Het Leven is goed in de Loods... als je ze vraagt nóg een jaar te blijven weet ik het antwoord alquote:
Ook een dag met veel eten, ze hadden al een Engels ontbijt met voldoende calorieën voor een week.quote:
Luieren, geld uitgeven, vreten, hangen, slapen, luieren en af en toe een spelletje om geld te verdienenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Leven is goed in de Loods... als je ze vraagt nóg een jaar te blijven weet ik het antwoord al![]()
[ afbeelding ]
Oh?? Linkje naar de video?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:51 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens zag gisteren een video waaruit blijkt dat Zoë op facebook was geweest. Want ze had op Sasha haar pagina gezien dat haar stiefvader op zijn facebook. Ene Stanley, Sasha de killer bee had genoemd. Samen hadden Sasha en Zoë dit bekeken.
lijkt me raar sas haar fb staat niks recent op ,en zoe kan ook niet op fb mss wel vrienden of fam van haarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:51 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens zag gisteren een video waaruit blijkt dat Zoë op facebook was geweest. Want ze had op Sasha haar pagina gezien dat haar stiefvader op zijn facebook. Ene Stanley, Sasha de killer bee had genoemd. Samen hadden Sasha en Zoë dit bekeken.
En thuis de boel op slot, gas en stroom uitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luieren, geld uitgeven, vreten, hangen, slapen, luieren en af en toe een spelletje om geld te verdienen
Blijft ze binnen de lijntjes vraagt Jasperquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is de enige die goed op dat karretje past
Geeft die man nog 3 hamburgersquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:14 schreef spapaars het volgende:
Ze gaan zo verder, Erik moet alleen nog even de racemonsters reviseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |