de pro-Poetin troepen zijn niet realistisch. Het is vooral wishful thinking.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |