Toevallig heb ik dat ook, of nouja meer op mijn bekken.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een muggenbult![]()
Precies in m'n lies, dus als ik daar ga krabben ziet dat er apart uit.
Gewoon even bekkenstoten om het probleem te verhelpen.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat ook, of nouja meer op mijn bekken.
Komt wel erg dichtbij nu.
Gekocht bij Wim Hordijk?quote:Op maandag 26 juni 2023 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote maat.
Ik heb sinds ik goede horren heb totaal geen last meer van muggen in huis. Dat is echt GENOT
Is ook een lul.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Sorry dat ggmm zich weer als een onwaardige zak gedraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juni 2023 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland en @:GGMM liggend als muggenvoerWie is @Caland en wie is @GGMM ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juni 2023 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland en @:GGMM liggend als muggenvoerDit is geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Hoe gaat het met het sporten?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik een vanallesennogwat dat ik maar gewoon "meuk" heb genoemdAardappelsalade met daarbij garnaaltjes, gerookte kip, zilveruitjes, komkommer en sla. Op een bordje ernaast een gekookt ei, wat ham en een stuk kaas. En verder nog een visje en stokbroodje kruidenboter
pasta tonijnquote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik een vanallesennogwat dat ik maar gewoon "meuk" heb genoemdAardappelsalade met daarbij garnaaltjes, gerookte kip, zilveruitjes, komkommer en sla. Op een bordje ernaast een gekookt ei, wat ham en een stuk kaas. En verder nog een visje en stokbroodje kruidenboter
quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar geloof ik geen zak van sorry.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op een bordje ernaast een gekookt ei, wat ham en een stuk kaas
Bladerdeeg met kipgehakt, kruidenkaas en broccoliquote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is echt niet gezondquote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou dit tussen twee sneetjes wit doen en dan als tosti presenteren.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet jij weten.quote:
Hemels voer echt waar.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou dit tussen twee sneetjes wit doen en dan als tosti presenteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |