Tenzij hij een concentratiekamp tattoo bedoelde maar dat is het tegenovergestelde van een ss tattoo.quote:
De ss zette bloedgroep tatoeages op die plekquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij hij een concentratiekamp tattoo bedoelde maar dat is het tegenovergestelde van een ss tattoo.
Wat een vragen.
Val ik flink door de mand... Ik ga beter mijn antisemitisme best doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De ss zette bloedgroep tatoeages op die plek
Ze nam het serieus volgens mijquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Speelt Emma Wortelboer het spel nou mee met de grappen of neemt ze het echt serieus?
Kijk deze man koketteren met zijn rijkdom.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:54 schreef Seeburg54 het volgende:
Dat was hem weer voor vanavond. Dat Emma Wortelboer wijf is een hoogst irritante kut.
Toch maar HBO max de rest van de avond.
Welke film/serie?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:54 schreef Seeburg54 het volgende:
Toch maar HBO max de rest van de avond.
HBO is maar 4 euro per maand.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk deze man koketteren met zijn rijkdom.
Man?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk deze man koketteren met zijn rijkdom.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij steunt.
[..]
Welk aspect van Emma maakt jou zo jaloers?
Oh, hij is zangerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist, Rene
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:54 schreef Seeburg54 het volgende:
Emma Wortelboer is een hoogst irritante kut.
Liesbeth, ben jij het?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wauw, ff snel gegoegeld.
Atje........dat is echt taalverrijking inderdaad
René legt het nu uit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wauw, ff snel gegoegeld.
Atje........dat is echt taalverrijking inderdaad
Ze komt overigens zelf uit Twente maar dat past niet bij bnn vara kennelijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:00 schreef Kanaroe het volgende:
'Alles buiten Hilversum is altijd op locatie' aldus Emma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |