Die hebben ze nooit gezien ver daar voor al.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Zouden ze wel de Titanic hebben bereikt? Of ver daarboven al in elkaar gestort?
De zwakte zit idd in de bevestiging eromheenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:38 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die 178mm, laat staan gegoten in ronding kan extreem wat hebben, het materiaal zal het niet snel begeven omdat de drukkrachten worden afgeleid naar de randen. Als er al een zwakte is, zal dat aan de randen zijn waarna de structuur verzwakt en de boel ineenklapt.
Acrylaat, dikte ca 6 mm, breekt pas bij 10.000 psi (ruim 650ATM), dus 180mm is een eitje voor 4KM water psi = 400bar.
Hadden een hacker mee moeten nemen (Lex Foreverquote:
quote:
Gewoon 250K neertellen en er dan geen banging noises voor terug krijgen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Alles zo horende en lezende was dit dus gewoon een bewussie. Hoeveel red flags wil je negeren zeg.
Ze hebben van te voren papieren getekend dat ze wisten dat ze konden overlijden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Alles zo horende en lezende was dit dus gewoon een bewussie. Hoeveel red flags wil je negeren zeg.
Jammer voor ze.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
Die hebben ze nooit gezien ver daar voor al.
Ik heb eerder van dat soort verkooppraatjes meegemaakt. En in de praktijk gaat dat iets anders.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:49 schreef Ama het volgende:
Ze hebben van te voren papieren getekend dat ze wisten dat ze konden overlijden.
Ze wisten wel degelijk waar ze aan begonnen , op die zoon na, die wilde niet eensquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb eerder van dat soort verkooppraatjes meegemaakt. En in de praktijk gaat dat iets anders.
Als deze mannen werkelijk hadden vernomen waar ze aan begonnen dan had hij geen 4 x 250K kunnen cashen en dan was Suleman met zijn vader lekker een hoerenkast in gedoken.
Had die vader nu maar naar zijn zoon geluisterd dan had hij nu nog geleefd.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze wisten wel degelijk waar ze aan begonnen , op die zoon na, die wilde niet eens
Het gaat erover. Dat de sub al van het begin mankementen had.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben van te voren papieren getekend dat ze wisten dat ze konden overlijden.
Die vader had zijn zoon helemaal niet moeten betrekken bij zijn obsessiequote:Op donderdag 22 juni 2023 22:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
Had die vader nu maar naar zijn zoon geluisterd dan had hij nu nog geleefd.
Toen ik klein was en net mijn A had gehaald, had ik ook eens een verdrinkingspaniekmomentje. Achteraf viel het allemaal wel mee (ik kon niet echt verdrinken), maar het maakte me zo angstig dat ik opnieuw mijn A moest halen. Ik heb nu dus als enige Nederlander 2 A diploma's volgens mijquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
Van de verbranding heb ik niets aan overgehouden , maar door het verdrinken , heb ik nog steeds problemen met zwemmen.
De angs blijft , en ik kan het ook maar heel kort doen ... want mijn evenwicht organen gaan gekdoen , en dan moet ik dus weer iets vast hebben of kunnen staan.
Dit krijg je niet meer weg.
Ik ben een jaar later nadat het gebeurd was , ook op de zelfde plek weer gaan zwemen (alleen) , en ook dezelfde oversteek willen maken.
Puur om mijn angst te overwinnen.
Heb op de plek gezwommen waar het fout ging bijna, en ik ben vandaar uit weer terug gezwommen.
Maar ben nooit meer de oude geweest met zwemmen.
maar zelfs in een zwembad , gaan mijn evenwicht gek doen ...
Heb het zelf gehad in een bubbelbad dat ik duizelig werd , dus dan zit je maar dat heeft gewoon met die bijna verdring te maken.
Wellicht kunnen ze dat ding bergen en de flashgeheugens van whatever uitlezen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
Die hebben ze nooit gezien ver daar voor al.
Dat gebeurd helaas vaak met klokkenluiders.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:09 schreef -CRASH- het volgende:
OceanGate sloeg waarschuwing over veiligheid Titan in de wind
ontsloeg de ingenieur die de alarmklok luidde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |