Structuur vindt je niet lekkerquote:
De lucht ook niet.quote:
Oh dat vind ik juist ook lekkerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:09 schreef maily het volgende:
[..]
De lucht ook niet.
Heb weleens gebakken banaan gegeten van de chinees, nou mwah.
Maar bananenchips
Die heb ik 2 weken terug nog gemaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:09 schreef maily het volgende:
[..]
De lucht ook niet.
Heb weleens gebakken banaan gegeten van de chinees, nou mwah.
Maar bananenchips
Ik kreeg eergisteren aardbeien.quote:
De chips? Of bananen in een jasjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik 2 weken terug nog gemaakt.
Erg lekker
Ah die zijn t lekkerstquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg eergisteren aardbeien.
Uit mijn zoons tuin
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg eergisteren aardbeien.
Uit mijn zoons tuin
Bananenchips, ik heb een droogapparaat daarvoor.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Bananenchips, ik heb een droogapparaat daarvoor.
Ik was verbaast dat hij die lekkere aardbeien wilde delen. Hij is er zelf ook gek op.quote:
Wel vooral voor fruitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:49 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Dat gebruik je niet alleen voor bananen denk ik?
Hij dacht vast mijn lieve mams lust ook wel watquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was verbaast dat hij die lekkere aardbeien wilde delen. Hij is er zelf ook gek op.
Ik help bij het onderhoud van zijn tuin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij dacht vast mijn lieve mams lust ook wel wat
Nou dan zijn de aardbeien een beloningquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik help bij het onderhoud van zijn tuin.
Ja, ik ga morgen weer helpen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan zijn de aardbeien een beloning
Is idd al weer warm, morgen nog warmer en moet ik naar een verjaardagquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen weer helpen.
Vandaag even een beetje min door het warme weer.
Denk dat ik veel ijs nodig heb.
Nog warmer, o dan blijf ik binnenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is idd al weer warm, morgen nog warmer en moet ik naar een verjaardag
Beter van wel ja, of verkoeling zoekenquote:
Mijn kussen heeft geen koele kant meerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter van wel ja, of verkoeling zoeken
Dat is niet zo best brain freezequote:
Gelukkig is het maar tijdelijkquote:
Heb er niet zo gauw last van gelukkigquote:
Soms wel. Ook wel met een Milk shakequote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb er niet zo gauw last van gelukkig
Niet te snel drinken..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:22 schreef Canopus het volgende:
[..]
Soms wel. Ook wel met een Milk shake
Pfff idd zeg. Je kop bevriest gewoon..quote:
Brainfreeze ... of zo'n slushpuppyquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:22 schreef Canopus het volgende:
[..]
Soms wel. Ook wel met een Milk shake
Hakt er wel in idd.quote:
bananensmaak?quote:
Colasmaakquote:
Je hoeft geen week te wachten hoorquote:Op maandag 26 juni 2023 02:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat een stilte hier. Maar volgend weekend weer een race. Ik ben dan present hiero. Jullie ook?
Haha eens, voor een kop koffie nu te laat.quote:
Vrijdag vrijquote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Haha eens, voor een kop koffie nu te laat.
Wat een heerlijke temperatuur buiten. De airco kan gelukkig uit.
En volgend week-end weer een sprintrace.
Tijdschema GP Oostenrijk
Vrijdag 13.30-14.30 uur: Vrije training
Vrijdag 17.00-18.00 uur: Kwalificatie
Zaterdag 12.00-12.45 uur: Sprint Shootout
Zaterdag 16.30-17.00 uur: Sprintrace
Zondag 15.00 uur: Race
Daar hebben we al een eigen topic voorquote:Op maandag 26 juni 2023 02:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat een stilte hier. Maar volgend weekend weer een race. Ik ben dan present hiero. Jullie ook?
Koffie dan maar?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond het wel leutig om dat tegen @:aloa te zeggen
Bijna feestquote:Op zondag 16 juli 2023 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijna 450e topic. Dat is fantastisch
Vivafantastischquote:Op zondag 16 juli 2023 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijna 450e topic. Dat is fantastisch
Helloquote:
Echt he,quote:Op maandag 31 juli 2023 09:26 schreef HappyCharly het volgende:
Poh, iedereen is overal. Waar moet ik heen...
quote:
Overal en nergens.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:26 schreef HappyCharly het volgende:
Poh, iedereen is overal. Waar moet ik heen...
Hier schiet het niet echt op...quote:Op maandag 31 juli 2023 17:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ingewikkeld waar ik zal gaan kletsen
O ik heb ze niet geteld maar heb er heel wat op, zonder rum dat dan wel. Geniet er vanquote:
Dit is wel mindere rum, lang geen rum gehad en ik zag het bij de lidl ineens.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb ze niet geteld maar heb er heel wat op, zonder rum dat dan wel. Geniet er van
In warme chocomelk, of een taart bakken met langervingers gedompeld in rumquote:Op maandag 31 juli 2023 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is wel mindere rum, lang geen rum gehad en ik zag het bij de lidl ineens.
Waarom ik voor de goedkoopste koos? Echt die is gewoon slecht. Zelfs in de koffie maar weet even niks anders ermee.
Misschien heeft @:koen66 wel rumtips
Dan is goedkoop oneens duurkoop. Dat is jammerquote:Op maandag 31 juli 2023 19:12 schreef drakin het volgende:
Of nou vies, ik ben te verwend omdat ik de laatste tijd alleen kraken rum heb.
Die is gewoon erg lekker en dan valt deze ineens behoorlijk tegen
wat is dat?quote:
Ik zag vandaag nog een leuke here 's johnny boekenkastbeeldjequote:
Topfilm.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een leuke here 's johnny boekenkastbeeldje
Ik had het al doorquote:Op maandag 31 juli 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Topfilm.
Als je het omdraait staat er wat anders..
Ken je wel andere schrijvers?quote:
Ik heb maar 1 gelezen van hemquote:Op maandag 31 juli 2023 19:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Jawel, maar van deze heb ik de meeste boeken gelezen.
Donkere toren?quote:Op maandag 31 juli 2023 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 gelezen van hem
Zo irritant omdat dat boek in deeltjes kwam en ik moest wachten tot ze waren ingeleverd in de bieb.
Groene mijlquote:
Na vele irritante hoofdstukken over een muis hebben ze die wel erg kort in de film neergezet.quote:
Stephen King kan idd heel uitgebreid iets uitbeelden. Dat vond ik soms wel een dingetje in zijn boeken.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Na vele irritante hoofdstukken over een muis hebben ze die wel erg kort in de film neergezet.
Ik haatte dat beest en heb zelfs een stuk overgeslagen.
Kunnen meer schrijvers, maar die muis grrrquote:Op maandag 31 juli 2023 19:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Stephen King kan idd heel uitgebreid iets uitbeelden. Dat vond ik soms wel een dingetje in zijn boeken.
Er zouden wat slowchats moeten mergenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Soms wel, nu niet
Mensen zitten te verspreid
FOK! wordt steeds rustiger, maar er zijn wel enorm veel slowchat reeksen. Misschien hoeft ieder forum niet minimaal 1 SC topicquote:
kick?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |