Moondogsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef Canopus het volgende:
Zo kan je genept worden tegenwoordig.
[ twitter ]
Deze kwam aan mijn eisen tegemoet, ik heb wel eens gekeken naar een systeem waarbij alles net uit en krachtig is en dan kom ik op een prijskaartje uit waarvan ik dacht ik kijk wel even verder.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het X299 moederbord.
https://www.intel.com/con(...)/specifications.html
Je maakt je veel te druk over DTS en dan kom je hier boos doen. Dat moet je gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
spelt en mod met en bot
de toestandige mod merkt
het niet
Ik zou het niet pikken dat hij je zo noemt.quote:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken dat hij je zo noemt.
Kan niet sinds gisteren zijn we officieel collega's.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
En dan ben ik een debiel. Ok. Veel plezier verder he.
Omg ....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan niet sinds gisteren zijn we officieel collega's.
Sluit je laptop even af galekker even eten ofzo, je maakt je veel te druk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef mario390 het volgende:
dacht ben in dts nu
ben helemal dom geärgert
vandaag
Hij komt nu voorlopig niet meer van mij af.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ....
Kan inderdaad niet.
@:Sodeknetters laat je niet zo kennen joh
Wist niet dat die nog leefdequote:
Jij bent dan nu wel de newbie daaroquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij komt nu voorlopig niet meer van mij af.
Gewoon aanhaken dat treinstelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij komt nu voorlopig niet meer van mij af.
Al een jaar of 25 niet meer.quote:
Lolquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ging nog twijfelen ook, ging nog googlen ook
Dat ging me weer wat te verquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ging nog twijfelen ook, ging nog googlen ook
Des te meer pas je hier.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
Ja ja ja,, nu voel ik me steeds simpeler worden hier
quote:
Eind jaren 90 met een auto ongeluk.quote:
Misschien moet je eens tr's gaan plaatsen in plaats van te schelden of te huilen dat er geen mod is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
ik heb en domheit gezegd maar ik werd de hele
dag in dts gepest van somige
daar slaapt de mod
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik wilde een ander woord tikken, maar dacht.....dat valt niet goehoehoed nu
Zonde, las dat hij er 1 van een drieling was, maar die over leden in de 3e maand van de zwangerschap.quote:
Hallo Magnumquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens tr's gaan plaatsen in plaats van te schelden of te huilen dat er geen mod is.
Ik ga echt niet de hele dag de dts-kleuterklas volgen hoor. Je dm't me maar of plaatst een tr. Doe je dat niet, dan ook niet achteraf miepen.
Ben jij moderator hier?quote:
Daarvoor is hij niet goed genoeg.quote:
Is dat een lekker wijf dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
De nieuwe magnum serie is veel leuker,
vooral Higgins
Higgins leeft niet meer volgens mijquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
De nieuwe magnum serie is veel leuker,
vooral Higgins
Iets van theeblaadjes lezen maar dan voor apenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef pullup het volgende:
Geneuzel over Bolkenland geloof ik wel, ik eet een banaan
[ afbeelding ]
Dat is wel een goede typering voor dat subforumquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Iets van theeblaadjes lezen maar dan voor apen
Ook al een tijdje niet meer.quote:
Mooi figuur wel.quote:
Zeker, Magnum vond ik ook wel een leuke serie.quote:
Mjah dat laait wel weer opquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Ebinas het volgende:
Ben ik eindelijk bij gelezen met het gedoe in Rusland.
Is de coupe poging afgeblazen.
Zonde van mijn tijd zeg
Die is er dan wel op vooruit gegaanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is de huidige Higgins:
[ afbeelding ]
Zonde van een goede coupe en grote mogelijkhedenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Ebinas het volgende:
Ben ik eindelijk bij gelezen met het gedoe in Rusland.
Is de coupe poging afgeblazen.
Zonde van mijn tijd zeg
Niet schrokkenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is de huidige Higgins:
[ afbeelding ]
Bijna danquote:
Nee hoor.quote:
Merkwaardig iets is het geweest.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonde van een goede coupe en grote mogelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |