Dat ging me weer wat te verquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ging nog twijfelen ook, ging nog googlen ook
Des te meer pas je hier.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
Ja ja ja,, nu voel ik me steeds simpeler worden hier
quote:
Eind jaren 90 met een auto ongeluk.quote:
Misschien moet je eens tr's gaan plaatsen in plaats van te schelden of te huilen dat er geen mod is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
ik heb en domheit gezegd maar ik werd de hele
dag in dts gepest van somige
daar slaapt de mod
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik wilde een ander woord tikken, maar dacht.....dat valt niet goehoehoed nu
Zonde, las dat hij er 1 van een drieling was, maar die over leden in de 3e maand van de zwangerschap.quote:
Hallo Magnumquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens tr's gaan plaatsen in plaats van te schelden of te huilen dat er geen mod is.
Ik ga echt niet de hele dag de dts-kleuterklas volgen hoor. Je dm't me maar of plaatst een tr. Doe je dat niet, dan ook niet achteraf miepen.
Ben jij moderator hier?quote:
Daarvoor is hij niet goed genoeg.quote:
Is dat een lekker wijf dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
De nieuwe magnum serie is veel leuker,
vooral Higgins
Higgins leeft niet meer volgens mijquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
De nieuwe magnum serie is veel leuker,
vooral Higgins
Iets van theeblaadjes lezen maar dan voor apenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef pullup het volgende:
Geneuzel over Bolkenland geloof ik wel, ik eet een banaan
[ afbeelding ]
Dat is wel een goede typering voor dat subforumquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Iets van theeblaadjes lezen maar dan voor apen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |