Koffie dan maar?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond het wel leutig om dat tegen @:aloa te zeggen
Bijna feestquote:Op zondag 16 juli 2023 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijna 450e topic. Dat is fantastisch
Vivafantastischquote:Op zondag 16 juli 2023 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijna 450e topic. Dat is fantastisch
Helloquote:
Echt he,quote:Op maandag 31 juli 2023 09:26 schreef HappyCharly het volgende:
Poh, iedereen is overal. Waar moet ik heen...
quote:
Overal en nergens.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:26 schreef HappyCharly het volgende:
Poh, iedereen is overal. Waar moet ik heen...
Hier schiet het niet echt op...quote:Op maandag 31 juli 2023 17:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ingewikkeld waar ik zal gaan kletsen
O ik heb ze niet geteld maar heb er heel wat op, zonder rum dat dan wel. Geniet er vanquote:
Dit is wel mindere rum, lang geen rum gehad en ik zag het bij de lidl ineens.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb ze niet geteld maar heb er heel wat op, zonder rum dat dan wel. Geniet er van
In warme chocomelk, of een taart bakken met langervingers gedompeld in rumquote:Op maandag 31 juli 2023 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is wel mindere rum, lang geen rum gehad en ik zag het bij de lidl ineens.
Waarom ik voor de goedkoopste koos? Echt die is gewoon slecht. Zelfs in de koffie maar weet even niks anders ermee.
Misschien heeft @:koen66 wel rumtips
Dan is goedkoop oneens duurkoop. Dat is jammerquote:Op maandag 31 juli 2023 19:12 schreef drakin het volgende:
Of nou vies, ik ben te verwend omdat ik de laatste tijd alleen kraken rum heb.
Die is gewoon erg lekker en dan valt deze ineens behoorlijk tegen
wat is dat?quote:
Ik zag vandaag nog een leuke here 's johnny boekenkastbeeldjequote:
Topfilm.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een leuke here 's johnny boekenkastbeeldje
Ik had het al doorquote:Op maandag 31 juli 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Topfilm.
Als je het omdraait staat er wat anders..
Ken je wel andere schrijvers?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |