Koen ik heb er geen flauw idee van, jaren geleden keek ik er regelmatig, maar nu... schiet mij maar lekquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Schoolbank niet betaald bestaat nu toch niet meer?
mijn middelbare bestaat nog wel, maar heb weinig behoefte die mensen op te zoeken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
herkenbaar, de middelbare waar ik zat is er ook niet meer.... ik had al m'n schoolfoto's nog en die heb ik er in een grijs verleden opgezet, kreeg heel leuke reacties![]()
Zoveel mensen die de foto's niet meer hadden (en dan denk ik: hoe dan?)
heb op Facebook nog best wel wat Fokkers van een jaar of 10 terug, van huidig Fok niemand eigenlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:33 schreef xsaskiax het volgende:
Maar ja het is hetzelfde als met LinkedIn.. ooit een profiel aangemaakt en werd overspoeld met banen.... uhh... op mijn leeftijd... maar wel grappig om te zien.
Nu gebruik ik het alleen om op profielen van anderen te kunnen kijken (heel wat bewoners van RLS hadden/hebben een LinkedIn account
kan je lekker neuzenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:33 schreef xsaskiax het volgende:
Maar ja het is hetzelfde als met LinkedIn.. ooit een profiel aangemaakt en werd overspoeld met banen.... uhh... op mijn leeftijd... maar wel grappig om te zien.
Nu gebruik ik het alleen om op profielen van anderen te kunnen kijken (heel wat bewoners van RLS hadden/hebben een LinkedIn account
Oh ik heb er totaal geen behoefte aan om weer contact met die lui te hebben, het waren destijds een paar berichtjes van: leuk, hoe is het ermee en wat doe je nu, zulke dingenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn middelbare bestaat nog wel, maar heb weinig behoefte die mensen op te zoeken.
Had er geen vervelende maar ook geen memorabele tijd
Bij Utopia was het nog een 'sport' om achter persoonlijke dingen van de bewoners te komen, vooral omdat er zelden achternamen gezegd werden..... nu zeiden ze bijna gelijk hoe ze heetten en gaven zelf infoquote:
omdat ze beroemd willen wordenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bij Utopia was het nog een 'sport' om achter persoonlijke dingen van de bewoners te komen, vooral omdat er zelden achternamen gezegd werden..... nu zeiden ze bijna gelijk hoe ze heetten en gaven zelf info
ik loer nog wel eens in het topic van Pullup, best leuk om te zien wat er van de deelnemers is gewordenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bij Utopia was het nog een 'sport' om achter persoonlijke dingen van de bewoners te komen, vooral omdat er zelden achternamen gezegd werden..... nu zeiden ze bijna gelijk hoe ze heetten en gaven zelf info
joh Flower ik was helemaal vergeten dat Pullip dat topic had!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik loer nog wel eens in het topic van Pullup, best leuk om te zien wat er van de deelnemers is geworden![]()
SHO / Het RLS Social Media-topic #140 Bats is definitief naar Griekenland?
Topic nummer 140 alweerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
joh Flower ik was helemaal vergeten dat Pullip dat topic had!!!
ik ben aan het Multifokkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:52 schreef xsaskiax het volgende:
Maar goed, het is en blijft stil hier vanavond, ik ga nog ff een spelletje doen en dan nog even een serie kijken.
Leuk je gesproken te hebben Flower![]()
ja dat was een hele hype toenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:50 schreef xsaskiax het volgende:
Ik had destijds op FB een Utopia groep met ruim 2.000 leden... na afloop verdwenen er heel wat, ben zelf eerst met een bezem, later met een stofkam door het ledenbestand gegaan en tegenwoordig zijn er zo'n 20 over, gewoon 'vriendinnen' geworden die lief en leed delen (en die er een plekje hebben gevonden waar ze zich lekker voelen)
yup, alles went, ...behalvequote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:46 schreef xsaskiax het volgende:
Eigenlijk is het toch maar een raar fenomeen..... je volgt een RLS, Utopia in dit geval, 5/6 jaar.. en ineens was het afgelopen....... je vindt het een tijdje vreemd, leeg.... geen livestreams meer na al die tijd...... en dan merk je ineens hoe snel je daar dan ook weer aan gewend bent (ik spreek nu voor mezelf he)
Ik werd weggeroepenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:52 schreef xsaskiax het volgende:
Maar goed, het is en blijft stil hier vanavond, ik ga nog ff een spelletje doen en dan nog even een serie kijken.
Leuk je gesproken te hebben Flower![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |