mario je bent een prima gozer maar zeg niet dat Soury de schuld heeft vd ban van FF. Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:01 schreef mario390 het volgende:
als het niet zo is goed
maar uitgescheld bij komen will ik
niet werden
Achterlijke schnitzelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:01 schreef mario390 het volgende:
als het niet zo is goed
maar uitgescheld bij komen will ik
niet werden
Het is momenteel weer zeer gezellig hier, welkomquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:02 schreef Ebinas het volgende:
Goedenavond, zo eindelijk weer ff tijd om te 40+'n
Bolken?quote:
Negeer, niet om vragen.quote:
de 2 hadden ruziequote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
mario je bent een prima gozer maar zeg niet dat Soury de schuld heeft vd ban van FF. Dat is niet waar.
Je wil het niet wetenquote:
Dat weet ik maar dat FF een ban heeft gekregen is de beslissing van een admin geweest en niet omdat Soury dat wou. Je moet haar niet beschuldigen van wel.quote:
Maar maar ik kreeg van jou te horen dat "ze " "we" het wel wisten of niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
mario je bent een prima gozer maar zeg niet dat Soury de schuld heeft vd ban van FF. Dat is niet waar.
In FB daar is er genoeg over getikt.quote:
Ik hoef Mario hier niet meer te zien eik maar daar ga ik niet overquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In FB daar is er genoeg over getikt.
En daar staat ook dat er geen ban is aangesmeerd.
Dus gewoon stoppen lijkt mij met dit aan te halen.
En als je het toch wilt doen, doe het dan daar.
Snap het wel, maar als hij gewoon tikt kan je hem negerenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef Mario hier niet meer te zien eik maar daar ga ik niet over
Zekersquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen is hier welkom en iedereen moet normaal doen.
Ik ben ook nog een pc in elkaar aan het zetten.quote:
Ik zag het. Je hebt eindelijk alles binnenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een pc in elkaar aan het zetten.
Ik lees een boek, die is spannender dan FOK!quote:
Het is een heel bouwpakket dus het is soms even goed opletten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag het. Je hebt eindelijk alles binnen![]()
Je hoeft je ff niet te vervelen.
Ik zit me een beetje in te lezen in Nws ivm dat gedoe in Rusland.
Kreeg wel wat mee, maar heb nu pas tijd om mee te krijgen wat er nu echt gaande is.
Lekker hoor, vind het ook heerlijk om te lezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees een boek, die is spannender dan FOK!
Vooral met kleine doosjes toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een heel bouwpakket dus het is soms even goed opletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |