SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, als 90% in Oekraïne zit...quote:
Best een ingewikkeld verhaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, als 90% in Oekraïne zit...
Rusland moet nu troepen daar weghalen.
Hier ben ik het dat wel weer helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Geen idee wat waar is, maar jouw “dat geloof je toch niet” is ongeveer even belachelijk als het tegendeel.
Wat duidelijk is, is dat er grote binnenlandse onrust is binnen Rusland zelf, dat de uitkomst onzeker is, maar dat dit zeker niet “business as usual” is. Wagner kan een burgeroorlog starten en zelfs winnen. Dat is niet afhankelijk van de huidige grootte, dat is afhankelijk van de loyaliteit van het reguliere Russische leger.
Het is te vroeg om welke conclusie dan ook te trekken, maar dat dit de status quo drastisch kan veranderen is zeker. De oorlog in Oekraïne kan zomaar ineens uitdoven, dat zou mooi zijn, Rusland kan verscheurd worden, dat is best eng, Wagner kan weggeblazen worden. Niemand die het nu weet
Dit idd. Het zal best verleidelijk zijn, maar beter even kijken hoe dit afloopt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:19 schreef Perrin het volgende:
Lijkt me nu wat vroeg voor een groter Oekraïens offensief.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
Hij is al 13 uur live nu lolquote:
Plus Wagner heeft nu controle over de aanvoerlijnen. Dat is veel macht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Best een ingewikkeld verhaal.
Hij moet dan het front opgeven om zijn eigen macht niet te verliezen.
En het is nog maar de vraag naar wie het leger luistert.
Reisadvies Rusland: rood.quote:
Dat zou wel escalatie zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:19 schreef quirina het volgende:
Er is nog genoeg militaire politie en reservisten aanwezig om Russisch opstandig volk in te dammen.
Hij had al vermoeide ogen toen hij aan de stream begon, geen idee hoe het er nu voor staat.quote:
Onderweg naar Moskou. Daar geloof ik geen ene reet van, dan zouden ze toch een Squad van die Migs sturen om ze plat te bombarderen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:16 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Eenheden van Wagner zijn onderweg naar Moscow. Die hebben hun posities aan het front verlaten en hun leider beweert dat ze de huidige militaire leiding uit de weg willen ruimen. Je kunt wel heel wijs en genuanceerd willen doen, maar er is niet niets aan de hand.
Alsof iemand hier het interesseert waar jij het wel of niet mee eens ben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier ben ik het dat wel weer helemaal mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |