Alle wappies weg.. wat zou dat mooi zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Baudet ook op een vlucht naar Turkije?
Ik denk niet dat ze voorbij de Oka rivier gaan komen. Of het Kremlinleger is echt hopeloos incompetent.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over wat dit met het moreel onder Russische troepen aan het front doet, naarmate dit langer duurt en hoe verder de cateraar komt.
Beelden van gevechten in de straten van Moskou zijn echt killing voor de front linies lijkt me.
Finland was al bezig met een hek.quote:
Ja lekker! Een onbestuurd Rusland én Wagnergroep. Leren mensen dan helemaal niets van de Arabische Lente?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als zowel Poetin en Prigozjin het einde van het weekend niet halen, dan hoor je mij niet protesteren.
Dat was inderdaad ook een coup poging, maar dat was binnen een aantal uur afgeslagen en was niet zo geëscaleerd als wat we nu zien in Rusland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:08 schreef maan_man het volgende:
15-16 juli 2016 waren er militaire in de straten van Ankara, werd het Turkse parlement gebombardeerd en werd een moordaanslag op de president afgewend. Ik dacht dat Erdogan zijn langste tijd had gehad. Die gevoelens kwamen een beetje overeen met de gevoelens die ik nu heb bij het nieuws uit Rusland.
De ervaring uit Ankara leert dat ik een paar dagen moeten wachten voordat ik conclusies trek.
Absoluut.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:08 schreef maan_man het volgende:
15-16 juli 2016 waren er militaire in de straten van Ankara, werd het Turkse parlement gebombardeerd en werd een moordaanslag op de president afgewend. Ik dacht dat Erdogan zijn langste tijd had gehad. Die gevoelens kwamen een beetje overeen met de gevoelens die ik nu heb bij het nieuws uit Rusland.
De ervaring uit Ankara leert dat ik een paar dagen moeten wachten voordat ik conclusies trek.
Kwestie van hoe je het brengt. Als je tegen de soldaat zegt dat de vijand nazis zijn die wreedheden begaat, en dat hij er is om ze te stoppen, dan denkt hij dat hij aan de goede kant staat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moeten soldaten bij ons in het land eigenlijk een eed oid afleggen o.i.d.?
Blijft een gek idee dat je als soldaat ingezet kan worden voor vijandigheden tegen "de mens." En daarmee effectief ook zelfs moorden pleegt, krankzinnig deze oorlog, echt.
Mijnen zijn ook zo gezellig daar overlijden nog steeds ieder jaar mensen aan in Bosnië?
Wel een goed punt met betrekking tot NK: Rusland is een grote partner van hun. Noord-Koreanen werken bijvoorbeeld (in dienst van Kim) in de Russische houtkap en mijnbouw.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat zou er nou gebeuren als Putin naar NoordKorea vlucht? 🤔
quote:
Bovendien zijn er nog steeds zeer serieuze twijfels rondom die hele 'coup'. We gaan daar het fijne nooit van weten maar daar is iets raars gebeurd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook een coup poging, maar dat was binnen een aantal uur afgeslagen en was niet zo geëscaleerd als wat we nu zien in Rusland.
Ik heb niet beweerd dat het verdwijnen van Poetin en Prigozjin alle problemen meteen oplost.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:10 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Ja lekker! Een onbestuurd Rusland én Wagnergroep. Leren mensen dan helemaal niets van de Arabische Lente?
Dan ga je uit van een laag intellect van de soldaat, en diens superieuren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:11 schreef ETA het volgende:
[..]
Kwestie van hoe je het brengt. Als je tegen de soldaat zegt dat de vijand nazis zijn die wreedheden begaat, en dat hij er is om ze te stoppen, dan denkt hij dat hij aan de goede kant staat.
Dan komt ie terug als Vladimir Kim met 1.15 miljoen soldaten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat zou er nou gebeuren als Putin naar NoordKorea vlucht? 🤔
Rusland is geen Libie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:10 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Ja lekker! Een onbestuurd Rusland én Wagnergroep. Leren mensen dan helemaal niets van de Arabische Lente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |