Goor hequote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme wat zien die frituurpannen er goor uit
Ja heel jammer maar ze kunnen die karretjes niet meer repareren, jammer genoeg...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan gaan ze het op de fiets doen, dat zou wel jammer zijn
Ja echt heel goorquote:
Alles wat boven de 70 0C is geweest is ontsmet..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme wat zien die frituurpannen er goor uit
Ja heel jammer maar ze kunnen die karretjes niet meer repareren, jammer genoeg...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan gaan ze het op de fiets doen, dat zou wel jammer zijn
Haha, zou wel leuk zijn...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen zijn er vast wel 2 verse karretjes aangewaaid in het Achtertuintje van Oma Tingling
Bern wil op een glamping!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere SeikSas.. Ben jij zo verwent? tegen haar verblufte "vriendje"
Hopelijk 1 van beide de volgende nominatieronde, maar ze willen zelf op Ruppert of Ima begreep ik vorige week. Dan ben ik dus team Ruppert/Ima als het zo gaat uitpakken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Nog max 2 maanden, daarna mogen ze God zij dank elk hun eigen weg weer voordat er een vermoord wordt... dan is hun "straf" eindelijk over![]()
[ afbeelding ]
Het gaat er nu wel om dringen de irritante linkmichels er snel uit te trappen voor het te laat is , zo weinig tijd nog, dat beetje geld winnen tot de finale kan met elke sukkel daar primaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk 1 van beide de volgende nominatieronde, maar ze willen zelf op Ruppert of Ima begreep ik vorige week. Dan ben ik dus team Ruppert/Ima als het zo gaat uitpakken.
Blijft dat die karretjes van inferieure kwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:21 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Jappie zegt dat ze toch met dat karretje gaan rijden morgen... en Erik is druk het karretje weer als nieuw te maken... hopelijk doen ze het morgen allebei weer.
Anders is het wel sneu voor het werk wat ze eraan gehad hebben vooral voor Jappie.
Het was een leuke Demolition Derby vandaag.. een prima dag geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:21 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Jappie zegt dat ze toch met dat karretje gaan rijden morgen... en Erik is druk het karretje weer als nieuw te maken... hopelijk doen ze het morgen allebei weer.
Anders is het wel sneu voor al het werk wat ze eraan gehad hebben vooral voor Jappie.
het zou ook wel vreemd zijn geweest als vandaag de trainingen zouden zijn, en morgen de race en dan morgen ineens met fietsen het parcours gaan rijden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:21 schreef Frummelie het volgende:
Anders is het wel sneu voor al het werk wat ze eraan gehad hebben vooral voor Jappie.
Ja echt gammele bakkies...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft dat die karretjes van inferieure kwaliteit zijn.
Haha ja had ook raar geweest maar bij gebrek aan beter hadden ze geen andere keus.. hopelijk krijg Erik het voor elkaar.. hij had goede hoop in ieder gevalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:24 schreef Verida het volgende:
[..]
het zou ook wel vreemd zijn geweest als vandaag de trainingen zouden zijn, en morgen de race en dan morgen ineens met fietsen het parcours gaan rijden.
dan kunnen ze net zo goed gaan rennen. Met die gammele grote fiets kun je nooit deze bochten maken die Jappie heeft uitgetekend.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja had ook raar geweest maar bij gebrek aan beter hadden ze geen andere keus.. hopelijk krijg Erik het voor elkaar.. hij had goede hoop in ieder geval
Ooh jeetje zou zo maar kunnen, ik heb geen idee of dat wel of niet gaat maar het is gewoon gestuntel en dat is niet leuk.. wordt vervolgd Verida...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:32 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kunnen ze net zo goed gaan rennen. Met die gammele grote fiets kun je nooit deze bochten maken die Jappie heeft uitgetekend.
Zijn er wel meer bijquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:44 schreef pingu66 het volgende:
Wat moet Zoë daar nu weer bij? Controleren wat de manager gekocht heeft?
Ik las "platjes"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:46 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Zoe aant janken... Isaac is boos want de patatjes zijn de bruin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |