SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Naar verluidt bombarderen ze hun eigen oliedepots.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn in ruskia alvast aan het oefenen. Een burgeroorlog daar nu
Goed hequote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Naar verluidt bombarderen ze hun eigen oliedepots.
[ twitter ]
Ja. De angst voor een staatsgreep zit er goed in.quote:
Hoezo angst? Het is een burgeroorlog zoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De angst voor een staatsgreep zit er goed in.
Ik krijg net bericht dat mijn pc onderweg is.quote:
Hoe lang is het nu?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg net bericht dat mijn pc onderweg is.
Das best lang jaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
4 weken, geheugen was niet op voorraad. [ afbeelding ]
Het was bijna nergens op voorraad en waar het wel op voorraad was kostte het geheugen 1,5x zoveel.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klote als je er op wachtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was bijna nergens op voorraad en waar het wel op voorraad was kostte het geheugen 1,5x zoveel.
Nicequote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een bekend probleem onder 40 plussersquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
4 weken, geheugen was niet op voorraad. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:50 schreef maily het volgende:
@:drakin
Ik zie ineens overal nieuws over bananen
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-haven-vlissingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Middag Domnivoor,quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Stilte na de storm.
En goedemorgen ☕
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, what did i just see?![]()
Misschien kan je er een 40+ wedstrijd voor gaan organiseren voor de mannen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Joh het gaat alleen maar over je opmerkingen soms, die zijn wat niet ok. Wat nogal vulgair en ik zie er geen humor in. Maar jij wel blijkbaar. Ik zeg er wat van maar dat maakt me geen debiel. Beetje naar om dit zo te lezen. Verder ken ik je ook al jaren en je bent een aardige vent. Dus dat laatste hou ik vast. Gewoon blijvenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja wat zal ik kwaken? Tja soms vind ik het leuk om even debiel te zijn. Beetje dollen en geinen of stoken met degenen waarvan ik weet dat ze er net zo hard om kunnen lachen als ik. Het kon ook want we hadden een lang lontje. Een schunnige opmerking van mij? Daar werd simpelweg om gelachen vooral door degene naar wie ik het deed.
En nu? Stoppen met 40+ omdat de lol voor mij ondertussen ver te zoeken is. Ik heb er vaker over gedacht om met Fok te kappen. Maar een moment later denk ik, laat je niet klein krijgen door een paar debielen, er zijn teveel mensen die tof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |